PDA

View Full Version : 25 juni 2010 - London?

Calaquendi
01-31-2010, 11:33 PM
Ja, er allerede på igjen med ny tråd. Men jeg og Caroline tenkte på det med en gang. :D Denne dagen er det garantert en stor minnemarkering i London. Siden jeg og sikkert flere ikke har råd til USA denne sommeren, hadde det jo vært kjekt å få med seg en minnemarkering med mange mennesker på..

Det blir jo en svinbillig tur om man bestiller etter hvert nå, og nå vet vi jo allerede av et rimelig og bra hotell. :) Jeg drar dit uansett den dagen! Og tenkte en uke, der 25 juni var første dag der, så man fikk sjansen til å få opp humøret i løpet av uken liksom..

Veldig tidlig ute, men jeg ble gira etter denne lille turen! (og veldig tidlig ute betyr ekstremt billig)

Caroline
01-31-2010, 11:38 PM
Herlig, Kaja! Ingen nøling! cool3

I'm in! ...som du vet. :D Gleder meg allerede.
Meen, kanskje dra 24. I dunno, men om det skjer noe kan det jo hende at det blir natt til 26...altså kvelden 25 og det kan være litt digg å ikke komme samme dagen. Eller?

Også være dere en noen dager/en uke etter det? What do you think?

Calaquendi
01-31-2010, 11:40 PM
HELT UENIG CAROohnoyoudidnt

miriam
01-31-2010, 11:41 PM
Flott ide, Kaja! :)

Hadde vært veldig fint å bli med. Hva er forresten navnet på det hotellet?

miriam
01-31-2010, 11:42 PM
HELT UENIG CAROohnoyoudidnt

:ohmy

you rude little... ohnoyoudidnt

Syns 24. juni var et GODT forslag jeg! hah!

Calaquendi
01-31-2010, 11:44 PM
http://www.cityhotellondon.co.uk/

Neida, er enig med Caroline! Er begge to som har tenkt på dette, så creds til henne og:bleh

Caroline
01-31-2010, 11:45 PM
http://www.cityhotellondon.co.uk/

Neida, er enig med Caroline! Er begge to som har tenkt på dette, så creds til henne og:bleh

Venta på den ja... :bleh :latter

Calaquendi
01-31-2010, 11:50 PM
Ja, fordi vi er så kule!

Jeg kjøper flybilletter når stipendet kommer i februar! :D Så er det no way back. Tenk dere så billig. Betale flybilletter i februar, hotell senere, så det blir gradvis, og BILLIG.

miriam
01-31-2010, 11:51 PM
Ja, fordi vi er så kule! Jeg kjøper flybilletter når stipendet kommer i februar! :D Så er det no way back. Tenk dere så billig. Betale flybilletter i februar, hotell senere, så det blir gradvis, og BILLIG.

you've got it all planned out, I see... 8-26-03respect

kingofpopforever
01-31-2010, 11:51 PM
whooo.. det er kjempe ide,, eg er med men aleine denne gong:),,her we come again london:latter

Mrs_Moonwalker
01-31-2010, 11:52 PM
I might join... men får se det litt an. :)

Caroline
01-31-2010, 11:54 PM
Ja, fordi vi er så kule!

Jeg kjøper flybilletter når stipendet kommer i februar! :D Så er det no way back. Tenk dere så billig. Betale flybilletter i februar, hotell senere, så det blir gradvis, og BILLIG.

Oh yeah, we're cool! cool3

I'm in med å bestille når neste stipend kommer!! Digg å ha de billettene i boks!

you've got it all planned out, I see... 8-26-03respect

Hehe, det var det taxituren hjem fra byen og flyturen hjem gikk til. :latter

Calaquendi
01-31-2010, 11:54 PM
Jepp, effektiv taxi og flytur. :D Sjekk første innlegget mitt igjen nå Caroline!:huggle

Du må bli med ja Veronica! ::<3

Shabana
01-31-2010, 11:57 PM
Skal se hva jeg kan få til :D

Caroline
02-01-2010, 12:00 AM
Jepp, effektiv taxi og flytur. :D Sjekk første innlegget mitt igjen nå Caroline!:huggle

HAHA, ja NÅ er jeg fornøyd. Thanks! :huggle

Anne-Berit
02-01-2010, 12:07 AM
Flott ide, Kaja og Caroline!! :)
Jeg har veldig lyst til å dra til London igjen.. I'm in! :)

Caroline
02-01-2010, 12:24 AM
Så tøft at dere vil være med folkens! Håper dere som er usikre blir med! :D

Har alt sett litt på fly faktisk :P
Med Ryanaire fra Rygge kan vi få billetter for 89,- (!!) hver vei. Men da er det bare 15 kg i bagasjen tror jeg. Og sikkert trangt. :S

kingofpopforever
02-01-2010, 12:30 AM
bare 89 kr. hver vei:ohmy har du sett riktig for det er nesten gratis,, eg så på norw.no der var velgid dyrt . en vei over 600 kr,, eg helst ville sitte trang enn å betale 600 kr...

