View Full Version : Hva jobber du som?
Picko
01-30-2010, 12:07 PM
Jeg jobber i pølsebransjen. Hva med dere? :)
Picko
01-31-2010, 07:48 PM
hva skjer med at ingen svarer? er jeg utsøtt av dere?
jeg jobber ikke med noe, jeg.... Går på skole:)
Ikke av meg vertfall, sikkert ikke av de andre heller:)
morten77
01-31-2010, 07:55 PM
Langt fra utstøtt:)....men er kanskje ikke alle som har lyst å si hva di jobber med...Jeg selv jobber ikke for tiden,hvorfor er personlig.
Picko
01-31-2010, 07:56 PM
Aha - Jeg jobber hvertfall i pølsebransjen.
morten77
01-31-2010, 08:02 PM
Aha - Jeg jobber hvertfall i pølsebransjen.
Har jobbet mye som kokk oppgjennom.....Grand hotel,forskjellige catering firmaer....men fikk nok av den bransjen der... så for se fremover hva man blir:P
jeg går fortsatt på skole jeg, å jeg bare lurer på hva jeg skal bli... blir nok uteligger til slutt uansett x D
MJ-Zin
01-31-2010, 09:12 PM
Jeg jobber på meny!:) Hehe.. Skal bli politi da!:)
Kay-10
01-31-2010, 09:15 PM
Jeg jobber som slave på skolen.
jeg går fortsatt på skole jeg, å jeg bare lurer på hva jeg skal bli... blir nok uteligger til slutt uansett x D
Lol! Uteligger:latter
jeg og.....................-.-:latter
Olastuen
01-31-2010, 11:21 PM
Jobber som prosjektleder i et av Norges største AV-selskaper. Leverer komplette møterom, videokonferanse-systemer, samhandlingsrom for kommunikasjon og kontroll ut mot oljeplatformer, båter osv..
Shabana
01-31-2010, 11:46 PM
Student, mor og kone... nok av jobber det altså :humre
Caroline
01-31-2010, 11:51 PM
Student, svømmetrener for barn mellom 3 og 12 ca, også jobber jeg som frivillig på studenthuset med scenerigging og tekniske ting. :)
miriam
02-01-2010, 12:01 AM
Jeg er sykepleier jeg. :)
mariemarie
02-01-2010, 12:04 AM
Prosjektkoordinator i analyse bransjen.
Men snart blir det noe annet :thumbsup
mariemarie
02-01-2010, 12:07 AM
Student, svømmetrener for barn mellom 3 og 12 ca, også jobber jeg som frivillig på studenthuset med scenerigging og tekniske ting. :)
Det er veldig bra synes jeg. Når jeg leste hvor mange barn i Oslo-skolene som ikke kan svømme fikk jeg sjokk. Svømme er noe man må lære seg når man er barn. Super jobb du har da :)
miriam
02-01-2010, 12:08 AM
Det er veldig bra synes jeg. Når jeg leste hvor mange barn i Oslo-skolene som ikke kan svømme fikk jeg sjokk. Svømme er noe man må lære seg når man er barn. Super jobb du har da :)
HELT enig!! cool3
morten77
02-01-2010, 12:13 AM
Ingen som er med i min eksklusive klubb da?........"For oss som ikke helt finner oss til rette med hva vi vil jobbe med å har rota det til ganske bra med alle jobber vi har hatt klubben"..........:P:P
Caroline
02-01-2010, 12:31 AM
HELT enig!! cool3
Hehe, takk. :)
Svømming er veldig viktig ja - det er vel den eneste (nesten i alle fall) idretten som kan redde liv!
Og man har ikke akkurat mye svømming på skolen...jeg hadde vel to gymtimer (30 min hver gang) hvor vi liksom skulle lære å svømme. Det er ikke nok.
Jeg er veldig glad i den jobben. Har vel jobbet med det i 3-4 år nå og jeg elsker det. Det er så gøy å se når de skjønner det de skal gjøre og klarer det! :)
haha bra sagt 8-26-03respect
Ingen som er med i min eksklusive klubb da?........"For oss som ikke helt finner oss til rette med hva vi vil jobbe med å har rota det til ganske bra med alle jobber vi har hatt klubben"..........:P:P
haha nei men det skjer vel snart x D
Jobber som prosjektleder i et av Norges største AV-selskaper. Leverer komplette møterom, videokonferanse-systemer, samhandlingsrom for kommunikasjon og kontroll ut mot oljeplatformer, båter osv..
tøft 8-26-03respect
Jeg går på skole jeg også.
