PDA

View Full Version : Michaels slektstre

Irlin_aka_B-Jay
01-28-2008, 11:26 AM
Jeg fant frem et slekstre jeg lagde for herrens mange år siden da jeg begynte å studere Michaels liv og familie... synes det var litt morsomt å se igjen, så tenkte jeg skulle dele det med dere ;)

http://home.online.no/~ann-svan/artimages/ACFCAAFNaiPk.JPG

Mia
01-28-2008, 03:18 PM
Stilig!!

Men hæ? Er du sikker på at ikke Tito og DeeDee bare har Taj, Tarryl og TJ?

Og fy, er så merkelig at Randy og Jermaine har barn og vært gift med samme kona. De barna er sine egne søskenbarn da! :S

Shadowfax
01-28-2008, 06:21 PM
La ikke merke til det:unsure Det betyr visst det.. Må nok ha vært en del intriger der, håper bare ikke det er det enda?

Elise
01-31-2008, 08:17 PM
Det er nok ingen familie på 9 stykker som ikke har intriger, dere.
De var foressten ikke gift engang, noen av dem med hun dama.
Grace (ja, Michael's nanny) har ligget med både Randy og Jermaine også! *lol* Skjønner ikke facinasjonen med de gutta egentlig. :latter

Mia
01-31-2008, 09:21 PM
Nei? haha:latter Også akkurat Jermaine og Randy igjen!
Hjelpe meg.. Ja Jermaine har jo 8 unger med sånn 4-5 forskjellige damer? Jaja.. hans liv, hans valg, hehe..

Shadowfax
02-02-2008, 12:59 AM
Det er nok ingen familie på 9 stykker som ikke har intriger, dere.
De var foressten ikke gift engang, noen av dem med hun dama.
Grace (ja, Michael's nanny) har ligget med både Randy og Jermaine også! *lol* Skjønner ikke facinasjonen med de gutta egentlig. :latter
Hvem Grace velger å ligge med er ikke vår sak. Det er hennes og ingen andre. Forresten hvordan vet du hun har ligget med dem uansett? Var du der? Stopp NÅ med å "mobbe" Grace. Det ser ut som du har noe personlig med henne og dette er ikke saklig. Punktum!

Irlin_aka_B-Jay
02-02-2008, 05:08 PM
hehe, jeg kan ikke garantere at alle er med nei, men det er de jeg kom frem til.

hehe, jah der er mye intriger i den familien, kan bli en BRA såpeserie :rolleyes
Men gutta hadde jo ikke akkurat et bra forbilde i sin far når det gjelder utroskap.... :unsure

Elise
02-02-2008, 05:14 PM
Det er jo ikke alt som er like saklig i dette forumet, og det er vel greit? Jeg er ikke fan av Grace, jeg er fan av Michael. Jeg digger ikke henne fordi hun er Michael's nanny om jeg personlig har sett at hun ikke er hyggelig. LOL.

Dessuten var det vel egentlig mer Jermaine og Randy jeg mobbet litt her.

Shadowfax
02-05-2008, 03:02 AM
Det er jo ikke alt som er like saklig i dette forumet, og det er vel greit? Jeg er ikke fan av Grace, jeg er fan av Michael. Jeg digger ikke henne fordi hun er Michael's nanny om jeg personlig har sett at hun ikke er hyggelig. LOL.

Dessuten var det vel egentlig mer Jermaine og Randy jeg mobbet litt her.
Hun er Michaels nanny ja og hun hjelper i tillegg Michael å oppfostre barna. Tror du Michael ville hatt ei nanny som ikke er snill? Du må gjerne mene hva du vil om Grace men vis respekt. Dersom du i framtiden har andre personlige saker om andre folk i familien, ta det andre plasser.

Shadowfax
02-05-2008, 03:04 AM
hehe, jeg kan ikke garantere at alle er med nei, men det er de jeg kom frem til.

hehe, jah der er mye intriger i den familien, kan bli en BRA såpeserie :rolleyes
Men gutta hadde jo ikke akkurat et bra forbilde i sin far når det gjelder utroskap.... :unsure
Ja det kan bli en bra såpeserie:latter

Elise
02-05-2008, 09:42 PM
Hun er Michaels nanny ja og hun hjelper i tillegg Michael å oppfostre barna. Tror du Michael ville hatt ei nanny som ikke er snill? Du må gjerne mene hva du vil om Grace men vis respekt. Dersom du i framtiden har andre personlige saker om andre folk i familien, ta det andre plasser.

Snill? Hun er sikkert snill mot Michael og barna. Noe annet har jeg aldri sagt. Men det betyr ikke at jeg respekterer henne blindt.
Du. Dette er et forum. Et MICHAEL forum. Grace kan ikke norsk. Hun kommer ikke hit. Jeg sårer ingen ved å spøke litt. Og om vi ikke tåler litt spøk om Michael's annsatte her så er det litt vel prippent, unnskyld meg.
Hadde jeg snakket om hvem som helst annen ansatt av Michael hadde ingen brydd seg.
Jeg har ingenting PERSONLIG imot Jermaine og Randy. Jeg har møtt Randy. Hyggelig fyr. Men å SPØKE litt må vi vel tåle.

