PDA

View Full Version : Chris Brown vil synge duett med Michael Jackson

Shadowfax
06-07-2007, 09:52 PM
Sangeren sier han har snakket med Kongen av Pop om å samarbeide på en Will.I.Am produsert låt.

http://www.mjoai.com/Bilder/Nyheter/ap_chris_405%20copy.gif
Under opptredenen på søndag i New Jersey gjorde Chris Brown en hyllest til Mr. Jackson. Han tok på seg en rød jakke, ganske lik den Michael Jackson brukte i Thriller videoen, glitrende hvite hansker og gjorde sin hyllest til idolet sitt.
Ifølge MTV prøver Brown å få MJ til å synge på en Will.I.Am produsert låt som vil bli utgitt på hans andre album i august.

"Han ringte meg på bursdagen min, og jeg sa til ham at vi burde synge en sang sammen, og han var klar for det", sier Brown.

"Det var helt sykt, han snakket faktisk til meg som en vanlig person, og han sa, "Jeg liker musikken din". Han sa hans favoritt sang var "Shorty Like Mine" som jeg og Bow Wow samarbeidet på. Jeg satte pris på å snakke med ham."

Chris har også uttalt at han kommer til å jobbe med Timbaland og Justin Timberlake.

Kilde: MTV/MJOAI

Elise
06-07-2007, 09:57 PM
Uff håper ikke han gjør det.
Personlig er jeg så lei artister som Chris Brown.
De er ikke noe nytt, bare det gamle gaulet om igjen.

Shadowfax
06-07-2007, 10:06 PM
Uff håper ikke han gjør det.
Personlig er jeg så lei artister som Chris Brown.
De er ikke noe nytt, bare det gamle gaulet om igjen.
Helt enig...nådagens musikk er så kjedelig og ensforming, får håpe MJ kan fikse på det når han gir ut sin nye plate. Ellers så håper jeg ikke han samarbeider med Brown. Tror ikke det er riktig karieremessig?

Mrs_Moonwalker
06-07-2007, 10:13 PM
Veldig enig. :)

Men når det er sagt må jeg innrømme at jeg er hekta på Rhiannas nye sang Umbrella. Dog, jeg fatter ikke hvorfor, så jeg blir nok lei den neste uke. latter123

cho89
06-08-2007, 08:18 PM
enig med deg!
han burde gjøre noe selvstendig!
Han jobber jo hardt sies det nå med platen! :) ^ ^

Mia
06-09-2007, 12:27 AM
Hehe måtte bare kommentere her, har lest på andre forum at Michael bare ringte han for å si gratulerer med dagen og det var Chris Brown som begynte å snakke om plate-greier, så tror egentlig ikke det kommer til å skje, bare at Michael var for snill til å si nei rett til han hehe..
Så tror nok heller ikke det kommer til å skje og godt er det:P

relaxannie
06-14-2007, 05:15 PM
hehe, virker som alle syns at nådagens musikk er kjedelig/dårlig hehe, jeg syns den er ganske bra jeg hehe, har litt variert musikksmak hehe, alle sier jeg har dårlig musikk smak. men håper ikke at Chris Brown og MJ samarbeider hehe MJ er for god for Chris :P

MarcusJoseph
06-16-2007, 03:18 AM
problemet er vel at all musikk idag blir overprodusert, digitalisert og ødelagt.. det blir liksom så falskt. hvis man hører på f.eks MJ's "Ben" får man en veldig ekte følelse av musikken og stemmen... derimot dagens "Auto-tunes" artister! uff.... (for dere som ikke vet hva auto-tunes er, så er det et program som retter opp alle falske toner.) hehe.