View Full Version : VG: Lummemannen støttet Michael Jackson
Irlin_aka_B-Jay
01-17-2008, 06:40 PM
Alltid skal pressen vite alt og ingenting om ukjente mennesker, men i dag tok Michael forsiden av VG pga den (endelig tatte) lummemannen.
Hele saken finner du her: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommemannen/artikkel.php?artid=509909
Hmm funderer enda på om dette er posetivt eller ei men det er vel egentlig ikke det på noen måte..
Men uendelig bra han der ble tatt!!
Shadowfax
01-17-2008, 09:26 PM
Hmm funderer enda på om dette er posetivt eller ei men det er vel egentlig ikke det på noen måte..
Men uendelig bra han der ble tatt!!
Er jo bare en uttalelse men siden den innehold MJ så ble den blåst opp.. Skjønner jo det, men det er ikke positivt nei... Menmen, bryr meg ikke så mye om det:thumbsup
Dette er blåst opp, ja. Folk burde ikke bli mer sikre på at mj er skyldig ved at en psykopat som lommemannen mener han er uskyldig. Så litt negativt er det, men ikke mye...
Irlin_aka_B-Jay
01-18-2008, 08:55 AM
Dette er blåst opp, ja. Folk burde ikke bli mer sikre på at mj er skyldig ved at en psykopat som lommemannen mener han er uskyldig. Så litt negativt er det, men ikke mye...
oy.. godt poeng..
på skoln i dag ble jeg møtt av "da støtter vel Michael Jackson lummemannen også da?"
aay.. kipt:unsure
Realisten
01-18-2008, 09:59 AM
Hahahahaha! Off! :P:P Ja der ser man! Hahaha ååå så typisk....... :D :P
Irlin_aka_B-Jay
01-18-2008, 01:23 PM
Hahahahaha! Off! :P:P Ja der ser man! Hahaha ååå så typisk....... :D :P
Hvordan da tenkte du?
jeg finner det svært typisk at pressen vil vitealt om denne "ukjente" lommemannen, tror de hadde blåst saken like mye opp om det var en annen kjendis han støttet. Artikkelen nevner jo derriblant også bilinteressen til lummemannen, men Michael Jackson vekker bedre oppsikt på en overskrift :rolleyes
Realisten
01-18-2008, 09:36 PM
Hvordan da tenkte du?
jeg finner det svært typisk at pressen vil vitealt om denne "ukjente" lommemannen, tror de hadde blåst saken like mye opp om det var en annen kjendis han støttet. Artikkelen nevner jo derriblant også bilinteressen til lummemannen, men Michael Jackson vekker bedre oppsikt på en overskrift :rolleyes
Like barn, leker best. Sånn jeg tenkte. Støtter opp om hverandre.
Irlin_aka_B-Jay
01-21-2008, 11:04 AM
haha neei nå må du gi deg:latter
Betyr ikke at Michael støtter han igjen :latter
Realisten
01-21-2008, 04:07 PM
haha neei nå må du gi deg:latter
Betyr ikke at Michael støtter han igjen :latter
Hehe nei du har vel rett i det :P
Muchos
01-22-2008, 09:33 PM
Realisten, jeg skjønner ikke hvorfor du er medlem av dette forumet. Du er klar over at det er Michael Jackson fans her ikke sant? jeg har vært medlem her i underkant av 1 time, men likevel har jeg klart å bli kvalm av både deg og dine utsagn. Jeg kjenner kanskje ikke deg personlig men typen du representer har jeg ikke sansen for.
Hvis du vil være negativ gå blog et sted med dine er-driit-tøff-bak-skjermen kompiser, som helt sikkert vil være enige i alt du sier.
Shadowfax
01-23-2008, 12:13 AM
Må minne på at man kan være fan av musikken og ikke nødvendigvis være fan av mannen. Jeg må derimot oppfordre realisten å vise respekt for MJ og det faktum at de fleste her inne også er fan av mannen MJ. Realisten er uansett velkommen i MJOAI og jeg oppfordrer han ikke til å stikke, det er bra med ulike meninger på et forum.