Verro1989
02-01-2010, 12:37 AM
Jeg blir med hvis jeg ikke er i Texas å jobber da. Jeg får det jo billigere og om jeg vil :O Haha.

PepperVanilla
02-01-2010, 12:54 AM

Med Ryanaire fra Rygge kan vi få billetter for 89,- (!!) hver vei. Men da er det bare 15 kg i bagasjen tror jeg. Og sikkert trangt. :S

Billig ja! Jeg har flydd london-oslo for 120 nok.

Det er like trangt som på norwegian sine fly, ikke noe trangere.

Det er ikke noe nummerering på bilettene, så man kan sitte hvor man vil, det vil si at vi kan okupere et område i flyet og spille musik/synge, tulle... ha det artig :latter eller sove da cool3

Men dem er veldig veldig strenge ang bagasje, har man bare håndbagasje så må alt av vesker og taxfree vare inne i den ene bagasjen da... Og insjekket bagasje koster så vidt jeg husker 350 nok, ikke helt sikker. Så da blir billetten plutselig 450 hver vei... men trenger man ha med seg så himla mye, det blir jo i sommer...

Bruker vi samme hotellet, så er det kjempe praktisk å ta flytog fra/til stansted til/fra liverpool str st, bare 1 stasjon fra hotellet :thumbsup

Vet ikke enda hva jeg skal i sommer... men dette er fristende :)

Calaquendi
02-01-2010, 12:57 AM
Jeg synes det er så trangt på Norwegian at jeg skal prøøøve å se om jeg får til SAS, jeg takler bare ikke å sitte så trangt med beina! 1500 tur retur fra Bergen til Gatwick 24 juni / 1 juli. Så jeg vurderer det i alle fall, og er jo billigere fra Oslo. ;)

Becka
02-01-2010, 02:22 AM
Må dere ikke bare stikke for dere selv da! :p

I dont know. Jeg hadde tenkt meg tilbake til London i år... Fordi jeg vil se mer av byen. Fikk liksom ikke tid til det nå. Meen.. Jeg må ta dette litt på sikt.

Becka
02-01-2010, 02:24 AM

Er ikke så ille med Ryan air. Men hallo, det er rask flytur, vil dere ha det billig så takler dere det! cool3cool3

Caroline
02-01-2010, 11:33 AM
Må dere ikke bare stikke for dere selv da! :p

I dont know. Jeg hadde tenkt meg tilbake til London i år... Fordi jeg vil se mer av byen. Fikk liksom ikke tid til det nå. Meen.. Jeg må ta dette litt på sikt.

Stikke for oss selv? Vi gjorde da ikke det:p Eller okey da, men vi spurte om dere ville være med også. ;)

Er ikke så ille med Ryan air. Men hallo, det er rask flytur, vil dere ha det billig så takler dere det! cool3cool3

Er antall kg jeg er mest bkymra for...om man bare kan ha 15 kilo er det litt lite om vi skal være der i 1 uke. Hadde 13 kg nå når vi bare var bort i 3 dager. :P

Becka
02-01-2010, 04:29 PM
Stikke for oss selv? Vi gjorde da ikke det:p Eller okey da, men vi spurte om dere ville være med også. ;)

Er antall kg jeg er mest bkymra for...om man bare kan ha 15 kilo er det litt lite om vi skal være der i 1 uke. Hadde 13 kg nå når vi bare var bort i 3 dager. :P

Jeg følte i allefall ikke jeg så dere sånn kjempe mye, men det er ok. :) Jeg tenkte helst på den siste kvelden da dere var umulig å finne.

Anyway, jeg hadde 16 kg da jeg dro til Skottland på ubestemt tid. Det er sommer, og 15 kg er faktisk litt! Men de er strenge på bagasjen det er sant. Man må betale selvom det bare er en liten kg over liksom. Man kan ha 10 kg i hånbagasje da. Så kan jo pakke litt i den. :) ( merkelig bagasje system men.. )

PepperVanilla
02-01-2010, 06:14 PM
Jeg synes det er så trangt på Norwegian at jeg skal prøøøve å se om jeg får til SAS, jeg takler bare ikke å sitte så trangt med beina! 1500 tur retur fra Bergen til Gatwick 24 juni / 1 juli. Så jeg vurderer det i alle fall, og er jo billigere fra Oslo. ;)

hehe... vet det, vi to er nok like lange/høye, så jeg vet at det er kjedelig... men for 89 kr en vei kan du booke en hel 3-seter for deg selv :latter

Flyet på vei hjemover var litt over halvfult og jeg hadde en hel 3-seter for meg selv, kunne ligge å sove :) Det var deilig, da føltes det ikke så trangt.

