PDA

View Full Version : MJOAI beklager

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 06:38 PM
MJOAI beklager

Dere har i løpet av dagen og i skrivende stund ikke fått tilgang til vår hovedside www.mjoai.com. Dette skyldes at vi ble i dag tvunget til å oppdatere Joomla, og det som skulle være en enkel sak ble isteden det motsatte. Ola begynte oppgraderingen, men den feilet, og det betyr at vi har mistet alle nyhetsartiklene vi har skrevet i snart 3 år. Dette beklager vi.

Vi håper likevel å kunne redde dem og det jobbes med saken, men dette vil ta tid. Vi vil kunne oppdatere dere med nye nyheter fortløpende, men det vil altså ta tid før vi eventuelt får reddet de eldre artiklene og diverse.

Dersom vi ikke lykkes med dette vil vi begynne fra scratch igjen – med ny Joomla. Dette er en uheldig situasjon, men vi håper på det beste og krysser fingrene.

Mvh,
MJOAI

mariemarie
02-10-2010, 06:52 PM
åå, så kjipt. Forhåpentligvis får dere tilbake alt igjen, selv om det kan ta litt tid kanskje?

oppgraderte joomla er mye enklere å jobbe med, så dere har i hvertfall det :)

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 06:57 PM
åå, så kjipt. Forhåpentligvis får dere tilbake alt igjen, selv om det kan ta litt tid kanskje?

oppgraderte joomla er mye enklere å jobbe med, så dere har i hvertfall det :)

Ja, utrolig kjipt.

Vi hadde ikke fått oppgradert det enda, og det gjorde utslaget, gitt. Grrr.

mariemarie
02-10-2010, 07:02 PM
Lykke til. Håper dere får igjen alt. Det skal jo ligge på en server et sted.
Det ordner seg nok!!

mj09
02-10-2010, 07:09 PM
MJOAI beklager

Dere har i løpet av dagen og i skrivende stund ikke fått tilgang til vår hovedside www.mjoai.com. Dette skyldes at vi ble i dag tvunget til å oppdatere Joomla, og det som skulle være en enkel sak ble isteden det motsatte. Ola begynte oppgraderingen, men den feilet, og det betyr at vi har mistet alle nyhetsartiklene vi har skrevet i snart 3 år. Dette beklager vi.

Vi håper likevel å kunne redde dem og det jobbes med saken, men dette vil ta tid. Vi vil kunne oppdatere dere med nye nyheter fortløpende, men det vil altså ta tid før vi eventuelt får reddet de eldre artiklene og diverse.

Dersom vi ikke lykkes med dette vil vi begynne fra scratch igjen – med ny Joomla. Dette er en uheldig situasjon, men vi håper på det beste og krysser fingrene.

Mvh,
MJOAI

hva mener du med å begynne fra scratch igjen? vil alle trådene bli borte også? og innleggene? må alle bli medlem på nytt? :ohmy

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 07:18 PM
hva mener du med å begynne fra scratch igjen? vil alle trådene bli borte også? og innleggene? må alle bli medlem på nytt? :ohmy

Nei, nei. Forumet er sikret og alt er i orden der, det er selve hovedsiden www.mjoai.com sitt innhold som er borte.

mj09
02-10-2010, 07:21 PM
Nei, nei. Forumet er sikret og alt er i orden der, det er selve hovedsiden www.mjoai.com sitt innhold som er borte.

oja. *puster lettet ut* :)

håper dere får alt tilbake på hovedsiden da! 8-26-03respect

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 08:10 PM
Forumet var nede noen minutter nå nettopp. Denne gang var det serveren som klikket, ikke oss. Vi beklager nok en gang.

Uff, alt skjer i dag... :S

Kay-10
02-10-2010, 08:27 PM
Oh herregud.

miriam
02-10-2010, 10:44 PM
uffa... håper det ikke blir ekstremt med jobbing og problemer på dere...

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 11:24 PM
OLA IS THE CHAMP. :yay Endelig gikk det, alt er i orden. 8-26-03respect

Shadowfax
02-10-2010, 11:27 PM
gal4:yaygal4:yay JAAAAAAAAAAAAA.... brukt ENORMT med timer, men har fikset slik at ingenting går tapt... siden er oppe i løpet av natten. Om så er så kommer den muligens på en annen url for 1 dag, men det får bare være...