For man må gjerne ha ulike meninger men da er det viktig å være saklig og ikke prøve å provosere. Vet ikke om det er med vilje, men en del av dine utsagn er litt provoserende for noen. Tenk deg litt om hva du skriver før du skriver det.;)
Realisten
01-23-2008, 03:27 PM
Realisten, jeg skjønner ikke hvorfor du er medlem av dette forumet. Du er klar over at det er Michael Jackson fans her ikke sant? jeg har vært medlem her i underkant av 1 time, men likevel har jeg klart å bli kvalm av både deg og dine utsagn. Jeg kjenner kanskje ikke deg personlig men typen du representer har jeg ikke sansen for.
Hvis du vil være negativ gå blog et sted med dine er-driit-tøff-bak-skjermen kompiser, som helt sikkert vil være enige i alt du sier.
Ja og jeg tar ikke til meg dritt fra en fjott som "er fan og som har vært her inne i underkant av en time".
Jeg tror jeg har fått med meg så smått at de som er her er fans, ja jeg har nok det. Men betyr det at jeg skal oppføre meg som (visse av) dem? "å hellige Mj som bringer fred på jord og frelseren av alle små barn"? (Nå viser det seg jo at majoriteten her inne ikke er så ille som inne på andre forum, heldigvis.)
SYND for deg at du ikke liker min type personlighet/oppførsel/meninger eller hva det nå enn er som støter deg. Jeg foreslår at du tar dette til deg, og forhåpentligvis ikke fortsetter å være så sabla sårbar ovenfor andres meninger.
Jeg liker musikken, jeg liker å diskutere den, men jeg synes ikke at man skal overse og tabubelegge oppførselen hans og anklagelsene han har fått mot seg. Dette er tross alt et diskusjonsforum hvor vi snakker om denne mannen, og dette er temaer som (få opp øynene) HANDLER om denne mannen.
Forresten jeg kan gjerne møte deg og være "tøff mot deg" ansikt til ansikt hvis du vil det. Jeg bor 15 min unna deg.
Irlin_aka_B-Jay
01-23-2008, 08:58 PM
Forresten jeg kan gjerne møte deg og være "tøff mot deg" ansikt til ansikt hvis du vil det. Jeg bor 15 min unna deg.
Jeg er enig med Shadowfax så lenge du er fan av musikken. Du har rett i mye du sier om fans, mange fans er overaskende gjernevasket og ser ikke reliteten i ting (slik er jo de fleste fanatikere - uansett idol). Så lenge du er fan av noe som har med Mike å gjøre (i ditt tilfelle musikken) så er du velkommen på MJOAI som en like seriøst medlem som alle andre. (Men personlig skjønner jeg ikke hvorfor du ønsket å være medlem på en slikt forum som fan av musikken når du for det meste kommenterer negativt på resten av postene som relaterer til Michaels person.. men det er jo opp til deg :))
MEN, akkurat med DEN kommentaren du kom med der, mistet jeg tråden på det jeg ville frem til....:thumbsdown
Til dere begge er det ikke noe vits i å ty til personkrenkende kommentarer , uansett hvor provosert man blir.
Muchos
01-23-2008, 09:22 PM
Ja og jeg tar ikke til meg dritt fra en fjott som "er fan og som har vært her inne i underkant av en time".
Jeg tror jeg har fått med meg så smått at de som er her er fans, ja jeg har nok det. Men betyr det at jeg skal oppføre meg som (visse av) dem? "å hellige Mj som bringer fred på jord og frelseren av alle små barn"? (Nå viser det seg jo at majoriteten her inne ikke er så ille som inne på andre forum, heldigvis.)
SYND for deg at du ikke liker min type personlighet/oppførsel/meninger eller hva det nå enn er som støter deg. Jeg foreslår at du tar dette til deg, og forhåpentligvis ikke fortsetter å være så sabla sårbar ovenfor andres meninger.