PepperVanilla
02-01-2010, 06:18 PM

Ja dere var snille jenter, dere spurte helt riktig, det er ikke deres skyld at vi er treige. :plystre

Du kan jo ha med deg en håndbagasje på 10 og en insjekket bagasje på 15, da blir det 25, nesten det dobbelte av hva du hanne nå.

PepperVanilla
02-01-2010, 06:22 PM
Jeg følte i allefall ikke jeg så dere sånn kjempe mye, men det er ok. :) Jeg tenkte helst på den siste kvelden da dere var umulig å finne.

:latter:latter:latter
Jeg lurer på hva som var mer opp i den kaffen med melk i :latter

kingofpopforever
02-01-2010, 06:27 PM
ja, ja , det går så bra, vi fikk med oss det viktigeste da:) selv om eg klarer ikke gløyme det bildet , dere har kjøpt på markdet uten meg:P der michael er bare så søt::<3

Becka
02-01-2010, 06:57 PM
Ja dere var snille jenter, dere spurte helt riktig, det er ikke deres skyld at vi er treige. :plystre

.

Treige, vi??:ohmy:ohmy:ohmy

Bare finn ut hvor dere faktisk er neste gang!;) Uff, men vi hadde det jo super gøy med menn i hvite dresser :latter:latter

Becka
02-01-2010, 06:59 PM
Jeg lurer på hva som var mer opp i den kaffen med melk i :latter

For en tur på by`n! Man kan jo ikke annet enn å :latter av det!

Becka
02-01-2010, 07:00 PM
ja, ja , det går så bra, vi fikk med oss det viktigeste da:) selv om eg klarer ikke gløyme det bildet , dere har kjøpt på markdet uten meg:P der michael er bare så søt::<3

Hvilket bilde?? Og hvem kjøpte det?:unsure

kingofpopforever
02-03-2010, 11:34 PM
har dere bestemt dato allerede,, skal vi bestille billetter allrede no,, hvordan med hotel booking da,,

kingofpopforever
02-03-2010, 11:36 PM
Hvilket bilde?? Og hvem kjøpte det?:unsure

sikker du så det bildet,,Vero og caro kjøpte den på speil:)

Allison
02-03-2010, 11:54 PM
For en tur på by`n! Man kan jo ikke annet enn å :latter av det!

:latter:latter Sure servitører, Melk med kaffe, istedenfor kaffe med melk :latter, Crazy folk på gaten, sykkeltaxi, Smooth criminal mannen på gaten :latter and me frustrated for awhile :latter:bleh:latter Når jeg tenker på alt dette tilbake så må jeg bare le, det var veldig gøy på en spesiell måte :P

Vet heller ikke hvilket bildet det er snakk om, vet bare om et bildet og det er Ingunn sitt...
haha lol *Tenker tilbake til siste kvelden og Ingunn som går i byen med bildet som er 80 cm?? lang* lol *Skal du med den på et utested??* hehe :latter
Ingunnen var Fastbestemt at hun måtte ha den 8-26-03respect Er jo et utrolig flott bildet :)

Calaquendi
02-04-2010, 12:02 AM
Vi møtte også på en Smooth Criminall mann, mørkhudet, grønne hansker tror jeg, og hvit dress. Han danset til mp3-spilleren sin.:bleh Så da var dere altså i nærheten av oss, kjipt! Hvis vi møtte samme mann..

Becka
02-04-2010, 12:35 AM
Jeg har ikke tenkt å bestille riktig ennå. For det første er forsatt rimelig blakk etter denne turen... Og for det andre må jeg se litt på ferier og sånn. Jeg har allerde tatt ut no ferie i midten av mai.

