PDA

View Full Version : Oppdatering Londontur

Calaquendi
01-28-2010, 02:59 AM
Vi sitter nå på gardermoen hvor vi skal overnatte, iallefall 6 av oss. Flyet går 6.50 i morgen tidlig. Vi har lite søvn men godt humør.

Caroline
01-28-2010, 03:19 AM
Kaja har ikke så veldig godt humør, men alle vi andre er i knall form og klare for LONDON! :yay

Bare 3,5 time igjen nå. Wee!

bettabett
01-28-2010, 07:28 AM
god tur.. kos dere kjempe masse.... husk masse bilder :D

Inor
01-28-2010, 04:13 PM
Håper dere får en helt fantastisk tur folkens!:huggle
Gleder meg til å høre om turen og se bilder:)

Mrs_Moonwalker
01-28-2010, 06:41 PM
Håper dere har kommet vel frem og koser dere masse. :huggle

Gjez
01-28-2010, 10:49 PM
Håper dere får en kjempeflott tur! :D Kos dere masse! :)

Caroline
01-29-2010, 10:38 AM
Tusen takk folkens! :D Vi har kommet oss til hotellet og hatt en herlig første dag i London. Først spiste vi, slappet av og dusja. Så dro noen av oss inn til the heart of London, Oxford Street, for å kjøpe litt MJ stæsj og spise på KFC. cool3

Deretter var vi å så Thriller Live, som ble en litt sterkere opplevelse enn i alle fall jeg hadde forventet. Men det var artig.

Vi avsluttet dagen med en liten fest på hotellet.

I dag skal vi først på The Official Exhibition på O2, og så vet jeg ikke...surre litt rundt kanskje. :P

Det var det vi hadde for denne gang. Håper dere har en fin helg der hjemme også.

Peace out! :)

morten77
01-29-2010, 01:16 PM
Tusen takk folkens! :D Vi har kommet oss til hotellet og hatt en herlig første dag i London. Først spiste vi, slappet av og dusja. Så dro noen av oss inn til the heart of London, Oxford Street, for å kjøpe litt MJ stæsj og spise på KFC. cool3

Deretter var vi å så Thriller Live, som ble en litt sterkere opplevelse enn i alle fall jeg hadde forventet. Men det var artig.

Vi avsluttet dagen med en liten fest på hotellet.

I dag skal vi først på The Official Exhibition på O2, og så vet jeg ikke...surre litt rundt kanskje. :P

Det var det vi hadde for denne gang. Håper dere har en fin helg der hjemme også.

Peace out! :)

Hils til alle der nede:) Ha en fortsatt fin dag i london:)stooor :huggletil dere alle..

Becka
01-31-2010, 12:54 AM
Jeg ser det ikke ble med så mye mer en den siste oppdateringen til Caro.
Nå er vi vel hjemme! Jeg har ikke fått tid til nett, at all! Det har vært hektisk. Ekstremt lite søvn, men det hadde jeg vel regnet med. :p

Utrolig emosjonell tur. Thriller live var knall. Både latter og gråt om en ann. :blinkern Exhibition var for meg helt uvirkelig.. Det var bare... merkelig. Har gått med en klump i halsen siden. Vi fikk jo desverre ikke lov å ta bilder. :( Men vi så både gullbodyen og gullbuksa! ( som forøvrig var veldig slitt en viss plass. :D ), vi så noen dødsfete This is it antrekk, men som kanskje ble for meg de sterkeste å se. Det var bare helt forferdelig å se disse flotte antrekkene henge der på noen dukker....Det var ikke slik vi skulle se dem. (cry2) Helt grusomt.

Jeg var jo livredd for å få kjeft av vakten, men jeg fikk nå tatt litt på noe. Bl.a på den ballong saken han sitter i i musikk videoen " Leave me alone" og statuen fra " History". :p

Det har vært en helt spesiell tur, med tårer og latter. Jeg hadde aldri klart å gjennomføre denne turen så bra uten mine kjære reisepartnere! Så tusen takk for støtten og omsorgen folkens! ::<3

mariemarie
01-31-2010, 02:57 AM
Jeg kan tenke meg at det har vært en spesiell tur for dere alle ::<3 De jeg har snakket med som har vært på O2 expidition sier at det er veldig fint, men veldig emosjonelt.

Tøffe er dere som dro ned dit å se på alle de fine tingene hans. Jeg kan bare tenke meg at det må jo ha vært spesielt.

Og Thriller Live i London er bedre, sant? Kan se for meg at det også var en mer personlig opplevelse. De var flinkere der.

Håper at der har kost dere masse.

Stoor klem :):huggle

PepperVanilla
01-31-2010, 08:58 PM
Ja det var helt utrolig... Jeg har sett Thriller live i Oslo og viste hva jeg gikk til men det ble mange tårer men også mye glede. Can you feel it fikk meg i skikkelig glad stemning, selv om vi satt veldig høyt og det var svimende bratt måtte jeg bare opp av stolen, hoppet og klappet og skreik så hardt jeg kunne :uskyldig. Denne sangen får meg til å fly opp i taket.

