PDA

View Full Version : Til alle på MJOAI

charlotte
03-06-2010, 07:30 PM
Innlegg slettet.

Inor
03-06-2010, 07:59 PM
Hei og velkommen tilbake, Charlotte!:huggle
Uff, dette var vondt å lese altså! Det er trist at folk kan være så... onde... (Da mener jeg han du var sammen med)

Jeg er bare glad at det faktisk var noen andre som hadde påvirket deg, og at DU ikke egentlig er sånn!
Jeg beklager for at jeg trodde det... Føler meg ganske dum nå...:(

Gjez
03-06-2010, 08:00 PM
Oi, ser ut som om du har vært gjennom mye. Nå begynner jeg å forstå meg litt mer på hvorfor du gjorde de tingene du gjorde. Må innrømme at jeg ble svært overrasket over det du sendte til meg den gangen. Men jeg har lagt det bak meg nå, og gir deg en ny sjanse! :)
Håper det går bedre med deg nå da. Også må jeg nesten si; lykke til! :-]

Kay-10
03-06-2010, 08:05 PM
Uff for en fyr. Håper du ikke er med han lenger. Jeg er kris10anjackson men nå kaller jeg meg Kay-10. Når jeg leste alt det du skrevet så tilgir jeg deg.

mj09
03-06-2010, 08:16 PM
Tilgir deg Charlotte! :huggle

uff. bra du ikke er sammen med han mer!

eps
03-06-2010, 08:28 PM
bra du forklarer situasjonen og da forstår jeg alt dette mye bedre og jeg håper det vil gå bra med deg videre, velkommen tilbake :) :huggle

Shabana
03-06-2010, 08:39 PM
Hei Charlotte.

Jeg håper du får den hjelper du føler behov og at du kommer deg igjennom dette :) :huggle Masse lykke til ihvertfall. Så håper jeg du snart kan komme hit å finne trøst og fellesskap igjen.

Må også si at jeg synes det står mot og respekt av deg å ville komme tilbake og si unnskyld på denne måten! 8-26-03respect

Inor
03-06-2010, 08:55 PM
Enig med Shabana om det der!:D
Utrolig bra av deg å si unnskyld og forklare situasjonen!8-26-03respect:huggle

mariemarie
03-06-2010, 10:34 PM
Jeg kjenner deg ikke, men for meg så virker det som om du er ute etter oppmerksomhet hele tiden. Historiene og "personene" du har fått oss til å tro er deg er ganske stygt gjort. Det samme med enkelte ting du har skrevet som rett og slett er jævlig.

Når man snakker med folk over nettet har man ikke noe annet valg enn å tro at de de sier er sant. Å misbruke den tilliten er rett og slett barnslig og det er får i hvertfall meg til å føle meg som en idiot.

Du får den kritikken av meg nå som du fortjener mener jeg. Man skal være litt mer forsiktig med hva man skriver med andre om over nettet, man vet ALDRI hvem som sitter bak skjermen!!

Du kunne like gjerne vært en person med personlighets forstyrrelser, og hvem skal være forsikige med hva vi sier til deg da? Jo, alle oss andre.

KingOfPop
03-07-2010, 12:09 AM
hmm, hva med disse jøde-hatende kommentarene?? Var det liksom han derre fyren som fikk deg til å skrive det også??

Becka
03-07-2010, 12:31 AM
Charlotte, det er nok vanskelig for mange her å stole på deg igjen. I allefall for meg. Nå kjenner ikke jeg deg, men etter som hva jeg har forstått, har det vært ganske ille. Så ille at et par måtte bytte navn på FB for å ikke bli funnet! DA er det gått ganske langt. Jeg beklager at du har måtte gå igjennom dette du beskriver. Jeg vet litt om det å bli hjernevasket. Men når det er sagt, kan jeg dessverre ikke forstå din oppførsel selvom du har vært sammen med en psykopat. Men folk er forskjellige.... Dessverre kan jeg heller ikke stole 100 % på denne historien. Men det får tiden vise.... Det kan ta tid å få tilgitt igjen. Og jeg må også si, du helomvendte deg ganske fort! Har du virkelig nå forstått alt du har gjort? Hva skjedde, egentlig? Du har ikke sagt noe om det. Hva fikk deg til å innse hva du bedrev?

