PDA

View Full Version : Baby Lonely Lonely Baby Girly Girl

mariemarie
04-14-2010, 10:12 AM
LOL!!

:latter:latter:latter:latter:latter:latter:latter

wHTXAgw2tek

Shabana
04-14-2010, 10:54 AM
He he he :latter

mariemarie
04-14-2010, 05:52 PM
http://www.mjjforum.com/forums/public/style_emoticons/default/rotf.gif http://www.mjjforum.com/forums/public/style_emoticons/default/rotf.gif http://www.mjjforum.com/forums/public/style_emoticons/default/rotf.gif

Caroline
04-14-2010, 08:02 PM
Skjønte den ikke jeg... :P

mariemarie
04-15-2010, 10:38 PM
Aww :latter:latter

Caroline
04-16-2010, 10:11 AM
Ingen forklaring...? :uskyldig :latter

mariemarie
04-16-2010, 01:18 PM
Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det (jeg trodde først du tulla) :latter
Men OK, Justin Bieber, han er veldig populær blant tenåringene (dette fant jeg fort ut på Twitter)

Jeg har sett et par musikkvideoer av han, for og forstå hva som er greia. (Han har noen sanger som heter Baby og Lonely) Han er sånn New Kids, Take That type boyband som synger om "oh girl, girl girl girl."

Så i denne videoen gjør de litt narr av det da. Det er vel også noen "onde" rykter som sier at han er homo også (alle gutter som synger er homo vet dere...)

Ikke bare er den morsom, men sangen som de har laget er jo skikkelig fengende også :latter:latter I slutten er det også litt referanse til T-Pains "shawtyy" føler jeg LOL!!

Nå føler jeg at denne forklaringen ble ganske "inn-med-te-skje", men hvordan forklarer man når noe er morsomt? Kan jo hende du synes dette var skikkelig teit. HAHA, jeg har en tendens til å le mye, og le mye alene :latter *kremt*

mariemarie
04-17-2010, 06:12 PM
Jeg hører på denne sangen minst en gang om dagen, (det er min happy go lucky sang) og kjærsten min hater meg litt for det. Stakkars, han vet ikke hva som er bra musikk :latter:latter

:D

Mrs_Moonwalker
04-18-2010, 05:44 PM
Justin Bieber rulez azz, ikke kødd med han 'a, han bare rulerrrr verden og suuupertalentfull. Get uzed to ittttttt.

Gjez
04-18-2010, 05:58 PM
Ikke kødd med idolet mitt da! ohnoyoudidnt :bleh

Haha, neida, denne videoen var genial! Made my day! :latter Er i grunn ekstremt lei av dette oppstyret rundt Justin Bieber. xD

eps
04-19-2010, 07:13 PM
har ikke akkurat så stor sans for han der jeg da
eid video da x D

Caroline
04-20-2010, 12:15 AM
HAHA, takk for forklaringen marie. Den hjalp! :thumbsup
Hadde ikke fått med meg så mye JB da jeg så den sist og da mister man liksom litt poenget tror jeg :P Men så den igjen og da lo jeg godt! :latter Drit morsom!

Er ikke den største fanen av JB, ikke pga han, men liker ikke stemmen hans. Huff, alt for sukkersøtpuseguttstemme. Men men, smaken er som baken. ;)

Birdy
04-20-2010, 12:26 AM
Hahaha :latter Den var KONGE! Bra parodi!
Er ingen fan av den stemma hans akkurat...

Jeg hører på denne sangen minst en gang om dagen, (det er min happy go lucky sang) og kjærsten min hater meg litt for det. Stakkars, han vet ikke hva som er bra musikk :latter:latter
:D
:latter :bleh 8-26-03respect
Du får lære han det vettu;)

Justin Bieber rulez azz, ikke kødd med han 'a, han bare rulerrrr verden og suuupertalentfull. Get uzed to ittttttt.
:latter:latter:latter