Shadowfax
02-07-2008, 12:19 AM
Det er jo ikke bare under denne topicen du har skrevet om Grace. Skal ikke rippe opp i det.

Grace (ja, Michael's nanny) har ligget med både Randy og Jermaine også
Jo vell må man spøke her inne men ikke på en stygg måte. Å si som fakta, slik du gjorde ovenfor, at hun har ligget med Jermaine og Randy er en stygg måte å spøke på, synes jeg. Jeg tror også at denne spøken er styrt av at du ikke liker henne av personlige årsaker noe som igjen ikke hører hjemme her.
Bare fordi personen ikke er her betyr heller ikke at vi kan snakke stygt om den.

Jeg sa heller aldri at du hadde noe personlig med Jermaine og Randy. Jeg regner med MJ ser Grace som en del av familien siden hun er så nær og så ofte rundt barna, derfor jeg skrev det som jeg skrev.

Spøking er greit, uthenging er ikke greit, uansett om det kommer i små eller store porsjoner.

Irlin_aka_B-Jay
02-07-2008, 12:28 PM
at hun har ligget med Jermaine og Randy er en stygg måte å spøke på, synes jeg.

haha jeg trodde faktisk at det ikke var en spøk først :latter Gikk og tenkte "hvordan i all verden vet hun det!?":latter

Mia
02-07-2008, 02:03 PM
haha jeg trodde faktisk at det ikke var en spøk først :latter Gikk og tenkte "hvordan i all verden vet hun det!?":latter

What? Okay nå er jeg forvirra. Jeg tror ikke det var en spøk! men jeg og lurte på hvordan hun visste det da, hehe..

Shadowfax
02-07-2008, 03:06 PM
What? Okay nå er jeg forvirra. Jeg tror ikke det var en spøk! men jeg og lurte på hvordan hun visste det da, hehe..
Nettopp.....

Mia
02-07-2008, 03:34 PM
Nettopp.....

Hæ?
Nå er jeg iallefall forvirra!

Jeg svarte bare Irlin på at det var seriøst, det var tilfelle liksom.

Shadowfax
02-07-2008, 04:56 PM
Hæ?
Nå er jeg iallefall forvirra!

Jeg svarte bare Irlin på at det var seriøst, det var tilfelle liksom.
Ja at du ikke trodde det var en spøk liksom. Det trodde ikke jeg heller før jeg Elise sa det. Dvs det var en dårlig spøk.

Elise
02-07-2008, 05:53 PM
Det er ikke DEN delen som er noen spøk. Jeg finner ikke opp sånne ting for å være "slem" mot Grace.
Jeg har ikke noe "personlig" imot Grace. Jeg bare bryr meg overhode ikke noe om henne. Det må være lov selv om hun jobber for MJ. Om jeg peronlig har sett at hun ikke er noen hyggelig person (hun er det sikkert andre ganger), så har jeg fullt lov til å si det. Jeg går ikke rundt og bekymrer meg om å ødelegge et syn på henne som noen som aldri har møtt henne har skapt for seg selv. Beklager.

Om jeg vil snakke om MJ's familie så gjør jeg det. Greit, jeg skal ikke gjøre det her inne hvis det sårer folk. Heller ikke MJ's ansatte.

Men jeg må virkelig få lov til å si, Shadowfax, and jeg synes det er UTROLIG forvirrende og ironisk at Realisten har gnåla her inne om en god del mer grove beskyldninger. Svarene han får ganske lenge før noen reagerer mer er "Åh, vi må alle ha forskjellige meninger, det er interessant det." Og alla "vi skal omvende fyren"- lignende utsagn.
Men jeg skriver en ting om GRACE...åh hjelpes. Jeg bukker og nikker og ber om tilgivelse.

Jeg melder meg hervet ut av denne diskusjonen. Finito.

Elise
02-07-2008, 05:54 PM
(Og om ingen la merke til det, så var det jo faktisk Jermaine og Randy jeg "spøkte" om.)