Det kreves kanskje mot å be om unnskyldning som folk sier her. Men det skulle bare mangle om man først har innsett hva man gjort. Om du virkelig har det, så er det bra. Men vi får se.....
Lykke til videre

charlotte
03-07-2010, 10:12 AM
Innlegg slettet.

charlotte
03-07-2010, 10:20 AM
Innlegg slettet.

Sunshine
03-07-2010, 10:31 AM
Jeg var ganske uvitende i en annen tråd her hva Charlotte har drevet med, men har nå fått et par oppdateringer om hva som egentlig har skjedd. Jeg skjønner folks reaksjon, for det er ikke greit det hun har drevet med.. sånn vil vil vi ikke ha det på forumet. Men nå har hun brettet ut en ganske sårbar del av livet sitt for å si unnskyld og i håp for å bli godtatt her igjen.. Så langt det er sant - og det oppdager vi vel ganske raskt - synes jeg hun skal få èn sjanse til for å bevise at hun virkelig er seg selv denne gangen.
Nå må du ikke rote det til, Charlotte:)

Og jeg håper du får den hjelpen du trenger, og kommer deg ut av det vanskelige.. Lykke til!

JarJarBinkz
03-07-2010, 12:22 PM
Du har jo vist før at du har utrolig god fantasi, så om dette er nok et eventyr eller sannheten kan vel ingen som ikke kjenner deg personlig avgjøre.

Shadowfax
03-07-2010, 01:52 PM
For mange er det enda litt sårt, men det er viktig å ha evnen til å tilgi. Kanskje vi kan begynne å stole på deg etterhvert.

Pga alle dine påfunn og historier er jeg skeptisk selv. Det blir litt som ulv ulv historien. Du har mistet mye troverdighet og det tar tid å bygge opp igjen. Jeg håper ikke du finner på en historie nok en gang iallefall, isåfall lurer du meg igjen, for jeg velger å tro på deg.

Jeg tilgir deg for det du har gjort, men håper ikke du ødelegger for deg selv igjen. Det er kanskje litt letter sagt en gjort, men jeg råder deg å komme deg vekk fra denne mannen.

Det er uansett flott at du kommer frem slik du har gjort og beklager.:)

Mrs_Moonwalker
03-07-2010, 07:02 PM
For de av dere som tror at jeg tror blindt på henne igjen vil jeg bare si at nei, det gjør jeg ikke. Dette vil ta lang tid og kanskje vil jeg aldri kunne klare å stole helt på henne igjen, for det hun gjorde kan jeg ikke tilgi - men jeg kan forstå. Jeg har selv erfaring med psykopater og en viss erfaring innen psykologi, og innen det motsatte er bevist fortjener hun denne siste sjansen... for det meste tyder på at hun vil ut av dette slik det ser ut nå.

Becka
03-07-2010, 11:59 PM
Har i grunn ikke så lyst til å brette ut mer om det som skjedde. Han vet om denne siden og kan lese alt jeg skriver. Jeg har skrevet hva jeg har opplevd de siste månedene, og det får være opp til hver eneklt om de tror på det eller ikke... jeg kommer uansett ikke til å være så aktiv her med det første, he, he.

Du har allerede brettet ut ganske mye da. Om ham liksom...
Jeg ville bare vite hvordan du selv innså hva du bedrev... Det burde vel ikke være så vanskelig å svare på. Som oftest når man er hjernevasket, så tar det lang tid å innse det. Det var derfor jeg gjerne ville vite hva som fikk en oppvekker i deg. For slik du har holdt på, så må det jo ha vært temmelig ille.