Men så jobber jeg også som journalist i ungdomssidene i Trønder-Avisa. :)
Også selger jeg VG på søndager. :P
Becka
02-01-2010, 07:24 PM
Jobber som resepsjonist på hotell. Men etter sommeren slutter jeg og stikker til Frankrike på språkkurs, og kanskje blir jeg der.. :)
Jobber som resepsjonist på hotell. Men etter sommeren slutter jeg og stikker til Frankrike på språkkurs, og kanskje blir jeg der.. :)
ooooou nææi så tøft :D hvordan er det å jobbe som resepsjonist ? :)
Becka
02-03-2010, 01:22 AM
ooooou nææi så tøft :D hvordan er det å jobbe som resepsjonist ? :)
Helt ok. Men man må tåle litt kjeft og smelling inn i mellom. Så kreves tålmodighet og et smil uansett hvor vanskelig det blir. Men sånn er det jo i de fleste service yrker. :)
Caroline
02-03-2010, 01:35 AM
Helt ok. Men man må tåle litt kjeft og smelling inn i mellom. Så kreves tålmodighet og et smil uansett hvor vanskelig det blir. Men sånn er det jo i de fleste service yrker. :)
Off! Det kan bli veeeeldig vanskelig innimellom...Blæææ! Har vært nære på å "snappe" tilbake noen ganger. :plystre 8-26-03fruits_apple
Becka
02-03-2010, 01:38 AM
Off! Det kan bli veeeeldig vanskelig innimellom...Blæææ! Har vært nære på å "snappe" tilbake noen ganger. :plystre 8-26-03fruits_apple
Me to! Gjelder å holde hodet kaldt. Det er ikke så lett når det egentlig koker oppi der. :p Noen mennesker skal jo klage og kjefte for alt au... :blinkern
Caroline
02-03-2010, 01:43 AM
Me to! Gjelder å holde hodet kaldt. Det er ikke så lett når det egentlig koker oppi der. :p Noen mennesker skal jo klage og kjefte for alt au... :blinkern
Ikke sant! Jeg skjønner det ikke. Det typiske er om de kjefter og smeller for noe som står klart og tydelig på et skilt like i næheten... Folk tenker ikke. :blinkern
mariemarie
02-03-2010, 02:11 AM
Jeg har også sittet som resepsjonist for en liten periode.
Glemmer aldri en gang det ringte en dama fra Spania.
"May I please speak to ****, please?
"I'm sorry, he's not in right now. Can I take a message?"
"Please, let me speak to ****?"
"I'm sorry, you may have to call back later."
"I need to speak to ****!!"
"He's not....."
"Let me speak to ****."
"Ok, hold on."
Her prøver jeg liksom å sette henne over til noen andre, men denne personen var ikke inne, så hun dama kom tilbake til meg igjen.
"I need to speak to ****?
"I'm sorry, he's..."
"Please, I need to...
CLICK. Så la jeg på. Herregud :latter:S
Jeg har også jobbet som telefonintervjuet. Der har jeg også blitt drapstruet. oh yes LOL. Folk er litt gærne rundt om kring.
Caroline
02-03-2010, 02:26 AM
:latter :latter :latter
Er det mulig...
okei hehe :)
jeg har egentlig skikkelig lyst til å bli u-lands arbeider jeg
"He's not....."
"Let me speak to ****."
"Ok, hold on."
Her prøver jeg liksom å sette henne over til noen andre, men denne personen var ikke inne, så hun dama kom tilbake til meg igjen.
"I'm sorry, he's..."
"Please, I need to...
Jeg har også jobbet som telefonintervjuet. Der har jeg også blitt drapstruet. oh yes LOL. Folk er litt gærne rundt om kring.
haha x ) ja det finnes mange rare folk her i verden x p
Shabana
02-03-2010, 08:19 PM
Ikke sant! Jeg skjønner det ikke. Det typiske er om de kjefter og smeller for noe som står klart og tydelig på et skilt like i næheten... Folk tenker ikke. :blinkern
Noen mennesker har det så bedritent selv at når de selv kan gjøre det utrivelig for andre griper de sjansen med begge hender og kjører på for fullt!
"He's not....."
"Let me speak to ****."
"Ok, hold on."
"I'm sorry, he's..."
"Please, I need to...
Såpass ja... :blinkern
miriam
02-03-2010, 08:29 PM
"He's not....."
"Let me speak to ****."
"Ok, hold on."
"I'm sorry, he's..."
"Please, I need to...
:latter:latter herregud... er det mulig??
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.