Utstilingen i O2... jeg viste hva jeg skulle se der... men herre gud... ved første glimt av tingene hans ble jeg SÅ overveldet at jeg nesten mistet pusten, tårene bare sprutet... Vi var ca 10-15 personer der men det var så stille... det var nesten som om ingen turte å puste det gjorde ikke jeg i hvertfall første 50 sekunder. Jeg ble så overveldet av en følelse av sorg og tap at jeg tenkte "Jeg burde ikke kommet hit, det er nesten som å vare i begravelsen hans"... Det var så grusomt...

Jeg tror vi var der tilsammen i 3-4 timer. Det var som om tiden stå stille, det eksisterte ikke noe annet, alt var bare MJ... det var som å vare i en luftboble laget av mj :blinkern... Det føltes så urealistisk å vare der, men samtidig sto jeg 50-60 cm fra gullbuksa hans, fra Bad sølvbodyen som jeg elsker så mye. Det var så mange følelser på en gang både glede og vantro over å vare der, den harde realiteten at han er borte

Takk og pris at jeg var der sammen men dere jenter. Vi trøstet og støttet hverandre og vi klarte å glede oss etterhvert, over å vare der.

Og Madame Tussauds var noe helt for seg selv... Dem viste MJ video på et lerret og vi nesten okupperte hele området der :latter. Der var det bare glede og moro.

Det var rart å komme hjem... Men først idag når jeg stå opp slo det meg at jeg var der... Samtidig som jeg er veldig lykkelig over å ha sett utstillingen har jeg hele dagen gått med en knute magen (cry2).

Til dere som var med på turen kan jeg bare si at dere er en gjeng med fantastiske mennesker alle sammen, og jeg vil takke dere alle for måten jeg har blitt tatt imot og støttet på både her på forumet og på turen.

8-26-03respect og big :huggle til alle.

kingofpopforever
01-31-2010, 09:14 PM
Stor klem til deg også Edna:huggle:huggle det er en stor minne for livet, alle er så fantastikse dere,, datra mi koste seg også sikklig,, Stor takk til alle sammen at eg fikk være med dere:)

Becka
01-31-2010, 09:26 PM
Og Madame Tussauds var noe helt for seg selv... Dem viste MJ video på et lerret og vi nesten okupperte hele området der :latter. Der var det bare glede og moro.

.

:latter:latter:latter
Noen oppgitte jenter som stod i kø der og ventet.... Ingen av oss la merke til dem. :latter

Inor
01-31-2010, 09:29 PM
Høres ut som dere hadde det bra!:):huggle
Blir nesten litt misunnelig nå...:P Neida!

miriam
01-31-2010, 09:45 PM
Høres ut som dere har hatt en flott og minnerik tur!
Må bli med neste gang gjengen her finner på noe! :)

PepperVanilla
01-31-2010, 10:39 PM
:latter:latter:latter
Noen oppgitte jenter som stod i kø der og ventet.... Ingen av oss la merke til dem. :latter

:latter ja... vi ble jo helt febrilske :latter
jeg følte meg nesten som hjemme der... tok den tiden jeg trengte :latter:latter

MJ-Zin
01-31-2010, 11:00 PM
Jeg ser det ikke ble med så mye mer en den siste oppdateringen til Caro.
Nå er vi vel hjemme! Jeg har ikke fått tid til nett, at all! Det har vært hektisk. Ekstremt lite søvn, men det hadde jeg vel regnet med. :p

Utrolig emosjonell tur. Thriller live var knall. Både latter og gråt om en ann. :blinkern Exhibition var for meg helt uvirkelig.. Det var bare... merkelig. Har gått med en klump i halsen siden. Vi fikk jo desverre ikke lov å ta bilder. :( Men vi så både gullbodyen og gullbuksa! ( som forøvrig var veldig slitt en viss plass. :D ), vi så noen dødsfete This is it antrekk, men som kanskje ble for meg de sterkeste å se. Det var bare helt forferdelig å se disse flotte antrekkene henge der på noen dukker....Det var ikke slik vi skulle se dem. (cry2) Helt grusomt.

Jeg var jo livredd for å få kjeft av vakten, men jeg fikk nå tatt litt på noe. Bl.a på den ballong saken han sitter i i musikk videoen " Leave me alone" og statuen fra " History". :p

Det har vært en helt spesiell tur, med tårer og latter. Jeg hadde aldri klart å gjennomføre denne turen så bra uten mine kjære reisepartnere! Så tusen takk for støtten og omsorgen folkens! ::<3

så utroolig gøy.. Jeg tok på goldpants og jeg! Men plutselig etter det så hadde vi en vat hengende med oss.. haha.. tror det var dråpen for dem!! HVa synes du om butikken på slutten da?:D

miriam
01-31-2010, 11:51 PM
Hvor blir det forresten av BILDENE fra denne turen??

