View Full Version : vitiligo
charlotte
02-05-2008, 08:31 PM
Jeg oppdaget noen hvite flekker i huden min, også dro jeg til legen. Jeg fikk beskjed om at enten så var det sopp i huden, eller så var det vitiligo! :S
Har fått no piller og litt sånn, og hvis de ikke forsvinner innen noen uker, er det mest sansynlig at jeg har vitiligo... de flekkene er overalt på kroppen, og de bare vokser :(
jeg krysser fingra hvertfall :) ;)
Irlin_aka_B-Jay
02-05-2008, 09:10 PM
oysann.....
det hørtes ikke så bra ut, men faktisk: jeg hadde nesten følt meg litt beæret av å også være "vitiligo-offer". :P hehe neida....
Krysser fingrene for det beste for deg :<3
Wow.. Det hørtes ikke noe kjekt ut!!
Krysser absolutt fingrene for at det "bare" er sopp!
Nei fy det kan ikke være noe kjekt å oppdage.. Håper de forsvinner med pillene!
det hørtes ikke så bra ut, men faktisk: jeg hadde nesten følt meg litt beæret av å også være "vitiligo-offer". :P hehe neida....
Seriøst?! :S
Du har fått i deg litt for mye Michael i det siste, hehe :P
Shadowfax
02-07-2008, 12:28 AM
Jeg oppdaget noen hvite flekker i huden min, også dro jeg til legen. Jeg fikk beskjed om at enten så var det sopp i huden, eller så var det vitiligo! :S
Har fått no piller og litt sånn, og hvis de ikke forsvinner innen noen uker, er det mest sansynlig at jeg har vitiligo... de flekkene er overalt på kroppen, og de bare vokser :(
jeg krysser fingra hvertfall :) ;)
Håper du holder oss oppdatert, håper det ikke er vitiligo, krysser fingrene:thumbsup
Irlin_aka_B-Jay
02-07-2008, 12:35 PM
Seriøst?! :S
Du har fått i deg litt for mye Michael i det siste, hehe :P
hehe nei var ment som en spøk, samtidigt som de lå en liten unnerbevisthet på at "hey, da blri jeg enda et levende bevis på at Vitiligo eksisterer".
Folk kommer jo å sier at "den dagen jeg ser en annen med vitiligo rett foran meg - DA skal jeg tro at Michael Jackson kanskje har den sykdomen!" .. tenk så greit å dra opp armene og bare "SE her! JEG har det faktisk!".
Samme som at historier blir alltid mer sterke når det får et ansikt og personlighet.:)
hehe nei var ment som en spøk, samtidigt som de lå en liten unnerbevisthet på at "hey, da blri jeg enda et levende bevis på at Vitiligo eksisterer".
Folk kommer jo å sier at "den dagen jeg ser en annen med vitiligo rett foran meg - DA skal jeg tro at Michael Jackson kanskje har den sykdomen!" .. tenk så greit å dra opp armene og bare "SE her! JEG har det faktisk!".
Samme som at historier blir alltid mer sterke når det får et ansikt og personlighet.:)
Ja, den er jeg med på, men jeg hadde aldri ønska å fått vitiligo eller ønska noen på det for det om!
Men ja, jeg fatter hva du mener og vet det ikke var sånn du mente det :)
charlotte
02-12-2008, 07:40 PM
har vært hos legen igjen, og jeg fikk beskjed om at jeg har vitiligo :( :(
sa jeg burde være litt forsiktig på sommern og sånn, jeg som elsker å bade =/
er destiny mellom meg og MJ :P kødda :P
Irlin_aka_B-Jay
02-12-2008, 09:31 PM
har vært hos legen igjen, og jeg fikk beskjed om at jeg har vitiligo :( :(
sa jeg burde være litt forsiktig på sommern og sånn, jeg som elsker å bade =/
er destiny mellom meg og MJ :P kødda :P
oysann! så ille! Vil det vare hele livet på deg? (i å med at vitiligo kommer i forsjellige varianter).
Vell ja du har rett der - et bond mellom deg og Michael!::<3
Kondolerer :(
Men kan du være ute i sola om sommeren og sånn?
(Og Irlin jeg tror vitiligo er kronisk)
charlotte
02-14-2008, 03:13 PM
finns ingen ordentlig kur enda, så blir levende med det. Men det gjør ikke meg noe egentlig. Er jo frisk og alt sånn, så blir ikke hemmet i hverdagen, selvom det ikke er no pent å se på :unsure
Mjfan4ever
07-22-2008, 05:30 AM
Synes syndt på deg. Men føler med deg. Jeg vet mye mer om denne sykdommen etter jeg så Irlin sin video på youtube.
charlotte
07-26-2008, 08:06 PM
Tusen takk:)
Natte
09-04-2008, 08:32 PM
Off, j, det hørtes ikke noe bra ut! :(
Håper det ikke er den sykdommen! Jeg kjenner noen med den sykdommen, jeg! Så jeg vet at den fins! For det gjør den!
Jeg håper virkelig du ikke har det<3
Lykke til<3
Caroline
09-05-2008, 04:05 PM
Uffameg, jeg er lei for å høre at det var vitaligo... Jeg har en venn som har det så jeg vet litt hvordan det er (selv om man ikke kan vite det helt om ikke man selv har det..)
Og det er godt å høre at du er frisk og rask ihvertfall. ^^
Jeg ønsker deg alt godt! :)
næææi stakkars herregud stakkars, jeg blir litt lei meg jeg på dine vegne.
uff a mei. jaja det er bra du har det bra selv om du har fått det da, ønsker deg alt godt videre :) <3
men altså hvordan er det å ha det liksom, bare lurer ?
morten77
09-25-2009, 06:07 PM
Krysser fingrene for deg:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.