Men jo mer jeg tenker på dette nå, jo mer bestemt blir jeg på å dra. :)

Becka
02-04-2010, 12:36 AM
:latter:latter Sure servitører, Melk med kaffe, istedenfor kaffe med melk :latter, Crazy folk på gaten, sykkeltaxi, Smooth criminal mannen på gaten :latter and me frustrated for awhile :latter:bleh:latter Når jeg tenker på alt dette tilbake så må jeg bare le, det var veldig gøy på en spesiell måte :P

Vet heller ikke hvilket bildet det er snakk om, vet bare om et bildet og det er Ingunn sitt...
haha lol *Tenker tilbake til siste kvelden og Ingunn som går i byen med bildet som er 80 cm?? lang* lol *Skal du med den på et utested??* hehe :latter
Ingunnen var Fastbestemt at hun måtte ha den 8-26-03respect Er jo et utrolig flott bildet :)

" It`s my dancepartner! " :latter:latter

Caroline
02-05-2010, 03:30 AM

Jeg vet hvilket bilde du mener! Det kan vi få til å kjøpe i sommer vet du ;)

bettabett
02-05-2010, 08:55 PM
jeg har veldig lyst til å være med.. men en uke er kanskje for lang tid for meg

Birdy
02-05-2010, 10:02 PM
Ah, denne turen har jeg også lyst til å være med på!! Men må sjekke om kontoen klarer det:P *spinke og spare*

Bagasje ja, det er jo alltid like moro:P Det gjelder å pakke smart jenter. Som flere sier så trenger man ikke så mye tunge og tjukke klær når man reiser på sommerstid. Reis i det som er tungt og ha lette klær i kofferten, så går det som regel bra. Med mindre man ikke handler en hel MJ-store da;)

Flott resymmé, Alli!:thumbsup
Klart jeg måtte ha det stilige bildetcool3 Men må innrømme jeg angret litt da jeg fant ut at jeg måtte dra rundt på det digre bildet overalt.. :plystre Men han fikk nå VIP-plassering på flyet heldigvis:P

" It`s my dancepartner! " :latter:latter
:bleh:bleh
Yeah!! Lets dance, lets shout!! :latter

Vi møtte også på en Smooth Criminall mann, mørkhudet, grønne hansker tror jeg, og hvit dress. Han danset til mp3-spilleren sin.:bleh Så da var dere altså i nærheten av oss, kjipt! Hvis vi møtte samme mann..
Sikkert samme fyr! Hvor mange kler går med fullt SC-kostyme på samme kveld:P

Anne-Berit
02-10-2010, 02:40 PM
Da har jeg booket meg flybilletter... Denne gangen har jeg valgt reise fra Sandefjord lufthavn torp med Ryanair.. Grunnen til at jeg valgte Sandefjord lufthavn torp er fordi det ligger nærmere Revetal og det er mye lettere for meg å komme meg til og fra flyplassen.. :)

Fra Torp - London Stansted Torsdag 24.juni avreise torp kl.17.05 og ankommer Stansted kl.1800

Fra London Stansted -Torp Torsdag 1.juli avreise stansted kl.1345 og ankommer torp kl.1640

Jeg betalte totalt 948 NOK t/retur:
Total Fare: 448 nok
Taxes, fees & charges: 0,00 NOK
Web check in: 100 NOK
Checked bags: 300 NOK
Adminitsration fee: 100 NOK

kingofpopforever
02-10-2010, 03:23 PM
oi . så bra du har bestilt billetter,, er det noe andre som har gjort det,, eg har veldig lyst å bli med,, men eg venter til å bestille billeter enda,, før vil gjerne vite ,, hvor mange har tenkt seg å reise ...

Calaquendi
02-10-2010, 04:00 PM
Nice, Anne-Berit!

Har ikke bestilt billetter enda, men jeg skal helt sikkert til London i den perioden. Vet bare ikke åssen jeg skal reise osv. :) Regner med jeg bestiller enten nå i februar, eller i løpet av mars.

Anne-Berit
02-10-2010, 10:51 PM
Nice, Anne-Berit!

Har ikke bestilt billetter enda, men jeg skal helt sikkert til London i den perioden. Vet bare ikke åssen jeg skal reise osv. :) Regner med jeg bestiller enten nå i februar, eller i løpet av mars.

Den er god, Kaja! :huggle

Jeg håper det er flere fra forumet som vil bli med.. Hadde vært gøy å reist sammen med en gjeng fra forumet til London igjen! :)

Jeg reiser en uke til London uansett om det blir alene eller sammen med noen her fra forumet! :)

miriam
02-10-2010, 10:55 PM
Jeg har lyst til å bli med! Men må se det an litt nærmere...

Caroline
02-11-2010, 12:11 PM
Oh, så raks du er Anne-Berit! 8-26-03respect
Kommer til å kjøpe billetter etterhvert jeg også, for jeg SKAL til London i sommer. :D

Calaquendi
02-15-2010, 12:49 PM
Jeg anbefaler dere som vil reise å se på Norwegian via lavpriskalenderen, på morgenen/formiddagen. Kan få tur-retur til under 1000 kr med bagasje. :yay

kingofpopforever
02-15-2010, 01:10 PM
oi, det er billig , men må nesten vente til mai før eg får bestemme at eg blir med eller ikke... ellers tall for info kaja:)