Shabana
01-31-2010, 11:53 PM
Hvor blir det forresten av BILDENE fra denne turen??
Lurer jeg også på...
Kaja har ihvertfall vært flink og lagt ut sine på Facebook... :plystre

miriam
01-31-2010, 11:54 PM
*løper til FB*

Becka
02-01-2010, 02:27 AM
Lurer jeg også på...
Kaja har ihvertfall vært flink og lagt ut sine på Facebook... :plystre

Jeg har å lagt ut en del nuh :) Tok sin tid.

Becka
02-02-2010, 02:06 AM
Filmet litt på hjemveien...Og så kom denne sangen! :D
View My Video (http://tinypic.com/r/2m5idqf/6)

Allison & verro!

Becka
02-02-2010, 02:11 AM
sorry, skulle være et bilde her, men det blir så stort!! Hvordan får jeg bildene mindre?

Calaquendi
02-02-2010, 11:01 AM
Du kan halvere bildene i paint! :)

Picko
02-02-2010, 12:56 PM
Ta å legg ut bilder da!

Calaquendi
02-02-2010, 03:18 PM
I had a GRRRREAT time in London! ::<3

I den nye tråden står det noe med å stikke av - det gjorde vi da IKKE! Vi prøvde å samle alle sammen, men det var noen som obviously ville være på hotellet, enda vi bare hadde to dager der. Vi gav også beskrivelse på hvor vi var, og vi ville gjerne at dere skulle komme. Ble liksom ikke den gruppeturen vi planla - men vi hadde det vel gøy på hvert vårt vis. Ville være mest mulig ute på farta da vi ikke hadde lang tid på oss.

Eks, vi rusha til utstillingen fordi klokken var 12, og i tillegg ville vi se Michael-treet vårt, som vi da hadde risset inn på i sommer. Det var ikke som om vi skulle stikke igjennom utstillingen og løpe rett i butikken - de slapp jo inn gruppevis hele tiden.

Jeg var faktisk opplagt hele turen til at vi ikke sov så mye, og at vi ikke hadde så mye tid egentlig. Føltes ut som vi hadde kjempegod tid, og vi stressa jo aldri! Var kjempegøy. Fikk gjort mye, sett mye av London igjen, og hatt det gøy! Var spesielt å se igjen o2, siden det var så tungt å være der i sommer. Fikk også sett Michael-treet igjen.. Det var litt trist, spesielt siden det fortsatt var gravlys der osv.. (cry) Tomt uten minneveggen der men.

Fikk selvsagt shoppa noe på Exhibition-butikken og HMV. Anbefaler alle å se litt i "jallabutikkene" rundt om i London, spesielt i Oxford - er mye gøy med MJ der! Om noen skal dit. :)

Picko
02-02-2010, 06:43 PM

I den nye tråden står det noe med å stikke av - det gjorde vi da IKKE! Vi prøvde å samle alle sammen, men det var noen som obviously ville være på hotellet, enda vi bare hadde to dager der. Vi gav også beskrivelse på hvor vi var, og vi ville gjerne at dere skulle komme. Ble liksom ikke den gruppeturen vi planla - men vi hadde det vel gøy på hvert vårt vis. Ville være mest mulig ute på farta da vi ikke hadde lang tid på oss.

Eks, vi rusha til utstillingen fordi klokken var 12, og i tillegg ville vi se Michael-treet vårt, som vi da hadde risset inn på i sommer. Det var ikke som om vi skulle stikke igjennom utstillingen og løpe rett i butikken - de slapp jo inn gruppevis hele tiden.

Jeg var faktisk opplagt hele turen til at vi ikke sov så mye, og at vi ikke hadde så mye tid egentlig. Føltes ut som vi hadde kjempegod tid, og vi stressa jo aldri! Var kjempegøy. Fikk gjort mye, sett mye av London igjen, og hatt det gøy! Var spesielt å se igjen o2, siden det var så tungt å være der i sommer. Fikk også sett Michael-treet igjen.. Det var litt trist, spesielt siden det fortsatt var gravlys der osv.. (cry) Tomt uten minneveggen der men.

Fikk selvsagt shoppa noe på Exhibition-butikken og HMV. Anbefaler alle å se litt i "jallabutikkene" rundt om i London, spesielt i Oxford - er mye gøy med MJ der! Om noen skal dit. :)

Hm, "den nye tråden" - hvor er den? Man får ingen garanti når man reiser med fremmede mennesker om at alt skal klaffe ;)

PepperVanilla
02-02-2010, 07:12 PM

Kunne vart bedre...med tanke på farting og festing sammen med deg og caro... men gøy var det i alle fall. Og det er bra at dere ikke ventet på oss... ellers hadde dere blitt gamle og grå :latter
Blir bedre neste gang ;)

Becka
02-02-2010, 08:06 PM

Hvem var det som Obviously skulle være på hotellet? hm? :unsure Jeg sov 7 timer på 3 dager! Vi var på hotellet litt etter vi ankom rommet for å slappe av litt, da gikk dere ut. HELT ok og fortståelig. Men forstå at noen trengte å slappe av litt også.

