PDA

View Full Version : Tangerudbakken Borettslag :D

KingOfPop
03-25-2010, 09:39 PM
Noen som ser på Tangerudbakken her?:) Fantastisk program med herlige mennesker:D Dagens episode var jo bare helt herlig, for en sjørøverjakt :latter

Anne-Berit
03-25-2010, 09:50 PM
Ja, jeg følger med på Tangerudbakken!! En fantastisk bra program med herlige mennesker ja :) Dagens episode var jo herlig og morsom med skattejakt å greier :latter

Shadowfax
03-25-2010, 11:51 PM
Det er det beste programmet noensinne... Mine favoritter er Hans og BT. For noen gutter. I dag skulle de på skattejakt, Hans var drit lei og klaget hele veien, så kom de endelig frem til skatten så var han den gladeste av dem alle. hahaha... For en gjeng!

Skulle vært hver Torsdag hele året, snakk om å spre glede...:yay

KingOfPop
03-26-2010, 01:28 AM
Det er det beste programmet noensinne... Mine favoritter er Hans og BT. For noen gutter. I dag skulle de på skattejakt, Hans var drit lei og klaget hele veien, så kom de endelig frem til skatten så var han den gladeste av dem alle. hahaha... For en gjeng!

Skulle vært hver Torsdag hele året, snakk om å spre glede...:yay

så enig, så enig.. Hans og BT er bare helt konge da:D Sprer glede alle sammen som bare det, men Cecilie mår jo bare være den gladeste av alle i den gjengen :latter:latter

eddic
03-26-2010, 02:37 PM
Tangerudbakken er et kjempe program, det er sant de er noen herlige mennesker:)
Hans og Bjørn Terje er mine favoritter også, jeg liker hvordan Cecilie reagerer på flørting, som for eksempel på sjørøver jakt episoden, da reagerte hun negativt på en positiv måte.

emzi
03-26-2010, 06:43 PM
Hans er den kuleste :D

KingOfPop
03-26-2010, 07:07 PM
Hans er den kuleste :D

Enig!! :D Men BT er kul han også dacool3cool3

eps
03-26-2010, 09:22 PM
de er så søte altså :) ::<3

Shabana
03-26-2010, 11:45 PM
Jeg har ikke tid til å se på tv :( (cry)
Har tatt opp så mye den siste tiden at dekoderen er full... vil ikke ta opp mer 8-26-03sinna

KingOfPop
03-27-2010, 12:03 AM
hehe, Tangerudbakken er bare det koseligste programmet som finns da :)

Gjez
03-27-2010, 09:26 AM
Jeg har ikke tid til å se på tv :( (cry)

Ikke jeg heller... :( Har ikke sett på TV på flere uker. :blinkern
Tangerudbakken har jeg aldri sett på faktisk, da har jeg trening. xD

KingOfPop
03-27-2010, 03:20 PM
Ikke jeg heller... :( Har ikke sett på TV på flere uker. :blinkern
Tangerudbakken har jeg aldri sett på faktisk, da har jeg trening. xD

vel, når du får tid MÅ du bare se på det :) Skikkelig koselig program, med mange herlige mennesker. Olav, Hege-Anette,Cecilie,Hans og BT(Bjørn-Terje). Haha, Cecilie er glad hele tiden :latter