JEG FIKK DET TIL!:bleh

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 11:30 PM
gal4:yaygal4:yay JAAAAAAAAAAAAA.... brukt ENORMT med timer, men har fikset slik at ingenting går tapt... siden er oppe i løpet av natten. Om så er så kommer den muligens på en annen url for 1 dag, men det får bare være...

JEG FIKK DET TIL!:bleh

:yay :huggle :yay

And once again: Will you marry me?

:P

Calaquendi
02-10-2010, 11:38 PM
Ta det på privaten da. Vi er flere her som blir sjalu!(cry2)ohnoyoudidnt

Neida. NICE! Flinke Ola!8-26-03respect

miriam
02-10-2010, 11:40 PM
woohoo! :yay

ALL HAIL OLA!! :uskyldig

Caroline
02-10-2010, 11:41 PM
Snakk for deg selv, Kaja....(cry2)

miriam
02-10-2010, 11:42 PM
:yay :huggle :yay

And once again: Will you marry me?

:P

Ta det på privaten da. Vi er flere her som blir sjalu!(cry2)ohnoyoudidnt

Neida. NICE! Flinke Ola!8-26-03respect

Snakk for deg selv, Kaja....(cry2)

Oh, the drama... :popcorn

Calaquendi
02-10-2010, 11:43 PM
Oh, shut up.. Jeg har jo ikke Michael mer, og gullbuksene er sperra inne på o2. Jeg må jo gjøre NOE da..

Caroline
02-10-2010, 11:53 PM
Oh, the drama... :popcorn

Days of our lives - MJOAI edition!

Oh, shut up.. Jeg har jo ikke Michael mer, og gullbuksene er sperra inne på o2. Jeg må jo gjøre NOE da..

Nei, for han er det jeg som har. ;)

Mrs_Moonwalker
02-10-2010, 11:55 PM

And what do I got? (cry2)

:latter

Calaquendi
02-10-2010, 11:57 PM
Paris is on her way! You know our deal!

Og du Caroline..du...du er....dum.

Caroline
02-11-2010, 12:01 AM
Oh, you're the one to talk.... Det er du som er DUM!

Mrs_Moonwalker
02-11-2010, 12:01 AM
Paris is on her way! You know our deal!

Og du Caroline..du...du er....dum.

Can't wait. 8-26-03respect

Caroline
02-11-2010, 12:07 AM
*kremt* Paris? :unsure

Mrs_Moonwalker
02-11-2010, 12:13 AM
*kremt* Paris? :unsure

Jepp, du og Kaja hentet henne i London. :uskyldig

Caroline
02-11-2010, 12:16 AM
Jepp, du og Kaja hentet henne i London. :uskyldig

Aah, I see! Den har btw MJ jerms på seg. ;)
Jeg og Kaja tok å koste litt med rekkverket på rulletrappen da vi var på Harrods, MJ har garantert tatt på det! :bleh
(Ikke med Paris altså, men med hendene våre. lol)

Mrs_Moonwalker
02-11-2010, 12:28 AM
Aah, I see! Den har btw MJ jerms på seg. ;)
Jeg og Kaja tok å koste litt med rekkverket på rulletrappen da vi var på Harrods, MJ har garantert tatt på det! :bleh

Har Paris JERMAINE på seg? Oooi? Eller GERMS? :P :latter

Men ja, Harrods rocks. :yay Kjøpte dere noe?

Calaquendi
02-11-2010, 12:29 AM
Harrods, MJ har garantert tatt på det! :bleh

Ehehehe... nasty Caro, nasty. "ikke med paris altså" :bleh Men ja, vi måtte kose litt eksta på rulletrappen, og fikk rart blikk fra en vakt der. Merkelig asså, trodde alle koste med rulletrappene jeg?

Caroline
02-11-2010, 12:31 AM
Har Paris JERMAINE på seg? Oooi? Eller GERMS? :P :latter

Men ja, Harrods rocks. :yay Kjøpte dere noe?

Nei, jeg mener Jermaine. Vet hvor glad du er i han^^ :bleh

Ehehehe... nasty Caro, nasty. "ikke med paris altså" :bleh Men ja, vi måtte kose litt eksta på rulletrappen, og fikk rart blikk fra en vakt der. Merkelig asså, trodde alle koste med rulletrappene jeg?

Det var han som var merkelig! Har han ikke sett noen kose med en rulletrapp før?? :blinkern

Kay-10
02-11-2010, 07:39 AM

:yay:yay:yay:yay:yay:yay:yay:yay:yay:yay