Jeg sa til dere før vi forlot hverandre at jeg følte jeg ikke hadde sett spesielt du og Caroline så mye. Og joda, vi fikk vite hvor dere var, men det ble litt sånn," vi er der, dere kan komme om dere vil. " Men når det er sagt, så visste jeg litt dette på forhånd, så det er helt ok! Jeg visste at det var ting dere ikke hadde planer om å være med på. Men syntes bare det var spesielt trist at vi ikke fikk den siste kvelden sammen, når vi faktisk dro etter dere, for å finne ut hvor dere var. Noe vi ikke gjorde, og følte dessverre ikke det var mye hjelp i dere heller. :p

Jeg er strålende fornøyd med turen, og jeg hadde det helt topp. Vi gikk å hutret og frøys å lette etter dere, Ingun med Michael på slep, :latter Men alle var på humør for det! Så det er helt utrolig!

Jeg er fullt klar over at ikke alle kan gå sammen til enhver tid. ( det hadde jeg ikke orket heller. Jeg sier bare det jeg føler. Og jeg sa også i fra der nede. :)

PepperVanilla
02-02-2010, 10:08 PM
... Vi gikk å hutret og frøys å lette etter dere, Ingun med Michael på slep, :latter Men alle var på humør for det! Så det er helt utrolig!

:latter jeg fikk meg mit livs kaffekopp... tror ikke jeg noen gang har blitt så gærn av å drikke white cafe :latter

Caroline
02-02-2010, 10:32 PM
Oooooh! Turen var AWESOOOME!! :exited ::<3London::<3

Rushinga til O2 ja, huff da var jeg stressa. Kl var jo fem på 12 da vi gikk av tuben (!!) og vi ville se MJ-treet også. Huff, da banket hjertet altså, var redd vi ikke skulle rekke det. Utstillingen var som flere har nevnt allerede veldig, veldig spesiell...selv om jeg nesten ikke følte noen ting. Det var for stort for meg, for urealistisk. Først nå når jeg er hjemme går det inn på meg.

Men! Vi tok iallefall på rompa til MJ!! ..eller rompepartiklene hans. :bleh

Thriller Live var både og...første det var helt jævlig, det var like før jeg gikk, men andre del var veldig fun! :D

Kunne vart bedre...med tanke på farting og festing sammen med deg og caro... men gøy var det i alle fall. Og det er bra at dere ikke ventet på oss... ellers hadde dere blitt gamle og grå :latter
Blir bedre neste gang ;)

Hehe, du få slenge deg på neste gang! ;)
Digget første kvelden og MJ-festen vi hadde. :D

Hvem var det som Obviously skulle være på hotellet? hm? :unsure Jeg sov 7 timer på 3 dager! Vi var på hotellet litt etter vi ankom rommet for å slappe av litt, da gikk dere ut. HELT ok og fortståelig. Men forstå at noen trengte å slappe av litt også.

Jeg sa til dere før vi forlot hverandre at jeg følte jeg ikke hadde sett spesielt du og Caroline så mye. Og joda, vi fikk vite hvor dere var, men det ble litt sånn," vi er der, dere kan komme om dere vil. " Men når det er sagt, så visste jeg litt dette på forhånd, så det er helt ok! Jeg visste at det var ting dere ikke hadde planer om å være med på. Men syntes bare det var spesielt trist at vi ikke fikk den siste kvelden sammen, når vi faktisk dro etter dere, for å finne ut hvor dere var. Noe vi ikke gjorde, og følte dessverre ikke det var mye hjelp i dere heller. :p

Jeg er strålende fornøyd med turen, og jeg hadde det helt topp. Vi gikk å hutret og frøys å lette etter dere, Ingun med Michael på slep, :latter Men alle var på humør for det! Så det er helt utrolig!

Jeg er fullt klar over at ikke alle kan gå sammen til enhver tid. ( det hadde jeg ikke orket heller. Jeg sier bare det jeg føler. Og jeg sa også i fra der nede. :)

Jeg tror hun mener den første dagen da vi hadde fått rommene. Vi dusjet og slappet av, og så spurte vi dere om vi skulle dra inn til sentrum å se litt. Dere sa dere skulle dusje og slappe av litt først så vi satte oss i baren å ventet. Etter to drinker gadd vi ikke vente mer fordi vi ville rekke å gjøre noe før Thriller Live, så da gikk vi.

Unnskyld, men ikke få det til å høre ut som at vi bare gjorde det vi ville og at dere kunne henge med om dere ville. Vi spurte alltid om noen ville være med eller hva dere skulle Hver gang fikk vi i svar at dere ville på hotellet før dere gjorde noe mer, derfor dro vi fordi vi ikke ville kaste bort tid på å være på hotellet.

