PDA

View Full Version : 25. juni 2010 - hvem vil være med?

Caroline
04-19-2010, 10:45 PM
Hej folkens!

Jeg og Kaja har snakket en del om 25. juni og hva vi skal gjøre - vi vil ikke være alene denne dagen! Vi har dermed funnet ut at vi har veldig lyst til å reise et sted, og gjerne ha med oss den flotte gjengen med fans vi har her på MJOAI.

Vi er fattige studenter og har derfor sjekket opp forskjellige steder for å finne hva som er rimeligst - og det vi har kommet frem til er en uke (ish) i Sverige! Nærmere bestemt den flotte byen Gøteborg.

Jeg er medlem av en gruppe på facebook som skal arrangere et event i Gøteborg, så da har vi også muligheten til å være sammen med enda flere fans. Og også kanskje en tur på Liseberg.

Vi har ikke bestemt oss for noe sted å bo enda, men vi har skikket på både hotell og hytter/campingplasser som ikke er så ille dyre. Kom gjerne med forslag!

Ang. reisemåte tengte vi å ta tog. Der har NSB minipris, altså 199,-. Men det er bare et begrenset antall så vi må være raske med å bestille. Dersom vi ikke skulle få minipris koster billettene 484,- for voksen og 363,- for student.

For å få litt fortgang i dette her så reisen ikke blir så dyr har vi satt en frist for å "melde seg på", og den er 4. mai (+ 1 dag om det skulle være krise). Om noen bestemmer seg for å bli med etter fristen er det fullt mulig, men da må de ordne alt selv og det er ikke sikkert de får bodd sammen med oss andre eller tatt samme tog.

Datoen for avgang er 24. juni.

Vi håper så mange som mulig blir med!

L.O.V.E. fra Caroline og delvis Kaja.

It's all for love ::<3

Calaquendi
04-19-2010, 10:49 PM
Jippiiii! Eller ikke bare jippi da, 25 juni blir en trist dag, men det blir greit om vi er samlet og, og er sammen den dagen. 8-26-03respect

Kay-10
04-19-2010, 11:00 PM
Kan ikke men jeg skal nok lage en MJ dag for meg selv.

Caroline
04-19-2010, 11:03 PM
Kan ikke men jeg skal nok lage en MJ dag for meg selv.

Er du heeelt sikker Kristian? Hadde vært koselig om du kunne være med. :)

Kay-10
04-19-2010, 11:08 PM
Er du heeelt sikker Kristian? Hadde vært koselig om du kunne være med. :)

Spørs om det er i sommerferien eller på skole tiden. Men jeg er nok 100% sikker på om jeg ikke får bli med.

Caroline
04-19-2010, 11:27 PM
Spørs om det er i sommerferien eller på skole tiden. Men jeg er nok 100% sikker på om jeg ikke får bli med.

Jeg tror det er i skoleferien. Men jeg er ikke helt sikker.

KingOfPop
04-19-2010, 11:29 PM
Jeg tror det er i skoleferien. Men jeg er ikke helt sikker.

Jeg har driitlyst :D Mest for å møte dere :huggle Diskutere MJ med dere fra MJOAI hadde vært helt fantastisk :)

Calaquendi
04-19-2010, 11:33 PM
Bli med folkens! :)

Og om noen synes det blir kjedelig å reise helt fra Bergen, så kommer jeg til å ta tog derifra og inn til Oslo, så evt. bergensere blir ikke alene. :bleh

KingOfPop
04-19-2010, 11:38 PM
Jeg bor på Jaren,Hadeland. Hvis jeg blir med på dette, hvor er det jeg skal gå på toget hen? På Jaren stasjon elns? Er dårlig på dette :P

Birdy
04-20-2010, 12:13 AM
Jøss, blir det ingen Londontur på dere likevel?
Vil gjerne bli med på en harrytur;) Men må nesten se ann litt... Er heldigvis ennå noen dager før fristen går ut.

