PDA

View Full Version : Ny MJ bløff

Shadowfax
06-07-2007, 11:00 PM
Pressen stopper aldri å finne på historier om Mr. Jackson. Det nyeste omhandler de 5 millioner pundene han skulle få betalt for å dukke opp i prins Azims bursdag.

Mirror UK skriver en offentlig unnskyldning til prins Azim. De skriver:
"Sultanen av Bruneis sønn, Prince Azim, har fortalt oss og vi aksepterer at pop legende Michael Jackson ble ikke betalt et øre for å delta i hans 25 års bursdagsfest sist måned, isteden for de 5 millioner pundene vi sa.

Michael, som er en nær venn av prinsen, var så keen på å gå at han til og med betalte sin egen fly billett. Vi skulle bare ønske prinsen inviterte oss også."

Dette er nok ikke den siste falske nyheten vi har sett om MJ. Det kommer flere, det gjelder bare å styre unna dem.

http://www.mjoai.com/Bilder/signaturartikkler.GIF

MJLover
06-07-2007, 11:10 PM
Dette her er jo ikke negativt. Det de mener er at Michael ville ikke bli betalt for å gå på festen, han ville gå dit, og ville betale alt selv.

Sant eller ikke, det er en annen ting :)

cho89
06-08-2007, 07:57 PM
^ enig det!
Jeg synes det er mere positivt! :)
Det unskylder seg selv! :)

Kanksje mere fordi at han er en prins , men akk ja det er da noe!
(MJ related)

relaxannie
06-08-2007, 08:00 PM
okei, det var overraskende. Hva er vitsen med å lage en slik sak hehe, får litt lættis av se og hør 8-26-03fruits_apple Den er jo heller positiv sånn egentlig.

Er det noen der ute som kan forklare meg og MJ er konkurs eller ikke? Blir forvirretunsure

MJLover
06-08-2007, 08:37 PM
Michael er definitivt IKKE konkurs.

Hadde han vært det ville han ikke drivi og tatt privat fly :)

relaxannie
06-09-2007, 08:24 AM
Godt og høre :)
Hilsen en som ikke følger med i nyhetene :S :D

Shadowfax
06-10-2007, 10:45 PM
okei, det var overraskende. Hva er vitsen med å lage en slik sak hehe, får litt lættis av se og hør 8-26-03fruits_apple Den er jo heller positiv sånn egentlig.

Er det noen der ute som kan forklare meg og MJ er konkurs eller ikke? Blir forvirretunsure
Han er LANGT fra konkurs, har jo nettopp kjøpt opp sammen med Sony flere musikk kataloger til mange milliarder så tror ikke penger er noe problem, tror heller aldri det vil bli et problem for MJ, han har slik stor markedsverdi at det går ikke. Han kan holde en konsert så tjener han inn 17 mill på en kveld8-26-03respect

Shadowfax
06-12-2007, 03:23 PM
The Sun unnskylder seg:

WE are happy to make it clear that Michael Jackson was not paid £5million or any other sum for turning up at the birthday party of his friend, the Sultan of Brunei’s son, Prince Azim.

Sorry for suggesting otherwise.
http://images.thesun.co.uk/images/white.gif
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007270116,00.html

sweet michael2
03-28-2009, 11:22 AM
åh! de bare prøver seg nå igjjen da gitt!!jeg er så møkka lei av den grisemåten de behandler micahel på ass!! jeg elsker ham!!og grisene burde gå og leggesg i grisebingen der slkei høreehjemme.grynte.grynte.!!unnskyld viss fro mye eil nå da!1 hilsen anj..:D!ehhhh!!!xxoxoxoo!anja!cv :D!