View Full Version : Favoritt MJ kunstner?
Elise
02-07-2008, 07:18 PM
Ville bare starte en thread for moro skyld.
Og noe som interesserer meg (og jeg vet flere av dere også) er jo selvfølgelig MJ kunst. Ville høre fra dere hva slags MJ kunst dere liker.
Hvem er favoritt MJ kunstneren deres?
Min er David Nordahl. Digger Nate Georgio også.
Sjekk ut den beste MJ kunsten her:
www.michaeljacksonart.com
Shadowfax
02-07-2008, 07:31 PM
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så mye peiling på akuratt dette emne. Kan du poste noen eksempler feks?
Jeg liker godt den statuen av MJ og apen som stod i Oslocool3
Elise
02-07-2008, 07:45 PM
Hmmm...skulle gjerne gjort det, men jeg greier ikke å poste bilder her...
Elise
02-07-2008, 07:48 PM
Bare sjekk ut siden: www.michaeljacksonart.com
Du trenger ikke være medlem fr å se bildene, bare i stor størrelse. Men det er kul side uansett, så det skader ikke å være medlem.
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så mye peiling på akuratt dette emne. Kan du poste noen eksempler feks?
Jeg liker godt den statuen av MJ og apen som stod i Oslocool3
Fra Wikipedia:
In 1988 Jeff Koons made Michael Jackson and Bubbles, the world's largest ceramic, a life-size gold-leaf plated statue of the sitting singer cuddling Bubbles. The piece measures 1067 x 1791 x 826 mm (42 x 70.5 x 32.5 in) and is described as a mix of pop culture and high art. The sculpture shows Michael Jackson reclining with his arm around Bubbles. It is the most valuable sculpture by a living artist. In 1991 it was sold to an anonymous buyer at Sotheby's in New York City as Lot 7655 for $5,600,000, trebling Koons' previous sale record. The piece is currently owned by the Broad Art Foundation which lends it to various museums. It is currently being lent to the Astrup Fearnley Museum of Contemporary art in Oslo, Norway.
For bilde, se http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/432/432167/KoonsXMichaelXJacksonXandXB.jpg
Elise
02-07-2008, 08:31 PM
Arti. Jeg husker jeg var å så på den. :)
Shadowfax
02-07-2008, 09:46 PM
Arti. Jeg husker jeg var å så på den. :)
Ja jeg har og sett den.. meget merkelig kunst der inne, de hadde delt ei ku i to og utstilt den der + mye annet rart. Men ja har sett dencool3
Takk for info EIS:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.