View Full Version : tror du?
bettabett
03-01-2010, 06:59 PM
TROR DU MICHAEL JACKSON ER DØ?
ELLER TROR DU HAN LEVER?
Blitt litt opphengt i de klippa der de skal overbevise oss om at han fikserte sin egen død..
å ett håp og ett ønske om at han faktisk fremdeles er i live...
:uskyldig
Kay-10
03-01-2010, 07:01 PM
Michael Joseph Jackson er DØD. Hvis han ikke har vært død så har han gjort ferdig This Is It tour snart.
Jeg vet han er død. Desverre...
hvordan kan folk som ikke tror han er død kalle seg fans? da kaller de Michael og Familien hans praktisk talt løgnere hvis de virkelig tror at han faket sin egen død.
hvordan kan folk som ikke tror han er død kalle seg fans?
Man kan da vel være fans selv om man ikke tror han er død. Mange som fortsatt ikke kommer over av at han er død, og lager tanker inne i hodet på at han fortsatt lever. Er jo mennesker som fortsatt tror at Elvis lever også. Og de er jo fans fordi.
hvordan kan folk som ikke tror han er død kalle seg fans? da kaller de Michael og Familien hans praktisk talt løgnere hvis de virkelig tror at han faket sin egen død.
Unnskyld meg, men det er jo mange fans som ønsker så sterkt at han er i live, og de ikke klarer/vil tro på at han er død...
Men jeg tror/vet altså at han er død..:(
bettabett
03-01-2010, 10:33 PM
vet jo selv at han er død-- å en trenger ikke å være patetisk selvom en spør om hva andre tror
en ønsker vel at han skal hoppe frem å si hei..
vet jo at det aldri kommer til å skje..... :(
å jeg er ganske stor fan av han.. så var ikke måte på til reaksjon du kommer med :blinkern
vet jo selv at han er død-- å en trenger ikke å være patetisk selvom en spør om hva andre tror
en ønsker vel at han skal hoppe frem å si hei..
vet jo at det aldri kommer til å skje..... :(
å jeg er ganske stor fan av han.. så var ikke måte på til reaksjon du kommer med :blinkern
Åh, skjønner deg skikkelig godt! :) :huggle
Jeg også ønsker at han skal komme fram å stå rett foran meg osv. Jeg tenker tanken noen ganger jeg også; "Enn om han lever, enn om han.. osv... Innerst inne vet jeg jo at dette ikke er mulig og aldri kommer til å skje, men jeg får det liksom ikke inn. Har begynt å tenke mye mer på døden etter at MJ døde. Hvor er han nå, hva gjør han, er han i himmelen osv.
Jeg har jo det håpet at jeg kommer til å få møte han i himmelen, men samtidig er det bare uendelig å tenke på det. For jeg vet jo liksom ingenting. :blinkern
svaret mitt var ikke rettet mot bettabett altså. Men det er mange fans som abselutt skal bevise at han lever. Det syns jeg er respektløst, når man ser hvordan familien hans sliter.
Selvfølgelig skulle jeg også ønske at han var her.
bettabett
03-01-2010, 11:11 PM
svaret mitt var ikke rettet mot bettabett altså. Men det er mange fans som abselutt skal bevise at han lever. Det syns jeg er respektløst, når man ser hvordan familien hans sliter.
Selvfølgelig skulle jeg også ønske at han var her.
ok.. trodde du mente meg jeg nå... hehe
:huggle
Becka
03-01-2010, 11:59 PM
Syntes ikke det er så ille nå, men det var en periode det var fryktelig vondt å se overskrifter og videoer og you name it, om at han fremdeles var i live. Så langt jeg har sett, har ingenting overbevist meg. Man fikk et ørlite håp da man så overskriften, for så å synke sammen og klaske seg selv i hodet over det lille håpet man fikk.
Vi er sikkert flere her inne som har tenkt tanken om at han er i live mer enn en gang...
Men, jeg tror ikke han er i live. Og har vel hele veien visst han er død. Jeg visste det da det kom på nyhetene om at han antageligvis var død. Jeg visste det, men kunne bare ikke helt akseptere det.
Er veldig vondt ennå.... :(
Caroline
03-05-2010, 04:32 PM
Jeg skjønner veldig godt hvorfor noen tror han fortsatt er i live...jeg er vel sånn nesten av dem selv. Eller asså, jeg vet at han ikke er det, men når jeg hører musikken hans, ser videoer av han eller når jeg bare tenker på han, så tenker jeg at han lever. Det er den eneste måten jeg kan høre på musikken, se på videoer eller tenke på han uten å begynne å sutre. Og jeg vedder på at det er sånn de fleste av de som tror han lever tenker også. Alle takler bortgangen hans forskjellig, så jeg synes ikke folk skal gi dem a hard time. Ha respekt for andres måte å takle det på.
I begynnelsen synes jeg også, som Becka sier, at det var veldig vondt å se sånne overskrifter som uansett endte med en stor skuffelse. Så jeg endte med å lage min egen lille boble som jeg trives veldig godt i...eller bedre i i alle fall. :P
det er hardt å face men sannheten er jo at han desverre har dratt fra oss og det er ingenting vi kan gjøre med det (cry)
Sunshine
03-06-2010, 03:11 PM
Michael Jackson lever i hjertene våres, i musikken sin og i videoene sine, i barna sine, i historien. På den måten vil han alltid leve!
Ta vare på alt han har gitt dere av glede, kjærlighet, inspirasjon og underholdning og husk han som den gode personen og den fantastiske entertaineren han var! Det er det han ønsket at folk skulle sitte igjen med, tror jeg.. Konspirasjonsteorier vil det alltid være om han...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.