Vet ikke hvor rimelig hotell dere er på jakt etter. Men jeg har bodd på Gothia Tower tidligere. Fint konferansehotell som ligger vis a vis Liseberg. Og rimelig sentralt også. Tror ikke det er så veldig dyrt egentlig. Kan sjekke litt priser.

Jeg bor på Jaren,Hadeland. Hvis jeg blir med på dette, hvor er det jeg skal gå på toget hen? På Jaren stasjon elns? Er dårlig på dette :P

Ehm, enten Jaren eller Roa stasjon. Tror kanskje det er enklest å ta Bergen-Oslo toget fra Roa, så slipper du å bytte tog flere ganger. Hvis jeg ikke tar helt feil her nå.. Foreldrene dine vet det sikkert:)

KingOfPop
04-20-2010, 12:20 AM
Jeg vil dra :D Må møte dere en eller annen gang, hadde vært fint om dette er den gangen :)

MJ-Zin
04-20-2010, 08:34 AM
Jeg vet ikke jeg.. Hadde jo vært veldig koselig, men er mulig jeg får besøk fra andre fans.. Så får see..:)

Anne-Berit
04-20-2010, 04:07 PM
Trodde det ble Londontur jeg.. Så jeg bestilte flybilletter til London for en stund siden.. Så jeg får dra til London alene da.. Jeg får håpe på at det er noe minnemarkering for MJ den 25.juni i London, sånn at jeg kan være sammen med andre MJ fans, så slipper jeg å være alene den dagen!

Gjez
04-20-2010, 04:15 PM
Jeg har lyst, men kan nok ikke. Er i England da. :P Så det får bli en annen gang. :)

Caroline
04-20-2010, 07:29 PM
Trodde det ble Londontur jeg.. Så jeg bestilte flybilletter til London for en stund siden.. Så jeg får dra til London alene da.. Jeg får håpe på at det er noe minnemarkering for MJ den 25.juni i London, sånn at jeg kan være sammen med andre MJ fans, så slipper jeg å være alene den dagen!

Huff, vi tenkte veldig på deg da vi skulle planlegge. For ja, vi hadde egentlig planer om å dra til london, men vi sa det ikke helt sikkert. Det som er tingen er at london blir litt for dyrt for oss...og vi visste ikke at økonomien ikke skulle strekke til da. Det virket også litt som at du bestilte billetter og skulle dra uansett og om vi ble med var det bare cool. Men da har vi misforstått og vi har veldig dårlig samvittighet.

Men det er jo ikke forsent enda for at noen andre her på forumet tar turen til london i sommer. Det skal også være MJ event i london så vidt jeg har fått med meg. :)

kingofpopforever
04-20-2010, 08:23 PM
uff meg.. eg må jobbe, har veldig lyst å være med dere igjen:) men trur ikke får fri fra jobben:( men skal prøve hvis bare 2-3 dager får fri,,

kingofpopforever
04-22-2010, 07:51 PM
hmm.ingen oppdatering på denne tråden,, har dere ombestemt eller??????? eller har dere ikke lyst å ha gærn dame med dere igjen:P:P

Becka
04-23-2010, 12:54 PM
Jeg har selvfølgelig veldig lyst å være med på dette. Men jeg må ordne meg fri fra jobben, og det er ikke bare bare. Men det kan gå. :) Bare spørs om jeg får ordnet det innen 4 mai. Men da kan jeg i såfall bare ordne meg selv. :) For jeg kan nok uansett ikke være en hel uke..

Becka
04-23-2010, 12:54 PM
hmm.ingen oppdatering på denne tråden,, har dere ombestemt eller??????? eller har dere ikke lyst å ha gærn dame med dere igjen:P:P

Joda! Jeg vil i allefall! :D ( ikke at du var no gærn da men! ) :bleh

Becka
04-23-2010, 12:58 PM

Uff, nå fikk jeg også helt vondt. Det var vel meningen til London ja, men ikke bestemt. Du var så kjapt ute! :) ( godt noen er :p ) Det kan vel egentlig bli like dyrt å dra til Gøteborg som London, men for egen del gjør jeg alt for å slippe å fly. :p
Det er garantert andre fans der nede den dagen!! Du vil ikke være alene. :) Du kan jo sjekke ut litt grupper på FB eller noe. :)

mariemarie
04-23-2010, 03:45 PM
Jeg skal kanskje til London, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal denne dagen egentlig, men noe blir det. Kommer an på noen andre som jeg evt skal møte der nede.

