PDA

View Full Version : Tur til Los Angeles under rettsaken.

Birdy
04-08-2010, 12:28 AM
Ok, dette er kanskje en sprø idé! Men jeg liker å være litt spontan og synes idéen er super;)

Vi har jo flere prata om å ta en forumtur til USA og Los Angeles. Planen var jo i første omgang å ta denne turen neste sommer. Men pga rettsaken og ønske om å være til stede for å vise Michael Jackson og hans familie den støtten de virkelig fortjener. Så lurer jeg på: Vi skal ikke fremskynde denne turen da? Reise slik at vi får med oss en del av rettsaken samtidig som vi kan reise og besøke de steder som Neverland etc.

Bare en tanke. Vet det blir kort varsel. Nå vet vi jo ikke når rettsaken kommer til å starte. Men regner vel egentlig med at det blir på høst/vinterstid.

Hva tror dere? Er dette interessant?

KingOfPop
04-08-2010, 01:14 AM
hehe, hadde jeg bare vært eldre :P.... Tipper dette her er helt uaktuelt for meg siden jeg ikke er voksen ennå :(

Birdy
04-08-2010, 01:57 AM
hehe, hadde jeg bare vært eldre :P.... Tipper dette her er helt uaktuelt for meg siden jeg ikke er voksen ennå :(

Ah, den er kjip...
Hvis det blir noe av, så kan du jo høre om en av foreldrene dine vil slå følge. Men ellers blir det nok vanskelig ja.:unsure

Gjez
04-08-2010, 06:57 AM

Samme her! :( Ååh, skulle nok vært født tildligere! :(
Menmen, ikke noe å gjøre med det. ;P

MJ-Zin
04-08-2010, 07:02 AM
På meg så spørs de jo når rettsakene er da.. Det er en mulighet for at jeg får det til, kanskje!:) Man kan jo håååpe da!

Shabana
04-08-2010, 08:30 AM
Hadde jeg bare hatt meg å ta hensyn til så... Har rett og slett ikke råd til det :(

Becka
04-08-2010, 12:15 PM
Hm...Det kommer også an på når det blir. Jeg holder for tiden på å spare til frankrike i August. Og det koster en del.. Men hvis rettsaken er en del senere, så er det muligheter! Jeg har veldig lyst i allefall! :)

eps
04-08-2010, 02:28 PM

jeg joiner uheldigvis den :( blææ men en dag skjer det haha :D

bettabett
04-08-2010, 03:49 PM
hadde vært morro ja :D

spre ut info

hva ting kommer på....... osv........

jeg vil gjerne bli med