Når det gjelder den siste kbelden kom vi til dere da også og spurte om vi skulle gå ut å spise sammen alle sammen siden det var siste kvelden. Vi ville gjerne at alle skulle være sammen. Men dere sa dere skulle spise på hotellet, ingen inviterte oss med, så vi endte opp å spise med Ola, faren til Ola, broren til Ola og svigerafen til broren til Ola (noe som var utroooooolig artig!!). At dere ikke fant oss er ikke vår skyld. Vi sendte navnet på gata vi var i og navnet på utestedet, at dere ikke fant frem der er deres egen feil. :)
Jeg synes det er veldig synd at dere ikke fant oss for jeg ville virkelig at alle skulle tilbringe den siste kvelden sammen. Men planen vi endte opp med var dømt til å faile fra og med jeg og Kaja gikk ut døra på hotellrommet - det er så og si umulig å finne hverandre i London sentrum på en fredagskveld.

Shadowfax
02-02-2010, 10:36 PM
Men dere sa dere skulle spise på hotellet, ingen inviterte oss med, så vi endte opp å spise med Ola, faren til Ola, broren til Ola og svigerafen til Ola (noe som var utroooooolig artig!!).
:latter ja det var utrolig trivelig, men correction, ikke svigerfaren til Ola, men svigerfaren til brodern:P EDIT: Du endret det!:P

Hahahaha.... Utrolig kjekk tur da uansett, kjekt å se dere alle sammen. Jeg har tatt på samme ratt som MJ, wooohooo... can you feel it? can you feel the energy?:)

kingofpopforever
02-02-2010, 10:38 PM
eg er storsett førnøyd med turen grunnen eg var bunddet med plikter der, fikk ikkje så mye tid å være med dere, eg er kjempe glad at dattra me fikk oppleve triller live show og ho er så fornøyd og glad,, snakker om michaels klær hele tida,, hvorden så de ut osv,, Kaja, ho savner lua di veldig mye,:), takk til dere at ho følte seg ikke åleine for så ut slik at dere var mer barn enn henne:P

eneineste hadde vært fint at eg hadde fått bli med dere på Mj marked for der hadde eg blitt med, der hadde eg ønsket og sai fra at eg ønsker å gå i mj butikk,,men håper det kommer mange andre muligheter at eg får bli med alle dere igjen!!!!!!!! glad i dere hele gjengen:huggle:huggle:huggle

Caroline
02-02-2010, 10:38 PM
:latter ja det var utrolig trivelig, men correction, ikke svigerfaren til Ola, men svigerfaren til brodern:P

Haha, var det ikke svigefaren din altså?? Da er det noe jeg har misfortsått her...

Neida, har retta det nå. :thumbsup

Caroline
02-02-2010, 10:44 PM
eg er storsett førnøyd med turen grunnen eg var bunddet med plikter der, fikk ikkje så mye tid å være med dere, eg er kjempe glad at dattra me fikk oppleve triller live show og ho er så fornøyd og glad,, snakker om michaels klær hele tida,, hvorden så de ut osv,, Kaja, ho savner lua di veldig mye,:), takk til dere at ho følte seg ikke åleine for så ut slik at dere var mer barn enn henne:P

eneineste hadde vært fint at eg hadde fått bli med dere på Mj marked for der hadde eg blitt med, der hadde eg ønsket og sai fra at eg ønsker å gå i mj butikk,,men håper det kommer mange andre muligheter at eg får bli med alle dere igjen!!!!!!!! glad i dere hele gjengen:huggle:huggle:huggle

Aww, det var artig å leke/snakke med henne. Lueleken spesielt! :latter
Du får hilse til henne fra oss. :huggle

Ang. det MJ markedet så var det stengt, bare åpent på lørdager og søndager, så vi fikk ikke dratt dit vi heller. De tingene vi kjøpte fant vi i jalla-butikker i Oxford Street, HMV og på O2.

Men om du blir med i sommer kan vi jo ta oss en tur på det markedet! :D
:huggle

Becka
02-03-2010, 12:39 AM
Oooooh! Turen var AWESOOOME!! :exited ::<3London::<3

Rushinga til O2 ja, huff da var jeg stressa. Kl var jo fem på 12 da vi gikk av tuben (!!) og vi ville se MJ-treet også. Huff, da banket hjertet altså, var redd vi ikke skulle rekke det. Utstillingen var som flere har nevnt allerede veldig, veldig spesiell...selv om jeg nesten ikke følte noen ting. Det var for stort for meg, for urealistisk. Først nå når jeg er hjemme går det inn på meg.