Dersom jeg skal, så sier jeg i fra, så møtes vi garantert. Jeg tror de fleste tenker litt på det fortsatt, for mange kan det bli i siste liten. Jeg skal prøve og overtale en jente jeg har hatt lyst til å møte lenge nå, så vi får se hva det blir til.

Jeg skal ikke sitte alene den dagen i hvertfall. Når det nærmer seg, så vet jeg mye mer.

:)

Og skulle det være slik at du føler at du drar dit alene, Anne Berit, så går det fort over. Det er garantert mange som skal gjøre noe den dagen. UK har jo den "største" fan-basen, så mangel på fans der nede skal det ikke være. Bruk Twitter, spør folk!

kingofpopforever
04-23-2010, 05:14 PM
Jeg har selvfølgelig veldig lyst å være med på dette. Men jeg må ordne meg fri fra jobben, og det er ikke bare bare. Men det kan gå. :) Bare spørs om jeg får ordnet det innen 4 mai. Men da kan jeg i såfall bare ordne meg selv. :) For jeg kan nok uansett ikke være en hel uke..

o så bra becka at du blir med..samme problem her må bytte vakt og sånt, men trur det ordna seg,, eg kan ikke være hele uka, 4 dager er nok.. fra tors, til søn.. når du har tenkt å komme heim? eg må komme heim søn kveld.

Becka
04-23-2010, 06:18 PM
o så bra becka at du blir med..samme problem her må bytte vakt og sånt, men trur det ordna seg,, eg kan ikke være hele uka, 4 dager er nok.. fra tors, til søn.. når du har tenkt å komme heim? eg må komme heim søn kveld.

Det er ikke sikkert jeg kan da. :) Men jeg skal prøve. Men det er vel i såfall flere som har tenkt? Vi må jo være noen! Men som sagt, jeg kan ikke svare på det nå, men ja Neeta, det blir nok ikke no lengre enn det i såfall! Lang weekend! ;) Åh, jeg har jo så lyst å til Liseberg igjen! :D

Birdy
04-24-2010, 06:11 PM

Oisann :ohmy Tenkte på deg jeg da jeg først leste denne posten om Gøteborg, men regna med at dere sammen hadde kommet fram til at London vart droppa. Må si London frister mer enn Gøteborg... :P Men hmm.. jeg må nesten se det ann.
Men uansett blir du nok ikke alene Anne-Berit. Er jo planlagt å være et ganske stort program i London. Sjekk bl.a. denne sida på facebook: http://www.facebook.com/pages/Michael-Jackson-Keeping-The-Dream-Alive-LONDON-TRIBUTE-JUNE-25th-2010/204334434160?v=info&ref=ts

Jeg skal kanskje til London, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal denne dagen egentlig, men noe blir det. Kommer an på noen andre som jeg evt skal møte der nede.

Dersom jeg skal, så sier jeg i fra, så møtes vi garantert. Jeg tror de fleste tenker litt på det fortsatt, for mange kan det bli i siste liten. Jeg skal prøve og overtale en jente jeg har hatt lyst til å møte lenge nå, så vi får se hva det blir til.

Jeg skal ikke sitte alene den dagen i hvertfall. Når det nærmer seg, så vet jeg mye mer.

:)

Og skulle det være slik at du føler at du drar dit alene, Anne Berit, så går det fort over. Det er garantert mange som skal gjøre noe den dagen. UK har jo den "største" fan-basen, så mangel på fans der nede skal det ikke være. Bruk Twitter, spør folk!
Kult! Hvis vi begge bestemmer oss for å reise, så kan vi jo kanskje bestille noe sammen?

