View Full Version : En stooor TAKK!
Birdy
09-04-2010, 03:53 PM
I natt var en veldig spesiell natt. Ihvertfall synes jeg det. Michael vart stedt til hvile ved Forest Lawn for 1 år siden. Jeg tente lys og dedikerte natten til han med vakre tributer jeg fant på youtube. Alle følelsene kom opp igjen! Det er helt ufattelig at vi har mistet kongen vår. Ord kan virkelig ikke beskrive hva han betydde for verden (cry2) Heldigvis er det ingen som kan fjerne han fra våres ::<3 uten vår tillatelse!!
Som alltid; når en epoke tar slutt - en ny starter. Og slik var det virkelig for meg ifjor…
Jeg fant MJOAI :yay Jeg kan angre bittert på at jeg ikke lot meg selv være en del av denne fanskaren tidligere. For jeg må ærlig innrømme at det er to helt ulike tilværelser å være alene med sin fascinasjon til å få dele den med andre fans! Føler jeg egentlig har gått glipp av veldig mye opp igjennom årene! Det store verdensomspennende felleskapet! Dette er jo en helt annen verden! Derfor er jeg så ufattelig takknemlig for at jeg får oppleve den nå! :thumbsup Har ikke tall på hvor mange våkenetter og timer generelt jeg har brukt her inne. Det er ikke få for å si det mildt:humre Jeg har alltid vært en person som finner terapi i å trøste andre som har det vondt, så forumet var bare det beste som kunne hendt meg ifjor. "Hot"-tråden kan selvfølgelig ikke glemmes:P:uskyldig Men aller mest må jeg si at alle positive innlegg om MJ og ikke minst det herlige felleskapet her inne har gitt meg utrooolig mye! Hvor MJ-kvelder sammen med andre fans troner høyest:D
Det er såå mange fantastiske mennesker her inne på forumet og jeg har blitt så glad i dere alle sammen:huggle :huggle :huggle
TUSEN TAKK for alt akkurat DU har bidratt med, jeg er DEG evig takknemlig!!
And still, there are yet more to come;)
En ting til jeg vil dele med dere: Denne sangen – ja nettopp denne sangen førte meg faktisk til MJOAI: Elsker BUDSKAPET i den ::<3
v7Ol09rOnes
Birdy
09-04-2010, 04:22 PM
Oisann, jeg la den visst inn i feil underforum. Men nå har jeg ihvertfall flyttet den;)
Calaquendi
09-04-2010, 10:18 PM
Du er så søt, Ingunn! Fint skrevet. Blir veldig trist av å tenke på at det er over et år siden nå. Et år siden han forsvant fra oss, og et år siden han faktisk ble stedt til hvile på en gravplass.. Det er jo nesten absurd.
Så derfor er det herlig at vi har så mange fantastiske folk her, og har muligheten til å samle oss i blant, for å digge MJJ sammen med hverandre! ::<3
L.O.V.E
Astrid Bjønness
09-05-2010, 09:53 AM
Tusen takk for vakre ord! Jeg er også glad for å ha funnet andre som vil snakke om MJ. Det er ikke for mange rundt en til daglig.
At det er over et år siden han forsvant fra oss er ikke til å fatte. Han er så levende i alt; sangene lever rundt oss hele tiden, og bildene, filmene, alt er jo der som før. Bare han, selve mannen er borte. Og vi står igjen med et ansvar for å føre arven videre.
Jeg elsker også den sangen. Det er det budskapet vi skal bære.
Takk.
Birdy
09-05-2010, 07:06 PM
Du er så søt, Ingunn! Fint skrevet. Blir veldig trist av å tenke på at det er over et år siden nå. Et år siden han forsvant fra oss, og et år siden han faktisk ble stedt til hvile på en gravplass.. Det er jo nesten absurd.
Så derfor er det herlig at vi har så mange fantastiske folk her, og har muligheten til å samle oss i blant, for å digge MJJ sammen med hverandre! ::<3
L.O.V.E
Takk, Kaja! Men det er nå du som er søt :huggle
Ja *klump i halsen* jeg synes det ennå er vanskelig å egentlig godta sannheten. Blir helt knust når jeg tenker på det. Det er bare så uvirkelig at han er tatt fra oss og at han ikke lever livets glade dager på den andre sida av jordkloden. For det var jo slik vi var vant til!
Men likevel er han jo så levende . Alt han gav oss - ikke bare musikken! Og det er derfor det er så flott å ha oppdaget mjoai - hvor ikke bare musikken hans lever, mens hans L.O.V.E. lever videre i alles hjerter:thumbsup
Tusen takk for vakre ord! Jeg er også glad for å ha funnet andre som vil snakke om MJ. Det er ikke for mange rundt en til daglig.
At det er over et år siden han forsvant fra oss er ikke til å fatte. Han er så levende i alt; sangene lever rundt oss hele tiden, og bildene, filmene, alt er jo der som før. Bare han, selve mannen er borte. Og vi står igjen med et ansvar for å føre arven videre.
Jeg elsker også den sangen. Det er det budskapet vi skal bære.
Takk.
Selv takk, Astrid:) Koselig at du likte det! Håper virkelig du vil trives her inne like godt som meg:) Gleder meg til å høre mer fra deg! Nettopp det som er så fint med dette forumet! Aldri noen som sier at det blir for mye Michael prat. Tror egentlig flere venner av meg er glade for at jeg fant dette forumet. Har til tider vært litt mye fokus på han:humre
Ja, jeg må ærlig innrømme at jeg klarer ikke helt å se det ennå. Han er for levende ellers. Altså jeg vet at han er borte, misforstå meg rett. Men ja...
