View Full Version : Sanger som er veldig...Michael
Jeg mener sanger som er i Michael klasse, som er helt spesielle, som viser talente hans, geniet hans liksom.
Hvilke sanger mener du er i øverste Michael klasse?
Jeg ville sagt: Earthsong, Will you be there, Little susie, They don't care about us, Billie Jean, Stranger in Moscow og Man in the mirror.(syns enda det er merkelig at det ikke er han som har skrevet den)
Det er i min mening sanger som ingen andre enn Michael kunne ha sunget/laget.
Hvilke sanger ville du sagt?
emil-paulsen
01-31-2008, 10:59 PM
Om trent de samme som deg, bare legge til Beat It og Give in to Me (og Thriller kanskje)
emil-paulsen
02-01-2008, 03:40 PM
Oh og Who is it!
Ja den er bra:thumbsup
Elise
02-01-2008, 05:20 PM
JAM! Genial låt! gal4
Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 05:16 PM
Sanger som bare ER Michael føler jeg kan deles inn i de forskjellige stilene han har hatt.
Billie Jean ER Michaels yngre dager
Another Part of Me ER bare heelt Michael på slutten av 80 tallet
Jam bare ER Michael gjennom hele 90 tallet
og det er noe med Unbreakable/Escape som er Michael i begynnelsen av dette årtusenet.
Elise
02-02-2008, 05:21 PM
Det er jo også de sangene som er veldig personlige for Michael. Som Childhood, Tabloid Junkie og de sangene som direkte beskriver livet hans. Men det er Michael personen. De som er Michael entertaineren er noe annet. Det er mer Billie Jean og den typen der ja. Det albumet som jeg føler er minst han kanskje er Off the Wall.
Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 06:12 PM
Det er jo også de sangene som er veldig personlige for Michael. Som Childhood, Tabloid Junkie og de sangene som direkte beskriver livet hans. Men det er Michael personen. De som er Michael entertaineren er noe annet. Det er mer Billie Jean og den typen der ja. Det albumet som jeg føler er minst han kanskje er Off the Wall.
Ja enig!
Det er veldig typisk - at hvis du skal presantere Michael som artist til noen - vil du som oftest bruke Billie Jean - Billie Jean (sangen) er bare Michael!
Elise
02-02-2008, 06:18 PM
Det er rart med det; Billie Jean er kanskje den sangen jeg liker minst. =)
Jeg ville presentert med noe fra Dangerous albumet antagelig. Eller muligens The way you make me feel eller noe i den duren.
Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 06:23 PM
Det er rart med det; Billie Jean er kanskje den sangen jeg liker minst. =)
Jeg ville presentert med noe fra Dangerous albumet antagelig. Eller muligens The way you make me feel eller noe i den duren.
Ja men Billie Jean er lissom en som alle lar seg bli fenget av. Det er så utrolig "enkel" samtidigt som den er så langt ifra "enkel" som mulig. Du får den lett på hjernen og den er utrolig digg å danse til - og uansett om man har rytme eller ikke - så klarer folk å danse til den!:P
Elise
02-02-2008, 06:29 PM
Ja det er jo sant da, hehe.
Men samtidig synes jeg der er litt...*kremt*...kjedelig. *skam*
Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 06:30 PM
Ja det er jo sant da, hehe.
Men samtidig synes jeg der er litt...*kremt*...kjedelig. *skam*
hm.. jaja smak og behag :P
Elise
02-02-2008, 06:32 PM
Hehe.
Det er nok det at jeg fått den litt opp i halsen tror jeg. Etter 15 blir det vel sikkert sånn. Men jeg har en periode nå som jeg liker mest å høre på demoene og sånn fra the ultimate collection.
Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 07:08 PM
Hehe.
Det er nok det at jeg fått den litt opp i halsen tror jeg. Etter 15 blir det vel sikkert sånn. Men jeg har en periode nå som jeg liker mest å høre på demoene og sånn fra the ultimate collection.