Men! Vi tok iallefall på rompa til MJ!! ..eller rompepartiklene hans. :bleh

Thriller Live var både og...første det var helt jævlig, det var like før jeg gikk, men andre del var veldig fun! :D

Hehe, du få slenge deg på neste gang! ;)
Digget første kvelden og MJ-festen vi hadde. :D

Jeg tror hun mener den første dagen da vi hadde fått rommene. Vi dusjet og slappet av, og så spurte vi dere om vi skulle dra inn til sentrum å se litt. Dere sa dere skulle dusje og slappe av litt først så vi satte oss i baren å ventet. Etter to drinker gadd vi ikke vente mer fordi vi ville rekke å gjøre noe før Thriller Live, så da gikk vi.

Unnskyld, men ikke få det til å høre ut som at vi bare gjorde det vi ville og at dere kunne henge med om dere ville. Vi spurte alltid om noen ville være med eller hva dere skulle Hver gang fikk vi i svar at dere ville på hotellet før dere gjorde noe mer, derfor dro vi fordi vi ikke ville kaste bort tid på å være på hotellet.

Når det gjelder den siste kbelden kom vi til dere da også og spurte om vi skulle gå ut å spise sammen alle sammen siden det var siste kvelden. Vi ville gjerne at alle skulle være sammen. Men dere sa dere skulle spise på hotellet, ingen inviterte oss med, så vi endte opp å spise med Ola, faren til Ola, broren til Ola og svigerafen til broren til Ola (noe som var utroooooolig artig!!). At dere ikke fant oss er ikke vår skyld. Vi sendte navnet på gata vi var i og navnet på utestedet, at dere ikke fant frem der er deres egen feil. :)
Jeg synes det er veldig synd at dere ikke fant oss for jeg ville virkelig at alle skulle tilbringe den siste kvelden sammen. Men planen vi endte opp med var dømt til å faile fra og med jeg og Kaja gikk ut døra på hotellrommet - det er så og si umulig å finne hverandre i London sentrum på en fredagskveld.

Til det første, vi ante ikke at dere ventet på oss. Men den saken er helt grei. Jeg har ingen sure miner av det, jøsses. Jeg forstår det kjempe godt! Jeg fikk bare ei melding av verro at dere satt i baren. Visste ikke at dere skulle ut. Men hun skrev det etterpå. Så heeelt greit og forståelig som allerede sagt. :)

Føler nesten jeg burde ta dette privat med dere, for her er det tydelig store missforståelser, og det er nok mellom meg og dere, og ikke de andre. :)
Når dere gikk ut fredagskvelden, og slik du skriver det her er overhodet ikke slik jeg oppfattet det. Kaja kom ned å sa dere skulle på date! Det var jo bare morsomt. Og helt ok. Vi avtalte å spise på hotellet sammen vi som var på madam, og det var alle utenom dere og Verro. Vi ville jo ha dere også med. Men helt ok at dere gikk ut, så kunne vi møtes etterpå. Det avtalte vi jo. Men at det er vår feil vi ikke fant dere.....Veeeel.... Dere oppga jo feil sted, og jeg fikk ikke så mye ut av dere da jeg pratet med dere pr tlf. Så virkelig, trust me, og si det er vår feil at ikke vi fant det, var litt drastisk syntes jeg. Jeg snakket ikke med deg Caro, kanskje det var det jeg skulle gjort. :latter Nei vi kan ikke gå rundt å lete, derfor skulle vi kanskje møttes en felles plass alle visste hvor var eller noe. Vi ville jo være med dere!

At vi alltid skulle på hotellet først er for meg veldig rart....men... :unsure

Og, ref til den andre tråden når jeg sa dere ikke måtte stikke av hele tiden eller hva det var. Så mente jeg det som en liten spøk, ikke kav bokstavelig. :)

Calaquendi
02-03-2010, 11:55 AM

e

Vi savner henne og lua hennes også! :D
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs140.snc3/18747_440040135516_574540516_10598584_8018665_n.jp g

Calaquendi
02-03-2010, 12:15 PM
Jeg har tatt på samme ratt som MJ, wooohooo... can you feel it? can you feel the energy?:)

Can you feel it, can you feel it?! Følte energien fra pianoet, screamstolen (med rumpepartikler), pianoet, bilen. :bleh

Visste ikke at det digre Neverland-skiltet var ekte og fra Neverland, så ble skuffa da ja, gadd ikke ta på det!

Allison
02-03-2010, 11:38 PM
Ja som alle har sagt så syns jeg det var en fantastisk tur :) Kjempe koselig gjeng, glad for å ha blitt kjent med dere!!!
Glad for å ha sett Thriller live en gang til og selvfølgelig den største grunnen vi var i London for, MJ exhibition. Exhibition var veldig sterk, men som dere har nevnt før, så følte det også ganske urealistisk, det er bare nå etter jeg har kommet hjem at jeg skjønner eller får det inn på meg det vi faktisk fikk sett. Igjen en litt tung uke, alle følelser fra helgen stormer i meg nå, selvom det også var mange følelser på exhibition som er vanskelige å forklare. Energien i rommene var enormt syntes jeg, tingene hans strålte... Prøver å "recover" nå..