Det er ikke sikkert jeg kan da. :) Men jeg skal prøve. Men det er vel i såfall flere som har tenkt? Vi må jo være noen! Men som sagt, jeg kan ikke svare på det nå, men ja Neeta, det blir nok ikke no lengre enn det i såfall! Lang weekend! ;) Åh, jeg har jo så lyst å til Liseberg igjen! :D
Liseberg frister helt klart! Men akk ja, jeg er skeptisk på sikkerheten etter alle disse ulykkene som har vært der de siste åra:S

kingofpopforever
04-24-2010, 07:49 PM

uff meg Anne berit,eg også tenker på deg,, men som andre seier , du nok blir ikke åleine,, eg tenker litt om kanskje eg kunne reise til london istenfor sverige da ,, men må se litt om eg får fri på de dagene, så eg har lyst bli med til london,, der kommer til å skje veldig mye helt sikker,,

Ingunn, hvis du palnlegger å reise så si fra , da vi kan bestille biltter sammen,, for meg også London er mer fristende enn sverige da;)
eg nok kan ikk evære lenge enn 4 dager , men trur 4 dager bedre en 2 da ehhe

Becka
04-24-2010, 08:15 PM
Oisann :ohmy Tenkte på deg jeg da jeg først leste denne posten om Gøteborg, men regna med at dere sammen hadde kommet fram til at London vart droppa. Må si London frister mer enn Gøteborg... :P Men hmm.. jeg må nesten se det ann.
Men uansett blir du nok ikke alene Anne-Berit. Er jo planlagt å være et ganske stort program i London. Sjekk bl.a. denne sida på facebook: http://www.facebook.com/pages/Michael-Jackson-Keeping-The-Dream-Alive-LONDON-TRIBUTE-JUNE-25th-2010/204334434160?v=info&ref=ts

Kult! Hvis vi begge bestemmer oss for å reise, så kan vi jo kanskje bestille noe sammen?

Liseberg frister helt klart! Men akk ja, jeg er skeptisk på sikkerheten etter alle disse ulykkene som har vært der de siste åra:S

Alle ulykkene??:ohmy Oh no... Hørte om den ene da..

Uansett hva det blir til, nå ser det jo nesten ut som det heller mer mot London for mange her, men skal prøve å få fri fra den 25 juni i allefall. Så får jeg bare se... :)

kingofpopforever
04-24-2010, 10:29 PM
Alle ulykkene??:ohmy Oh no... Hørte om den ene da..

Uansett hva det blir til, nå ser det jo nesten ut som det heller mer mot London for mange her, men skal prøve å få fri fra den 25 juni i allefall. Så får jeg bare se... :)

Liseberg ,, hva er der,, er ikke tivoli eller noe sånt,, da iallfal eg kan ikk edra,, har skrekk fra tivoli eg,,
ja, becka , tenker hvis skal reise så hvorfor ikke london ,, der er mest kommet til å skje, hadde vært noe hvis helle gjengen igjen drar sammen da,, men eg blir åleine denne gongen ,, da skal bli med dere i hele london,, ahhaah

miriam
04-24-2010, 11:03 PM
Jeg og har vært inne på tanken å dra til London... men vet ikke helt sikkert enda... Må nesten ta det litt nærmere. Er absolutt med på å bestille noe sammen med andre :)

Caroline
04-25-2010, 12:36 AM
Så cool at noen har lyst til å være med! Det blir nok en bra tur. :D

Vi, eller jeg i alle fall :p , har så klart mest lyst til å dra til London...men har man ikke penger så har man ikke penger. =/

Jeg tror det blir bra i Gøteborg også, så er bare koselig at de som vil blir med. Det er også noen som ikke har svart her på forumet som vil være med. :)