Ja man merker jo at man blir lei av noen av sangene i perioder, før de periodevis kommer tilbake igjen... jeg synes foreksemepel Bad er forferdelig smakløs nå for tiden, men vedder på at om ikke så lenge kommer den til å ligge høyt på lista! :rolleyes
Elise
02-02-2008, 07:10 PM
Mener du sangen eller albumet?
MJLover
02-02-2008, 08:59 PM
Jeg synes Off The Wall er ganske Michael, egentlig. Måten han bruker stemmen i alle sangene er typisk 20 åra Michael, spesielt Working Day and Night! :)
Synes også Why you wanna trip on me og Remember The Time er veldig Michael :)
emil-paulsen
02-02-2008, 09:41 PM
ja je er enig med dei der ja, er kanskje ikke det albumet je hører på mest men det er veldig Michael ; D
SteveJackson
02-03-2008, 10:38 PM
billie jean, beat it, thriller, bad, er vel noen av de mest opplagte låtene. Blir veldig lett å velge noen av de som den beste. Men jeg greier ikke engang velge 10 sanger som delere topp plassen :P
Men andre låter jeg virkelig setter pris på som jeg ikke ser er nevnet her, er 2bad, heal the world, liberian girl. Bare for å nevne noen tilfeldige.
Edit : Nå mistolkajeg topicen første gangjegleste den. Men jeg syns man må se på hele rekka hans av geniale låter for virkelig få inntrykket av geniethan er*
Edit igjen! hehe.. Fader, må jo nevne dirty diana!! For en låt;)
Irlin_aka_B-Jay
02-04-2008, 04:45 PM
Edit : Nå mistolkajeg topicen første gangjegleste den. Men jeg syns man må se på hele rekka hans av geniale låter for virkelig få inntrykket av geniethan er*
ENIG! Michael har så sykt mye forskjellig type musikk, samtidigt som han skaper sin egen greie!:thumbsup
MJLover
02-04-2008, 08:14 PM
Ville nok sagt at Michael lager Michael av den genreen han spiller. Når han spiller rock, så gjør han det helt forskjellig enn andre folk. Samme går for pop, rnb og blues (noe han har gjort altfor lite av)
Liliane
02-04-2008, 08:17 PM
Billie Jean
Thriller
Man in the mirror
Dirty Diana
Smooth Criminal::<3
Calaquendi
01-05-2009, 09:02 PM
Sanger som bare ER Michael for meg:
The Way You Make Me Feel - ALLE som jeg spiller den for blir hekta
Billie Jean
Beat It
Black or White
Jam
You Rock My World - synes faktisk den er ganske Michael
Earth Song
Heal The World
Speechless
Natte
01-05-2009, 09:23 PM
Haha, denne måtte jeg le litt av.. for det er jo sant, noen ting ER bare typisk Mike! :D :D
Bad er også Mike!
(Hvis ikke den er nevnt:blinkern)
StinelovesMichael
01-06-2009, 08:42 PM
alle sangene hans? egentli
men seff billie jean, beat it, smooth criminal, wanna be ss, heal the world osv. er jo veldi Michael
Natte
01-07-2009, 01:55 AM
Ya, Michael har jo flere sider som alle andre!8-26-03respect
PearlRain
01-08-2009, 10:05 PM
Har Michael skrevet sangen "If you don`t love me" ? Hørte den på youtube.. og må jo være Michael som synger.. Den er utrolig bra, fengende rytme.. Men noen som vet? :yay I så fall, når kom den ut? Har ikke oversikt over alle sangene you see hihi Men høres ut som noe MJ kunne funnet på!
Natte
01-08-2009, 11:22 PM
Har Michael skrevet sangen "If you don`t love me" ? Hørte den på youtube.. og må jo være Michael som synger.. Den er utrolig bra, fengende rytme.. Men noen som vet? :yay I så fall, når kom den ut? Har ikke oversikt over alle sangene you see hihi Men høres ut som noe MJ kunne funnet på!
Ja, det er han ^^ Han har i hvert fall en sang som heter det :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.