View Full Version : Xscape - Fantastisk Sang
Shadowfax
12-28-2007, 03:35 PM
Hva synes dere?
Jeg synes det er en av de beste MJ sangene noensinne. Håper den kommer på det nye albumet. Elsker mot slutten når sangen slutter med et pang og du tror sangen er over, men så begynner den igjen rett etterpå.:thumbsup
Det kunne blitt en av hans beste singler dersom den kom ut etter nyttår..:thumbsup
Irlin_aka_B-Jay
12-28-2007, 08:46 PM
hhe.. fått skikkelig kikk på den sangen eller noe?
Nei.. jeg er faktisk ikke så begeistret for den sangen.. liker den.. men det er langt nede på lista mi.
Shout derrimot (for å snakke om "de" sangene) har jeg sansen for på reffrenget!
Shadowfax
12-29-2007, 02:17 AM
Nei.. jeg er faktisk ikke så begeistret for den sangen.. liker den.. men det er langt nede på lista mi.
Jeg er "glad" Shout ikke kom med på Invincible:unsure Liker ikke den noe spesielt, refrenget er greit, men resten av sangen er jo bare kviskring. Helt grei sang men ikke god nok. Xscape derimot:thumbsup Topp MJ materialegal4
MJLover
12-29-2007, 05:02 PM
Enig der.
Var ikke noe stor fan av sangen, men etter jeg danset på MJFN festen ble meningen min endret noe veldig.
Shadowfax
01-04-2008, 12:26 AM
Enig der.
Var ikke noe stor fan av sangen, men etter jeg danset på MJFN festen ble meningen min endret noe veldig.
Så nå liker du den? Jeg synes den er enorm. Eneste sangen jeg hører for tiden:P
Jeg har og blitt temmelig hekta på Escape for tiden, shout er for min del litt hmm.. rotete kanskje?
Men ja, begynnelsen på Escape er veldig kul!:)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.