Om diskusjonen dere hold på med, så må jeg backe up Linda :P
Sånn hun forklarte det, oppfattet jeg også situasjonen.. Men vi får ikke skylde det på noen, alle var skyldige eller alle var uskyldige :P For neste gang så bør vi bare prates litt tydeligere eller planlegge litt bedre :) og huske utestedet man er på :) lol

Tenker hele tida på jakka hans med navnet mitt på :D

mariemarie
02-03-2010, 11:44 PM

Fortell!!!

kingofpopforever
02-03-2010, 11:46 PM
Vi savner henne og lua hennes også! :D
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs140.snc3/18747_440040135516_574540516_10598584_8018665_n.jp g

:latter:latter:latter har aldri sett så søte jenter på bilde!!!

Allison
02-04-2010, 12:06 AM
hehe

Custom Biker Jacket, 1990. Black suede jacket worn by MJ for 1990 L.A. Gear ad campaign and in 1993 for Guinness book of world records ceremony and on the Hollywood walk of fame :D

Jakka med rundt 12 gull navneplater på og et av de var Allison :D
Hvor stor er sannsynliheten for at navnet ditt kan stå på jakka hans :ohmy

Becka
02-04-2010, 12:15 AM
Ja som alle har sagt så syns jeg det var en fantastisk tur :) Kjempe koselig gjeng, glad for å ha blitt kjent med dere!!!
Glad for å ha sett Thriller live en gang til og selvfølgelig den største grunnen vi var i London for, MJ exhibition. Exhibition var veldig sterk, men som dere har nevnt før, så følte det også ganske urealistisk, det er bare nå etter jeg har kommet hjem at jeg skjønner eller får det inn på meg det vi faktisk fikk sett. Igjen en litt tung uke, alle følelser fra helgen stormer i meg nå, selvom det også var mange følelser på exhibition som er vanskelige å forklare. Energien i rommene var enormt syntes jeg, tingene hans strålte... Prøver å "recover" nå..

Om diskusjonen dere hold på med, så må jeg backe up Linda :P
Sånn hun forklarte det, oppfattet jeg også situasjonen.. Men vi får ikke skylde det på noen, alle var skyldige eller alle var uskyldige :P For neste gang så bør vi bare prates litt tydeligere eller planlegge litt bedre :) og huske utestedet man er på :) lol

Alt i orden nuh. :) Å ja, neste gang er det bare å være litt klarere. Husker dere han duden i hvit dress?? ;) Han hadde jo de andre å sett, på omtrent samme plass!! Vi var mao på samme området.

Åh, du er så heldig Allison... *misunnelig*

Caroline
02-05-2010, 02:26 AM
Hvorfor skylle på noen i det hele tatt?!!
Herregud, dere er da foksne mennesker...om dere ikke fant frem til der vi var er da ikke vår skyld?? Vi spurte om dere ville være med oss - dere sa nei. Vi sa vi kunne møtes senre fordi vi ville være sammen med dere...at dere da ikke fant oss er fordi vi var i LONDON er STOR og UKJENT by.

Jeg og Kaja har snakket med Linda og ordnet opp. Ingen flere misforståelser. Så kan vi PLEASE glemme denne greia her? Ikke noe poeng å krangle og skylle på hverandre...

EDIT: Sorry...er bare jeg som har en veldig dårlig kveld. Ikke ta det så seriøst. Sorry.(cry)

Calaquendi
02-05-2010, 02:56 AM
Jepp, vi har ordna opp så ikke mer snakk om den kvelden.. Men plis ikke se på meg og Caro som to "syndere" da! vi brukte tiden vår i London, og sånn var det. Vi hadde bare to dager.

Så, let's forget! Peace and love.

Caroline
02-05-2010, 03:04 AM
Jepp, vi har ordna opp så ikke mer snakk om den kvelden.. Men plis ikke se på meg og Caro som to "syndere", vi brukte tiden vår i London, og sånn var det. Vi hadde bare to dager.

Peace and love. ::<3

mariemarie
02-05-2010, 04:23 PM

WOW, den jakka, hvis det er den jeg tenker på, er tøff. Så kult for deg da. Misunnelig :D:D:D

Becka
02-05-2010, 05:33 PM
Jepp, vi har ordna opp så ikke mer snakk om den kvelden.. Men plis ikke se på meg og Caro som to "syndere" da! vi brukte tiden vår i London, og sånn var det. Vi hadde bare to dager.