Shadowfax
02-07-2008, 07:24 PM
Men jeg må virkelig få lov til å si, Shadowfax, and jeg synes det er UTROLIG forvirrende og ironisk at Realisten har gnåla her inne om en god del mer grove beskyldninger. Svarene han får ganske lenge før noen reagerer mer er "Åh, vi må alle ha forskjellige meninger, det er interessant det." Og alla "vi skal omvende fyren"- lignende utsagn.
Men jeg skriver en ting om GRACE...åh hjelpes. Jeg bukker og nikker og ber om tilgivelse.
Realisten har fått høre sitt han også ikke vær redd.
Grace (ja, Michael's nanny) har ligget med både Randy og Jermaine også! *lol* Skjønner ikke facinasjonen med de gutta egentlig. "Har" blir brukt om noe som faktisk har skjedd. Dersom det var en spøk så var den ikke god siden den ikke i det hele tatt hinter til at det er en spøk. Og dersom ikke det er spøken, hva er det der som da er spøken?
(Og om ingen la merke til det, så var det jo faktisk Jermaine og Randy jeg "spøkte" om.)
Og hvorfor er dette med Grace med da?

Du har skrevet to ganger om Grace, jeg vil bare ta tak i dette før det blir mer.

Jeg har sagt at hva du mener om Grace har jeg ingenting med, du må gjerne synes hva du vil om henne, men ikke kom med beskyldninger eller angripende spøker. Noe i all rettferdighet er noe du gjør? Mia og Irlin trodde også du mente at hun virkelig HADDE gjort det med brødrene?

Finito.
Finito.

SteveJackson
02-08-2008, 04:01 AM
Den tråden her burde bli sperret.. Det er jo helt barnehage fra alle kanter. Jeg elsker Michael musikk. JEg syns han er et universal geni i underholdningsbransjen. Men fader, hva noen sier om barnevakten hans er vel samme Blanke F. Og hva ho har gjort kan jeg ikke skjønne er interessant eller relevant.

om ho ikke har lugget med michael personlig så driter jeg vel i om ho så hadde hatt seg med hele resten av familien hans jeg ihvertfall.

Det mest respektløse her er å diskutere denne tråden så lenge og usakelig. Som egentlig ikke handler om Michael personlig engang. På et michael forum. Der også hovedfokus burde vært rette på ham som artist og ting som påvirker karieren hans. Selvom det kan være meget interessant å grave dypere i sånne menneskers liv. La det ihvertfall være relevant .

Uansett.. alt kan jo diskuteres fritt så lenge folk ønsker det. Men dere diskuterer jo ikke en sak lengre.. dere diskuterer om at dere diskuterer en sak. Det kunne blitt med en meningsutveksling. OG når dere kommer frem til at dere ikke deler samme oppfatning, ikke kommer noe videre i saken, kan ikke lære hverandre noe, eller belyse saken noe mer.. så vær enig om å være uenige, og shut up.

Her burde alle mene hva de vil, og enkelt og greit få ytret den meningen så lenge de gjør det skikkelig, men samma om det er med spøk eller alvor. Og vi er vel alle enige om at vi setter pris på michael. det er derfor vi er her.

for ett sirkus.

Shadowfax
02-08-2008, 11:32 AM
Den tråden her burde bli sperret.. Det er jo helt barnehage fra alle kanter. Jeg elsker Michael musikk. JEg syns han er et universal geni i underholdningsbransjen. Men fader, hva noen sier om barnevakten hans er vel samme Blanke F. Og hva ho har gjort kan jeg ikke skjønne er interessant eller relevant.

om ho ikke har lugget med michael personlig så driter jeg vel i om ho så hadde hatt seg med hele resten av familien hans jeg ihvertfall.
Dette handler om å respekere reglene på forumet. Selv om det i hovedsak er et MJ forum så skal det vises respekt for MJ og hans øvrige familie. Steve dette er uansett over nå så ikke begynne nå igjen.

Det mest respektløse her er å diskutere denne tråden så lenge og usakelig. Som egentlig ikke handler om Michael personlig engang. På et michael forum. Der også hovedfokus burde vært rette på ham som artist og ting som påvirker karieren hans. Selvom det kan være meget interessant å grave dypere i sånne menneskers liv. La det ihvertfall være relevant

Uansett.. alt kan jo diskuteres fritt så lenge folk ønsker det. Men dere diskuterer jo ikke en sak lengre.. dere diskuterer om at dere diskuterer en sak. Det kunne blitt med en meningsutveksling. OG når dere kommer frem til at dere ikke deler samme oppfatning, ikke kommer noe videre i saken, kan ikke lære hverandre noe, eller belyse saken noe mer.. så vær enig om å være uenige, og shut up..
Jeg som admin har et ansvar for å slå ned på slikt før det eskelerer det vil jeg fortsette med. Det er snakk om å få fram poeng her. Dessuten er det ikke en "uenig/enig" sak. Det er en "slik er det" sak, for stygge spøker hører ikke hjemme i dette forumet. Men igjen, vi har ordnet dette nå så vi legger saken død.

Her burde alle mene hva de vil, og enkelt og greit få ytret den meningen så lenge de gjør det skikkelig, men samma om det er med spøk eller alvor. Og vi er vel alle enige om at vi setter pris på michael. det er derfor vi er her.
Ja og det er jo helt klar. Men som sagt stygge spøker hører ikke hjemme her.

Enough er uansett enough.