View Full Version : Hva jobber du som?
Picko
01-30-2010, 12:07 PM
Jeg jobber i pølsebransjen. Hva med dere? :)
Picko
01-31-2010, 07:48 PM
hva skjer med at ingen svarer? er jeg utsøtt av dere?
jeg jobber ikke med noe, jeg.... Går på skole:)
Ikke av meg vertfall, sikkert ikke av de andre heller:)
morten77
01-31-2010, 07:55 PM
Langt fra utstøtt:)....men er kanskje ikke alle som har lyst å si hva di jobber med...Jeg selv jobber ikke for tiden,hvorfor er personlig.
Picko
01-31-2010, 07:56 PM
Aha - Jeg jobber hvertfall i pølsebransjen.
morten77
01-31-2010, 08:02 PM
Aha - Jeg jobber hvertfall i pølsebransjen.
Har jobbet mye som kokk oppgjennom.....Grand hotel,forskjellige catering firmaer....men fikk nok av den bransjen der... så for se fremover hva man blir:P
jeg går fortsatt på skole jeg, å jeg bare lurer på hva jeg skal bli... blir nok uteligger til slutt uansett x D
MJ-Zin
01-31-2010, 09:12 PM
Jeg jobber på meny!:) Hehe.. Skal bli politi da!:)
Kay-10
01-31-2010, 09:15 PM
Jeg jobber som slave på skolen.
jeg går fortsatt på skole jeg, å jeg bare lurer på hva jeg skal bli... blir nok uteligger til slutt uansett x D
Lol! Uteligger:latter
jeg og.....................-.-:latter
Olastuen
01-31-2010, 11:21 PM
Jobber som prosjektleder i et av Norges største AV-selskaper. Leverer komplette møterom, videokonferanse-systemer, samhandlingsrom for kommunikasjon og kontroll ut mot oljeplatformer, båter osv..
Shabana
01-31-2010, 11:46 PM
Student, mor og kone... nok av jobber det altså :humre
Caroline
01-31-2010, 11:51 PM
Student, svømmetrener for barn mellom 3 og 12 ca, også jobber jeg som frivillig på studenthuset med scenerigging og tekniske ting. :)
miriam
02-01-2010, 12:01 AM
Jeg er sykepleier jeg. :)
mariemarie
02-01-2010, 12:04 AM
Prosjektkoordinator i analyse bransjen.
Men snart blir det noe annet :thumbsup
mariemarie
02-01-2010, 12:07 AM
Student, svømmetrener for barn mellom 3 og 12 ca, også jobber jeg som frivillig på studenthuset med scenerigging og tekniske ting. :)