FateX
03-08-2010, 12:20 AM
Alle mennesker fortjener en ny sjanse i mine øyne. Jeg har ikke opplevd en brøkdel av det som tydeligvis har skjedd her, men jeg, som de fleste på forumet, er villig til å gi deg en sjanse. Tilliten må bygges opp, men husk at det er alltid mennesker som er glad i deg, og bryr seg om deg. Bare gjør det som må gjøres. Samme hvor tøft det er. Livet gir deg masse smeller, men det er hvordan vi reiser oss som definerer oss. Hver dag kan være en kamp i slike situasjoner, men stå på Charlotte, så skal du se at vi her på MJOAI gir deg tilliten sånn etterhvert. Livet er altfor altfor verdifullt til at vi skal gi det opp!!

Edit: Blir som LaToya saken. Hun sa at Michael var pedofil, men hun ble tvunget av mannen (Jack Gordon) til å si det. Endte jo opp med at Randy måtte fly og "redde" henne. Kjenner meg veldig igjen i dette.

charlotte
03-08-2010, 09:44 AM
Du har allerede brettet ut ganske mye da. Om ham liksom...
Jeg ville bare vite hvordan du selv innså hva du bedrev... Det burde vel ikke være så vanskelig å svare på. Som oftest når man er hjernevasket, så tar det lang tid å innse det. Det var derfor jeg gjerne ville vite hva som fikk en oppvekker i deg. For slik du har holdt på, så må det jo ha vært temmelig ille.

Ja, jeg har brettet ut mer enn nok, og det er derfor jeg ikke ønsker å fortelle mer. Jeg minner om at han kan lese alt jeg skriver her, og det kan i verste tilfelle slå tilbake på meg.

Hvis du er veldig intressert, kan vi ta det på PM. Håper du forstår.

Becka
03-08-2010, 07:48 PM
Ja, jeg har brettet ut mer enn nok, og det er derfor jeg ikke ønsker å fortelle mer. Jeg minner om at han kan lese alt jeg skriver her, og det kan i verste tilfelle slå tilbake på meg.

Hvis du er veldig intressert, kan vi ta det på PM. Håper du forstår.

Ja jeg er veldig interessert. Ikke personlig, men bare på hvordan.... :unsure
Sender deg en PM.

onlyhuman
03-12-2010, 11:06 PM
Hei. Jeg har ikke fått med meg alt "dramaet" rundt deg annet enn at jeg forstår mange er sinte. Jeg fikk heller ikke lest hva du skrev om han du har vert sammen med.
Jeg ville bare si at jeg vet det er jævelig å være med sånne personer, det kan ødelegge deg, det tok meg lang tid å komme over en person som var dominerende og manipulerende ovenfor meg.

Jeg synes ikke noen har rett til å dømme deg heller, de kan forholde seg til deg og selv velge om de vil stole på deg eller ikke, men ingen kan 100% forstå en annens bakgrunn.

Håper du vil få det bedre, og ordner opp i problemene dine.. alle har ting de burde jobbe med. Mjoai er et veldig positivt miljø å være en del av, men da burde det ikke misbrukes heller. Husk på det! Vær sammen med folk som respekterer deg, og respekter folk rundt deg selv også! 8-26-03respect

mj09
03-21-2010, 02:49 PM
hvorfor er innlegget til Charlotte slettet?

Jeg var nettop innom michaeljackson.no og nå tror jeg ikke på din historie lenger Charlotte. du er forsatt frekk der inne.

anja
03-21-2010, 04:09 PM

Jeg var nettop innom michaeljackson.no og nå tror jeg ikke på din historie lenger Charlotte. du er forsatt frekk der inne.

