View Full Version : Debbie Rowe besøker Michael Jacksons grav.
http://www.etonline.com/news/2010/03/84655/index.html
FateX
03-04-2010, 10:28 PM
Var faktisk fans fra mjjcommunity hun møtte ved graven. Og hun var redd for å treffe de fordi hun trodde at Michaels fans hatet henne ettersom hun hadde mottatt trusler fra andre fans. Har skikkelig sympati for Debbie og hun har støttet Michael mange ganger når han har trengt det. F.eks etter Bashir-dokumentaren og rettsaken. Samt at hun har gitt ham barna vi alle vet han ville så veldig gjerne ha.
Becka
03-05-2010, 12:11 AM
Var faktisk fans fra mjjcommunity hun møtte ved graven. Og hun var redd for å treffe de fordi hun trodde at Michaels fans hatet henne ettersom hun hadde mottatt trusler fra andre fans. Har skikkelig sympati for Debbie og hun har støttet Michael mange ganger når han har trengt det. F.eks etter Bashir-dokumentaren og rettsaken. Samt at hun har gitt ham barna vi alle vet han ville så veldig gjerne ha.
Hm, joda... Jeg har ikke noe i mot henne forsåvidt. Og det fordi hun trosalt er mor til barna hans, og hun støttet opp om ham etter dette med Bashir. Og, også før barna kom, så var jo en god venn vet vi jo.
Men, det er likevel et par ting jeg ikke helt liker med dama..... Hun har vel forsåvidt ikke vært like " snill " i ettertid... Men jeg tviler ikke på at hun er knust over hans bortgang da.
MJ-is-king-of-pop
03-05-2010, 08:29 PM
så på et program (husker ikke hvilken). Hun sa at det var en gave til Michael fordi han så gjerne ville ha barn eller noe sånt. Hun sa også at hun ville gjort igjen
så på et program (husker ikke hvilken). Hun sa at det var en gave til Michael fordi han så gjerne ville ha barn eller noe sånt. Hun sa også at hun ville gjort igjen
japp hørt det jeg også
og jeg syns egentlig ingenting om damen, hun har jo som dere sier støttet Michael så det er jo i hvert fall bra :)
Becka
03-05-2010, 11:44 PM
Ja det var da de intervjuet henne etter dette Bashir Intervjuet. " The footage you were never ment to see " vettu :) Hun sa mye bra da, men jeg har nå sett et ikke like bra "intervju" senere igjen. Det der nå hun er på ranchen sin... Jeg vil nok aldri helt forstå Debbie, men man skal vel ikke forstå alle heller.
Shabana
03-06-2010, 09:46 AM
Jeg har da levd i den troa at de var veldig gode venner, og gode venner vil gjerne det beste for hverandre. Dessverre hender det at gode vennskap kjølner eller rett og slett dør når et nytt element blir introdusert. I deres tilfelle var det felles barn som Debbie plutselig brydde seg mer om enn hun trodde som var årsaken til skiftet hos dem.
Jeg synes ikke noe vondt om Debbie og jeg tviler ikke på at hun aldri sluttet å være glad i Mike. Hun har fått så mye dritt slengt etter seg, og mye av det av MJ fans, som har vært fullstendig uberettiget :(
Men det er min mening :)
Jeg synes det er flott at hun tok seg turen til graven hans og jeg håper inderlig hun møtte fans som kunne gi henne noen gode assosiasjoner til oss.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.