Shabana
04-26-2010, 06:46 PM
Sånn som ting ser ut nå blir jeg sittende alene i sofan min på denne dagen :(

kingofpopforever
04-26-2010, 07:18 PM

Oh kjære deg, er ikkenoe andre fans i der du bur da som du kan være med.. det kommer til å skje med med også desverre hvis ikke fikk fri fra jobben:( skjønner hvorfos skjer ikke noe i oslo eller noe andre steder i NOrge,, hvor er alle Mj fan her i norge,,

Birdy
04-26-2010, 07:21 PM
Liseberg ,, hva er der,, er ikke tivoli eller noe sånt,, da iallfal eg kan ikk edra,, har skrekk fra tivoli eg,,
ja, becka , tenker hvis skal reise så hvorfor ikke london ,, der er mest kommet til å skje, hadde vært noe hvis helle gjengen igjen drar sammen da,, men eg blir åleine denne gongen ,, da skal bli med dere i hele london,, ahhaah
Liseberg er fornøyelsespark ja. En av mine største lidenskaper :P

Jeg og har vært inne på tanken å dra til London... men vet ikke helt sikkert enda... Må nesten ta det litt nærmere. Er absolutt med på å bestille noe sammen med andre :)
Skrik ut hvis du bestemmer deg for å reise, bestiller gjerne sammen med deg:)

Så cool at noen har lyst til å være med! Det blir nok en bra tur. :D

Vi, eller jeg i alle fall :p , har så klart mest lyst til å dra til London...men har man ikke penger så har man ikke penger. =/

Jeg tror det blir bra i Gøteborg også, så er bare koselig at de som vil blir med. Det er også noen som ikke har svart her på forumet som vil være med. :)
Fullt forståelig. Blir sikkert bra begge steder ja. Jeg må nesten komme tilbake til hva jeg skal gå for litt nærmere.

Ånei, så ille.. Nå fikk jeg skikkelig klump i halsen. (cry2)
Får du ikke barnevakt eller er det penger som blir vanskelig? Kan vi hjelpe deg på et eller annet vis, tro?:unsure Ev. møte noen som bestemmer seg for å være i Norge. Kanskje noen mj-fans i Oslo som skal være hjemme? Får ihvertfall håpe du slipper å sitte helt alene. :huggle2

Shabana
04-27-2010, 07:15 AM
Regner med at det for min del vil være en kombinasjon av har ikke penger/må jobbe som kommer i veien. Dvs hvis jeg er så heldig at jeg i det hele tatt får en jobb... Dritt at Norge er et så langt langt land :(

kingofpopforever
05-05-2010, 05:49 PM
noen andre har bestemt seg å reise til London den 25 Juni? eg har veldig lyst å være der... hadde vært koslig å være med andre....

MJ-Zin
05-05-2010, 07:54 PM
Jeg skal være i Norge jeg..

ninos
05-06-2010, 07:35 AM
Jeg blir nok også hjemme i sofa´n min dessverre (cry2)
skal i bryllup 26., så er nok ikke aktuelt å være utenlands
kvelden før siden mannen skal være toasmaster og jeg må
ta meg av barna. Det blir en trist dag, that´s for sure :(

Shabana
05-06-2010, 10:52 AM
Jeg skal også være i Norge... kanskje vi som må/skal være her kan få til og møtes?

Calaquendi
05-06-2010, 11:31 AM
Hva om vi dro til London 29 august og arrangerte noe i Norge 25?

Shabana
05-06-2010, 12:55 PM
Jeg trodde dere skulle til Sverige jeg.

kingofpopforever
05-06-2010, 02:17 PM
Hvis vi får det til noe her i Norge, da er beste:)

Calaquendi
05-06-2010, 06:48 PM

Vi vet vel egentlig ikke helt, er veldig.. spesiell dag da. Litt vanskelig, og når nesten ingen er intr. så spiller det vel fisken om hva man gjør egentlig. Jeg bare tenkte høyt, nevermind.