Jeg liker musikken, jeg liker å diskutere den, men jeg synes ikke at man skal overse og tabubelegge oppførselen hans og anklagelsene han har fått mot seg. Dette er tross alt et diskusjonsforum hvor vi snakker om denne mannen, og dette er temaer som (få opp øynene) HANDLER om denne mannen.
Nå fikk jeg meg en god latter.
Ok, slik jeg har skjønt det så er du fan av musikken, noe jeg respekterer deg for. Men når du legger in posts som antyder at Michael er pedofil da burde du jo skjønne at noen kommer til å bli provosert. Og før du sier ja men han kan jo være det og ditt og datt, så har det ikke en dritt å si når han har blitt frikjent på alle de punktene han ble siktet for. I og med at du ikke er fan av mannen men kun musikken, er du ergo ikke kjent med fakta om hans tidligere saker ang barnemisbruk eller andre hendelser i hans liv. (borsett fra det tullet du leser i tabloidene da selvfølgelig) Det er der de fleste velger å tro på hva tabloider sier: At michael er pedofil. Det var dette som fikk meg til å reagere sånn som jeg gjorde. Mitt inntrykk er at du skriver på en måte som provoserer og på en sarkastisk måte. Det i seg selv er unødvendig i et slikt forum.
Fullt klar over at dette er et diskusjons forum, men ikke et diskusjons forum om hvorvidt Michael Jackson er skyldig eller ei. TRO meg ingen michael fans har lyst til å ha en slik diskusjon med en person som bare er glad i musikken hans, for det fører ingen steder.
"en fjott som er fan"?? Så du synes alle som er fan er fjotter? Så mye respekt har du liksom.
Og ja, hva så om jeg har vært her i underkant av en time? Jeg har like stor rett til å skrive det jeg vil som alle andre her. :latter
Og nei jeg er ikke en av de fansa du tror jeg er. Syns MJ har gjort mange ting som er feil jeg. Ser ikke på han som no hellig heller, det handler heller ikke om å være sårbar men om toleranse. Hvis ingen andre gidder å si ifra så gjøre hvertfall jeg det.
Morsom er du.
EDIT: Nå har jeg lest alle post av deg her og jeg kan ikke finne noe saklig diskusjon om "musikken" til mj. Du har bare vært negativ(greit du ikke er fan av han men ha hvertfall respekt for de som er det) Det eneste jeg fant var om hvilken sang du likte som var whatever happens, fett nok, men det var jo selvfølgelig et lite sandkorn i forhold til alt det andre drittet du hadde å slenge.
Og det virker ikke som jeg er den eneste som er dritt lei deg heller.
I min mening så er realisten like velkommen som alle andre folk til dette forumet, er godt med folk som har forskjellige mening, så kan det bli noen diskusjoner, og jeg har sagt et par ganger at hvis realisten hadde blitt med på en diskusjon der vi diskuterer om Michael er skyldig eller ikke er jeg temmelig sikker på at han hadde insett at Michael er uskyldig.
Meeen, iallefall. En oppfordring som jeg kom på når jeg leste hva dere skrev er at vi burde kanskje begynne å snakke mer om musikken? Da hadde nok realisten og andre følt seg litt mer hjemme her, hehe, og det er jo tross alt musikken som folk flest er fans av.
Og med så mye genial musikk burde iallefall ikke det være noe problem:P
Shadowfax
01-23-2008, 10:31 PM
Dette stopper her. Diskusjonen er herved avsluttet. Hold dere til emne og IKKE gå på personangrep!
Elise
01-31-2008, 08:30 PM
Jeg blir så irritert. Dette har jo ingenting med Michael å gjøre! Jeg synes det er forferdelig at de alltid skal dra med han inn i alle ting som har med pedofili å gjøre. Gary Glitter gjorde det også.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.