View Full Version : TABLOID JUNKIE: Omer Bhatti sier han er faren til Michael Jackson sine barn.
http://www.tv2underholdning.no/gkn/-omer-bhatti-sier-han-er-faren-til-michaels-barn-3160849.html
(icoops)................................
http://www.seher.no/837963/er-omer-far-til-michaels-barn
TV2 og Se&Hør... What can I say? :P
så Omer var 12/13 år når han liksom fikk Prince? hahahha dumeste jeg har hørt.
så Omer var 12/13 år når han liksom fikk Prince? hahahha dumeste jeg har hørt.
Ja, ikke sant. Det blir for dumt. Høres veldig rart ut at Omer skulle oppføre seg sånn også. Ikke at jeg egentlig vet så mye om han men. Hvis det er sant at han vil at ungene skal kalle ham Michael så er jo det helt sjukt da. Det vil alltid være kun en person som er og har vært deres far, og det finnes bare en Michael Jackson.
Shabana
03-15-2010, 08:55 PM
Uhm... her føler jeg bare at masse har blitt vridd om. Media... :rolleyes
Jeg kan godt være med på at Omer tar seg av MJs barn, og det er jo flott. På den andre siden skulle det jo bare mangle at han ikke følte et bånd til unger han har vokst opp sammen med. Hvorfor skal media alltid ødelegge alt? :S
Og bare sånn kort...TV2 skriver ikke dette som om det er sant i og med at de referrerer til nettstedet hele tiden. De kunne spart seg for å legge artikkelen ut i det hele tatt da. :plystre
Uhm... her føler jeg bare at masse har blitt vridd om. Media... :rolleyes
Jeg kan godt være med på at Omer tar seg av MJs barn, og det er jo flott. På den andre siden skulle det jo bare mangle at han ikke følte et bånd til unger han har vokst opp sammen med. Hvorfor skal media alltid ødelegge alt? :S
Og bare sånn kort...TV2 skriver ikke dette som om det er sant i og med at de referrerer til nettstedet hele tiden. De kunne spart seg for å legge artikkelen ut i det hele tatt da. :plystre
Sant det. Helt enig!
MJ-Zin
03-15-2010, 09:15 PM
(icoops).. Går for denne smilyen jeg å.. herregud altså..
Kay-10
03-15-2010, 11:26 PM
Det med at Omer er MJ`s sønn er ikke sant men hva så Jackson er jo hannes ekstra familie. Omer har tatt DNA prøver og de sies at han ikke er MJ sin sønn.
Omer har skrevet på sinn O-Bee Facebook side at det er ikke sant.
onlyhuman
04-06-2010, 01:04 AM
Det er jo snakk om at han sier han er faren til Michaels barn, og at han ber dem kalle HAN Michael nå. Synes det var skremmende å lese, men Jackson familien er vel vandt med at folk prøver å utnytte dem, så håper virkelig ikke det er sant.. vet jo at det er masse dumme rykter, men for meg er det bare litt vanskelig å skjønne at han er SÅ close med familien, menmen det har vel sine grunner :)
MJ_Victoria
07-20-2010, 08:01 PM
Men kan det være sant det de sa i Dokumentaren "ett år etter" om at Omer Bhatti angivelig skal ha donert sperm til i hvert fall Blankets unnfangelse??
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.