Becka
05-06-2010, 07:57 PM
Det hadde jo vært konge om vi hadde fått til å få mest mulig av folket samlet da! Ikke en gruppe her og gruppe der liksom... Men skjønner at folk har forskjellige ønsker. Men mitt ønske, er først og fremst og være sammen med andre fans ---> dere. :)

For min del er det enklest og være her til lands. Jeg kan dessverre ikke være med på noe den 29. Da sitter jeg på flyet...

Caroline
05-06-2010, 07:59 PM

Det var jo det som var planen, men som Kaja sier så er det så mange som ikke kan reise bort...og da tenkte vi at vi kanskje kunne ta det i Norge for å være flest mulig samlet. For som Linda sier det er det som er det viktigste - at vi er samlet, ikke hvor vi er.

Birdy
05-06-2010, 10:54 PM
Hva om vi dro til London 29 august og arrangerte noe i Norge 25?

Den støtter jeg!
Eller den med London 29.august blir jo litt kronglete i forhold til planene vi har lagt for den dagen. Protest, supersoaker, grillings..etc. Men hmm.. det blir vel uansett en protest i London også. Og Supersoaker kan vi vel alltids få til hvor vi enn er. Men da er det alderen igjen. Er vel ikke så mange av den yngre garde som kan være med til London? :unsure

Men ellers et veldig godt forslag:)

Caroline
05-06-2010, 11:52 PM
^
Protest? Where? Og for hva? *feeling blond*

Caroline
05-08-2010, 04:59 PM
Dobbel-post, men jeje! I'm bad cool3

Vis ikke jeg tar helt feil er det viktigse for alle her å være sammen med andre fans denne dagen, uansett hvor man er. Så jeg tenkte, siden det har kommet forskjellige forslag, å lage en poll på hva folk har anledning til å være med på. Da får vi litt bedre oversikt og kan starte å planlegge - dagen nærmer seg med stormskritt!

Da var det sagt! Lager nok pollen i løpet av kvelden i dag.

Calaquendi
05-08-2010, 06:15 PM
Very clever Cæææroline. Og denne pollen bør være stickysticky og viktig! Så folk stemmer. :p

Caroline
05-08-2010, 07:15 PM
Gudd idea! Ai will do datt! Sticky! Sticky! :thumbsup

Calaquendi
05-14-2010, 11:46 PM
That's it, skal bare annonsere at jeg drar til London, og feel free to join. Anne-Berit skal dit og bestilte billetter fordi at vi sa vi skulle - så I'M COMING TOO! Jeg er blakk, buuuut I DONT GIVE A FUCK:yay

Shabana
05-16-2010, 09:03 AM
^
Protest? Where? Og for hva? *feeling blond*
I Oslo 30. august, Justice for Michael ;)

That's it, skal bare annonsere at jeg drar til London, og feel free to join. Anne-Berit skal dit og bestilte billetter fordi at vi sa vi skulle - så I'M COMING TOO! Jeg er blakk, buuuut I DONT GIVE A FUCK:yay
God tur og kos dere masse sammen med resten av fansen som kommer til London :huggle

Andre-Jackson
05-16-2010, 09:20 AM
Kan heller ikke :/

Men jeg er i LA 25.juni så jeg er nokk ganske sikker på at det skjer noe der :D

kingofpopforever
05-16-2010, 10:14 AM

så bra Kaja,,,,kos deg der!!!! eg har veldig lyst å være med men må nesten se øknomisk først:(

Caroline
05-16-2010, 03:49 PM
I Oslo 30. august, Justice for Michael ;)

Åja, thanks for svar!
Vet du hvem som arrangerer eller hvor jeg kan finne noe info? :)

Shabana
05-16-2010, 07:38 PM
Ingunn m. fler etter hva jeg har fått med meg. Kommer info her etter hvert som vi finner ut av ting regner jeg med. Skal se om ikke vi får til en samkjøring med Super Soaker day ;)

Caroline
05-19-2010, 11:16 AM
Jej, skal dere faktisk arrangere en super soaker day? Drit kult! I'll be there fo sho! :D :exited