PDA

View Full Version : Marilyn Manson

Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 06:53 PM
MJlover klarte å nevne Marilyn Manson i en diskusjon, og det fristet meg til å høre deres meninger om artisten Marilyn Manson. Ettersom det er så syyykt mye forskjelligt folk mener om den mannen!

Ok.. here we go... en liten presentasjon ut av personlig mening:rolleyes ...

Personligt har jeg i det siste fallt pladask for fyren, er ikke verdens største fan av musikken hans, selv om sanger som "The Nobodies" gir meg gåsehud fra begynnelse til slutt.

Musikkvideoen og sangen The Nobodies:
2SdQGYHOFu8

Det som fanger interessen min er Marilyns tankegang og måter å forsvare seg selv på - han kommer med ting jeg føler han diktaterer fra sjeler som Michael Jackson. Vi snakker om missforståelser, hva folk tenker og tror om ting, og det å dømme. Marilyn kommer også med en del visdomsord om hvorfor ting er som de er her i verden, noen av dere har kanskje sett Michael Moore sin dokumentar "Bowling for Columbine (http://www.youtube.com/watch?v=90xJVOUuV-I)" hvor Manson viser en av sine mange kloke sider.
Et av mine favoritt intervjuer er et av FoX hvor programlederen tydlig er ute etter å "ta" han, mens Marilyn slår tilbake med betydningsfulle og kloke svar:
ucnA8ElvZQA

Jeg er også personlig fan av maleriene til Manson (*føler meg litt emo her*).
Her har vi et at de mer mindre interesange intervjuene med Marilyn som viser hans malerier, diverse settninger som viser hans direkte uhøytidlighet og en liten Michael Jackson spøk:
nQSaue7DsY4

Uansett... det er flere meninger om Marilyn, men vi finner mye missforståelser hos han... kan til slutt vise denne lille videoen hvor Marilyn forteller om sine likheter til Michael Jackson:rolleyes :
UT4AR7FtlIk

Natte
09-05-2008, 02:50 PM
Jeg må bare ærlig innrømme at jeg ikke liker Marilyn Manson i det hele tatt :O
Alt som sies om han er sikkert ikke sant, men jeg liker ikke musikken eller peronligheten hans. Han er jo litt.. gal :p

Caroline
09-05-2008, 03:38 PM
Jeg liker noe av musikken hans. Han har noen kraftig bra sanger! 8-26-03respect Er stor fan av Beautiful People for eksempel. cool3 The Nobodies har jeg ikke hørt før nå, den var også ganske bra. ;)
Men, jeg må innrømme at jeg ikke vet noen ting om han som person, så kan ikke si om jeg liker han eller ikke. Han har litt spess stil kanskje, men jeg synes det bare er kult.

emil-paulsen
09-05-2008, 04:26 PM
Jeg startet å høre på Marilyn Manson for litt over et halvt år siden (rett etter konserten hans i Spektrum, jeg tror da i alle fall det var der den var :P Angrer på at jeg ikke dro på den ^^ ) Men liker bare musikken hans bedre og bedre! Er nok en nummer 2 på topplista av musikken min :) Liker egentlig stilen hans veldig godt åsså jeg :rolleyes

Caroline
09-10-2008, 11:55 PM
Jeg startet å høre på Marilyn Manson for litt over et halvt år siden (rett etter konserten hans i Spektrum, jeg tror da i alle fall det var der den var :P Angrer på at jeg ikke dro på den ^^ ) Men liker bare musikken hans bedre og bedre! Er nok en nummer 2 på topplista av musikken min :) Liker egentlig stilen hans veldig godt åsså jeg :rolleyes

Ja, han har en del bra musikk. Kan ikke si at jeg er den største fanen av all musikken hans, men synes det er kult at andre liker det.
Og stilen hans er jo helt konge! :D
Var han i Norge?? Hm..hvofor dro jeg ikke på den...hadde vært drit kult! Er alltid gøy med konserter :D

MJLover
09-11-2008, 08:49 AM
Ja, sant som du sier. Jeg synes han har et veldig unikt syn på ting, og har likt ham i fra det ganske lenge nå. Har aldri tenkt på likhetene mellom han og Michael da, så takk for at du viste de videoene der :)

Flott at jeg fikk deg til å bli interresert i det her, selvom Marilyn er litt rar så tror jeg han har noen utrolige gode kommentarer om man selv som et individ, og han har ganske lik tankegang som jeg har om oss selv :p

Shabana
09-11-2008, 11:06 AM
Jeg digger Manson :D
Synes det er bra at det finnes folk der ute som driter i normen :thumbsup
Liker mye av musikken hans også.
Jeg er ikke fan og eier ikke noe av hans musikk. Noen som vet om han har en best of cd? Da må jeg kjøpe den tror jeg.