View Full Version : SYKESTE jeg har sett!!
KingOfPop
05-16-2010, 08:21 PM
http://www.kjendis.no/2010/05/16/kjendis/beyonce/dans/youtube/internett/11732812/
SEX, SEX, SEX, det er det ALT handler om nå til dags.
helt forferdelig, hva i alle dager tenker foreldrene på????
Shabana
05-16-2010, 08:29 PM
Uff... de er jo egentlig så flinke at koreografen burde klart å lage noe til dem som ikke spilte på sex. :S Jeg ble direkte kvalm av den videoen når jeg så den tidligere i dag... og ikke skjønner jeg at foreldrene har gått med på dette. Synes jeg hører noen hviske at penger er innvolvert i det fjerne... :plystre
Huff! Disse jentene var jo veldig flinke til å danse, men herregud:ohmy
De er jo unger!
Beyonce har jo faktisk på seg mer klær i videoen enn de jentene har her.
Disse ungene må ha nokså selvopptatte og syke foreldre. Jeg så litt på et program på tv før i dag som heter Lille Miss USA eller noe sånt...
Treåringer ble spraya med brunfarge og sminka og styla til de så ut som barbiedukker.
Og dette var fordi foreldrene ville det. Det er jo ikke ungene som konkurrerer engang, det er jo foreldrene som absolutt skal vinne!
Også sier de at de bare vil det som er best for ungene sine.
Huff! Kvalmt!ohnoyoudidnt
Disse ungene må ha nokså selvopptatte og syke foreldre. Jeg så litt på et program på tv før i dag som heter Lille Miss USA eller noe sånt...
Treåringer ble spraya med brunfarge og sminka og styla til de så ut som barbiedukker.
Og dette var fordi foreldrene ville det. Det er jo ikke ungene som konkurrerer engang, det er jo foreldrene som absolutt skal vinne!
Også sier de at de bare vil det som er best for ungene sine.
Huff! Kvalmt!ohnoyoudidnt
Ja, det har jeg sett en halv episode av. Sinnsykt tragisk program. Foreldrene gjør hva som helst for at ungene skal vinne. Stresser og styrer. Unger i 6 års-alderen +/-, blir jo nærmest tvunget til å gjøre ting barn ikke burde være med på.
Synes rett og slett synd på disse barna, som nesten ikke får lov til å være barn.
Og når det gjelder videoen, synes jeg det er synd. Er ikke rart videoen har fått kritikk. Huff...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.