Det er det ingen som gjør kjære deg. Det har ingen heller gjort. Innlegget over er way over line, og totalt misforstått reaksjon. Allison skrev jo faktisk at man ikke kan skylde på noen. Nei, for det er ingen å skylde på. Heldigvis fikk jeg snakket med Caro i går, ellers hadde jeg nok skrevet en ennå sterkere reaksjon tilbake. Og krig kommer ikke av dette. Det kommer av idoter som er skrudde i hodet og hjernevasket som smeller bomber rundt forbi. Vi er Michael fans, og vi kan ordne opp og tilgi! Det er fort gjort å misforstå ting som blir skrevet! :)

( syntes innlegget til Caro var veldig sinna innlegg, trodde du skulle ta det bort? ):unsure Nesten så jeg heiser skuldrene når jeg leser det. :p

V Love u::<3

Becka
02-05-2010, 05:34 PM
WOW, den jakka, hvis det er den jeg tenker på, er tøff. Så kult for deg da. Misunnelig :D:D:D

Jeg å!!!

*leter febrilsk rundt for å finne noe av ham med mitt navn på * :P

mariemarie
02-05-2010, 06:37 PM
Jeg å!!!

Første navnet mitt er Marie så, uhm, Lisa Marie :ohmy

he have said my name out loud cool3

LOL

Birdy
02-05-2010, 09:17 PM
Det er det ingen som gjør kjære deg. Det har ingen heller gjort. Innlegget over er way over line, og totalt misforstått reaksjon. Allison skrev jo faktisk at man ikke kan skylde på noen. Nei, for det er ingen å skylde på. Heldigvis fikk jeg snakket med Caro i går, ellers hadde jeg nok skrevet en ennå sterkere reaksjon tilbake. Og krig kommer ikke av dette. Det kommer av idoter som er skrudde i hodet og hjernevasket som smeller bomber rundt forbi. Vi er Michael fans, og vi kan ordne opp og tilgi! Det er fort gjort å misforstå ting som blir skrevet! :)

( syntes innlegget til Caro var veldig sinna innlegg, trodde du skulle ta det bort? ):unsure Nesten så jeg heiser skuldrene når jeg leser det. :p

Jepp, noone to blame! Lets kiss and make up girls ;) ::<3

hehe

Custom Biker Jacket, 1990. Black suede jacket worn by MJ for 1990 L.A. Gear ad campaign and in 1993 for Guinness book of world records ceremony and on the Hollywood walk of fame :D

Jaa, herlighet! Hva er sjansen liksom..gal4
Du glemmer helt klart ikke den jakka med det første;)

Jeg å!!!

Jaaaa...me too!
Men er vel VELDIG liten sjanse for at jeg finner mitt navn..:(
Eller vent litt.. Helen - skrik ut hvis dere ser det noe sted:P

Første navnet mitt er Marie så, uhm, Lisa Marie :ohmy

he have said my name out loud cool3

LOL
:humre søta :huggle

Caroline
02-06-2010, 12:18 AM

Det var ikke ment direkte til Allison.
Og jeg sa ikke jeg skulle ta det bort, jeg sa jeg skulle endre på det. Si sorry. And I did. :)

Det er litt cool ja! :D
Visste ikke at det var navn på den jakka før jeg så den henge der. :P

Allison
02-06-2010, 04:39 PM
(cry)(cry)

Peace ::<3 ::<3

Caroline
02-06-2010, 04:54 PM
(cry)(cry)

Peace ::<3 ::<3

:huggle ::<3

Picko
02-06-2010, 08:55 PM
Jæjæ, bedre lykke neste gang.

JarJarBinkz
02-06-2010, 10:14 PM
Jeg vil også se bilder, må poste her for oss som ikke har dere på facebook! :)

PepperVanilla
02-07-2010, 12:10 AM
OK

Nå har jeg postet noen bilder på mjoai på fb

Det ble noen få bilder utenom disse fra div fester og tulling... :uskyldig

Her må vi tenke på personvern, dem som vil legge ut sine egne bilder kan gjøre det selv, ikke sant...!

Jeg la også ut bilder fra Thriller live Oslo, da vi ikke fikk lov å ta bilder i London

;)

kingofpopforever
02-07-2010, 12:18 AM
eg helst ikke ønsker å legge bilder her på forum der eg er med eller noe andre eg kjenner... grunn av at det er personlig ...eg bare beklager.. håper andre som har tatt bilder av meg ikke legger ut her... takk

Becka
02-07-2010, 12:30 AM
Hvis vi ikke kan legge ut av hverandre, så har jeg nesten ingen å legge ut. For har jo bare av andre nesten. :unsure Så si ifra den som syntes det er greit å bli lagt ut her, så kan jeg legge ut noen.

Becka
02-07-2010, 12:30 AM
eg helst ikke ønsker å legge bilder her på forum der eg er med eller noe andre eg kjenner... grunn av at det er personlig ...eg bare beklager.. håper andre som har tatt bilder av meg ikke legger ut her... takk

Helt i orden! Fint at du sier i fra! :)8-26-03respect

kingofpopforever
02-07-2010, 01:32 AM
Helt i orden! Fint at du sier i fra! :)8-26-03respect

takk for forståelse Becka:)