Og det skal vi klare;) Som han sa: "I would like to live forever" Ser bare hvor mange nye unge fans som dukker opp, og det er så herlig å se:D Ja, den sangen har alltid betydd mye for meg. Men ifjor sommer fikk den en helt annen betydning for meg. ::<3
mariemarie
09-05-2010, 11:45 PM
Aw, søte Ingunn <3 I dag har jeg hatt en av de dagene der jeg har savna alt rundt han veldig mye. Det er noen ganger ALTFOR rart at man aldri kommer til å lese en overskrift der det står "Michael arrives at...", slikt kan gjøre hvem som helst deprimert. Kommer aldri til å komme over det vet du, det skjedde på den værst tenkelige måten. Derfor er det fint å ha steder og folk man kan snakke med han på. Jeg har ingen planer om å snu ryggen til han/dere/TeamMJ bare fordi han ikke er her lenger. Som dere allerede har nevnt, for det er han alt for levende til.
Kom over denne videoen i dag. Kanskje litt for depp for enkelte, men jeg elsker den sangen, og synes det var fint satt sammen. Uansett hvor mye fælt som ble skrevet om han, hadde han alltid fansen, før og etter hans bortgang ::<3:huggle
3wSaJouKidg&feature=related
Shabana
09-06-2010, 12:15 PM
Skjønne Ingunn :huggle :huggle :huggle
Jeg håper virkelig vi som fans klarer å holde sammen og fortsetter og minnes MJ og alt han sto for og jobbet for. Vi må ikke glemme at det han gjorde var et forsøk på å åpne øynene til folk og hvis han ikke klarte å nå fram til fansen med ihvertfall en av sine hjertesaker blir det fort vanskelig. Team MJ united ::<3
GLAD I DERE ALLE SAMMEN!!!
Birdy
09-08-2010, 09:00 PM
Aw, søte Ingunn <3 I dag har jeg hatt en av de dagene der jeg har savna alt rundt han veldig mye. Det er noen ganger ALTFOR rart at man aldri kommer til å lese en overskrift der det står "Michael arrives at...", slikt kan gjøre hvem som helst deprimert. Kommer aldri til å komme over det vet du, det skjedde på den værst tenkelige måten. Derfor er det fint å ha steder og folk man kan snakke med han på. Jeg har ingen planer om å snu ryggen til han/dere/TeamMJ bare fordi han ikke er her lenger. Som dere allerede har nevnt, for det er han alt for levende til.
Kom over denne videoen i dag. Kanskje litt for depp for enkelte, men jeg elsker den sangen, og synes det var fint satt sammen. Uansett hvor mye fælt som ble skrevet om han, hadde han alltid fansen, før og etter hans bortgang ::<3:huggle
Tusen takk skjønne Therese :huggle Selv om jeg ikke unner deg eller noen andre å ha det slik, så er det likevel en trøst å vite at man ikke er alene om det! Og at man i tillegg kan hygge seg sammen er jo bare supert:D Det sies jo at: Delt sorg er halv sorg, og delt glede er dobbel glede.
Det er supert å høre deg si det! Men det hadde jeg aldri trodd heller. Hvis noen skulle bestemt seg for å snu ryggen til MJ-verdenen, så er vel du en av de siste jeg hadde mistenkt;)
Åå, for en nydelig video - takk for at du delte! Er så herlig å se hans genuine omsorg!! Skulle gjerne ha fått en slik :huggle altså. Han var nok helt sikkert en go'klemmer :<3
Skjønne Ingunn :huggle :huggle :huggle
Jeg håper virkelig vi som fans klarer å holde sammen og fortsetter og minnes MJ og alt han sto for og jobbet for. Vi må ikke glemme at det han gjorde var et forsøk på å åpne øynene til folk og hvis han ikke klarte å nå fram til fansen med ihvertfall en av sine hjertesaker blir det fort vanskelig. Team MJ united ::<3
GLAD I DERE ALLE SAMMEN!!!
Takk Hilde! Gla'deg også, søta :huggle
Ja, det håper virkelig jeg også!!! Og vi kan ikke glemme det broren hans Randy sa:" Vi er Michaels stemme nå. Nå er det vår tur til å bringe budskapet hans videre!" Sammen står vi mye sterkere enn hver for oss! ::<3
Becka
09-19-2010, 10:36 PM
Ingunn!:huggle
Jeg vil også benytte anledningen her å si at jeg er super glad for at jeg fant veien til dette forumet. Jeg har aldri hatt noen fan venner før, og jeg er bare så takknemlig for at jeg nå har det! Føler også jeg har gått glipp av noe før, for MJ fans som dere er virkelig noe fantastisk flotte mennesker. Det er ikke noe jg bare sier her til dere, men til alle, når samtaleemnet er kommet opp. Jeg er så stolt av å være en del av dette flotte forumet! Beklagelig har jeg vært litt fraværende i det siste, men har vært bortreist!
Håper vi ses snart! :)
Becka
09-19-2010, 10:44 PM
3wSaJouKidg&feature=related
Nydelig video ja... Kunne bare så inderlig ønske at jeg var i den.... (cry2)
Em...SPESIELT sånn ca runst 3:10. :uskyldig
Mrs_Moonwalker
09-30-2010, 06:35 PM
For noen vakre ord... Dere er noen nydelige mennesker alle sammen. :huggle
MJ Team forever.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.