Merket det jeg og... er ikke medlem på michaeljackson.no men jeg stikker innom iblant.. Virker ikke som om hun har forandret seg noe særlig nei. Jaja.. så lenge hun ikke lager drama her så er jeg glad :)

Gjez
03-21-2010, 04:19 PM

Innlegget er nok slettet for at han ikke skal kjenne henne igjen eller noe sånt.
Må innrømme at heller ikke jeg tror på historien din lengre, Charlotte.

Inor
03-21-2010, 04:40 PM
Er ikke ofte innom michaeljackson.no egentlig... lagte faktisk bruker der nå..:P
Men ja, jeg ser at Charlotte virker frekk og uhøflig der...

Tragisk altså...-.-

KingOfPop
03-21-2010, 05:31 PM
tror ikke på det sprøytet jeg heller... Seriøst Charlotte, du burde skaffe hjelp! Har bladd litt rundt på michaeljackson.no jeg også, og noen av kommentarene dine er direkte onde! F.eks han gutten(tror noen sa han var 11 år) som hadde laget et lite dikt om Michael, og du kommenterte med den stygge kommentaren! Du er direkte slem, vet du det?

isb
03-21-2010, 07:59 PM

Må si meg enig i dette. Tror heller ikke på den historien lenger. Jeg fikk veldig sympati med en gang jeg leste det, men hva er vitsen med å beklage seg hvis man fortsetter på samme måte med en gang etterpå? Skjønner absloutt ikke greia med å komme med nesten utelukkende sure og frekke kommentarer. Eller er det eksen som har registrert seg i hennes navn på michaeljackson.no kanskje? Syns jeg leste at forklaringen på det jødehategreiene var at det var han som hadde skrevet det.

MJ-Zin
03-21-2010, 08:28 PM
For hennes skyld, så bør man vel håpe at det er eksen som har logget seg på å sagt det, for jeg leste det hun hadde skrevet der, å det var bare respektløst og ondt.. Stakkars jente, hvis det virkelig er henne.. Synes virkelig synd på henne.. Unnskyld med altså, men sånn oppførsel kan bare ikke godtas! *Oppgitt!!*

Becka
03-21-2010, 08:30 PM
Vet dere hva, boikott hele charlotte!!! Så lenge folk svarer henne, og så lenge folk blir sinte eller provosert, så får hun det akkurat som hun vil. Hvis ingen bryr seg så er det ikke mye moro lengre. Jeg har vært inne å lest samtlige av trådene der inne, og jeg kjenner at det bobler inni meg. Om det er henne eller den eksen hennes, så boikott det forbanna navne der!

Jeg har vært tvilsom til henne hele tiden. For å være helt ærlig så ventet jeg dette.

Men som sagt, om det skal være denne psyko eksen hennes, javel, boikott!
Men jeg har i grunn mine tvil i til det. Den dama er full av bullshit. Sorry, jeg gidder ikke trø varsomt lengre. " Jeg er bare ærlig ".

MJ-Zin
03-21-2010, 08:32 PM
vet dere hva, boikott hele charlotte!!! Så lenge folk svarer henne, og så lenge folk blir sinte eller provosert, så får hun det akkurat som hun vil. Hvis ingen bryr seg så er det ikke mye moro lengre. Jeg har vært inne å lest samtlige av trådene der inne, og jeg kjenner at det bobler inni meg. Om det er henne eller den eksen hennes, så boikott det forbanna navne der!

Jeg har vært tvilsom til henne hele tiden. For å være helt ærlig så ventet jeg dette.

Men som sagt, om det skal være denne psyko eksen hennes, javel, boikott!
Men jeg har i grunn mine tvil i til det. Den dama er full av bullshit. Sorry, jeg gidder ikke trø varsomt lengre. " jeg er bare ærlig ".

a-m-e-n!!!

Shadowfax
03-21-2010, 08:59 PM
Stenges, det som har blitt sagt er blitt sagt, noen har tilgitt andre er skeptisk, noen er enda rasende. Men slik er det.

Jeg ser iallefall ikke noe problem med at hun har kommet tilbake så langt....