View Full Version : Jordskjelvet på Haiti
Det går et fantastisk program på nrk3 nå om katastrofen på Haiti... mange utrolig fine opptredener:)(cry2)
Også må jeg bare si at det gjør utrolig vondt å se alle de bildene og videoene i media om hvordan folk har det på Haiti nå.
Det er rett og slett helt forferdelig å se.(cry2)
Skulle ønske jeg kunne hjelpe mer...:(
http://img706.imageshack.us/img706/1047/960x.jpg (http://img706.imageshack.us/i/960x.jpg/)
TUSENER ER FORELDRELØSE ETTER JORDSKJELVET: Disse barnehjemsbarna bor på barnehjemmet aison Des Affaires de Dieu i Port-au-Prince.
Hvis Michael ikke var borte, så hadde han vært der og gravd med sine egne hender.
Det hadde faktisk ikke overrasket meg:latter Jeg hadde planer om å gjøre det selv også...
morten77
01-23-2010, 11:27 PM
Ser på det jeg å,går på mtv å.....Jeg ble fadder for en uke siden,(ikke fått vite "hvem"ennå,) men jeg måtte gjøre noe for hvertfall en person der nede..
Helt forferdlig å se bilder derfra(cry)
Ser på det jeg å,går på mtv å.....Jeg ble fadder for en uke siden,(ikke fått vite "hvem"ennå,) men jeg måtte gjøre noe for hvertfall en person der nede..
Helt forferdlig å se bilder derfra(cry)
Det er bra, Morten:huggle8-26-03respect
Jeg er allerde fadder til ei lita jente der, og vi vet ikke hvordan det går med henne enda:((cry2)
Jeg bare håper så inderlig at det går bra med henne!
morten77
01-23-2010, 11:33 PM
Det er bra, Morten:huggle8-26-03respect
Jeg er allerde fadder til ei lita jente der, og vi vet ikke hvordan det går med henne enda:((cry2)
Jeg bare håper så inderlig at det går bra med henne!
Uff...håper du får ett svar snart da....Jeg ber med deg....:huggle
Uff...håper du får ett svar snart da....Jeg ber med deg....:huggle
det håper jeg og:huggle
Allison
01-24-2010, 12:59 AM
Hvis Michael ikke var borte, så hadde han vært der og gravd med sine egne hender.
Ja, da jeg hørte Beyonce synge fra london ikveld, så drømte jeg meg bort, jeg gikk i fantasi verden min :P og så foran meg, Michael gjøre alt han kan for barna. Egentlig ville jo Michael fremdeles vært i london å holde konsertene (cry), så jeg begynte å drømme om hva Michael ville ha gjort. Ville han ha avlyst konsertene å dratt til Haiti, ville han ha synget en sang som de andre artistene gjorde, ha gitt en del av inntektene fra konsertene til de barna i nød... Jeg så han så klar foran meg, ville bare gi han en god klem, men da jeg åpnet øyene mine igjen så var han borte(cry2) (cry)
With no doubt in my mind, I know he would have done his ultimate best to help those children. Now he is watching over them, their guardian angel.
Now it's our turn to help, with what we can or have, those in need.
Mrs_Moonwalker
01-24-2010, 01:07 AM
Michael har tatt imot alle barna som ikke var så heldige å overleve med åpne armer i himmelen isteden.
:)
morten77
01-24-2010, 01:10 AM
egOr3qMKEZk
(cry2)(cry)...............................
Becka
01-24-2010, 01:34 AM
Michael har tatt imot alle barna som ikke var så heldige å overleve med åpne armer i himmelen isteden.
Veldig fint sagt. :) Fin tanke. :)
morten77
01-24-2010, 01:38 AM
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=583487
Nydelig tanke:)8-26-03respect
PepperVanilla
01-24-2010, 02:10 AM
egOr3qMKEZk
(cry2)(cry)...............................
Denne sangen er bare så nydelig.... som mannen som singer den...
akurat nå har jeg ikke ord, bare tårer (cry)
Tragedien på Haiti er så forferdelig (cry)... jeg har opplevd krig, og var til stedet når byen min ble bombet ned... den var en eneste stor ruin.
Jeg grøsser når jeg ser bilder fra Port au Prince. Jeg kan forneme den samme følelsen av hjelpesløshet, frykt og desperasjon. Det varste er følelsen av å vare fortapt... å ha tapt sin tid, sitt liv og det kjente og trygge før denne tragedien. Hus kan bygges på nytt men ingenting vil noen sinne bli det samme som før, og det bringer med seg en sorg, en sorg som aldri går over. Jeg føler trang til å dra ditt og i det minste trøste disse menneskene, vise at jeg føler med dem at jeg forstår dem... Vi har gitt penger men ... det gir meg ikke ro (cry)
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=583487
Huff, jeg får vondt av å lese det:(
morten77
01-24-2010, 02:17 AM
Huff, jeg får vondt av å lese det:(
Ja...helt forferdelig.......(cry2)
Denne sangen er bare så nydelig.... som mannen som singer den...
akurat nå har jeg ikke ord, bare tårer (cry)
Tragedien på Haiti er så forferdelig (cry)... jeg har opplevd krig, og var til stedet når byen min ble bombet ned... den var en eneste stor ruin.
Jeg grøsser når jeg ser bilder fra Port au Prince. Jeg kan forneme den samme følelsen av hjelpesløshet, frykt og desperasjon. Det varste er følelsen av å vare fortapt... å ha tapt sin tid, sitt liv og det kjente og trygge før denne tragedien. Hus kan bygges på nytt men ingenting vil noen sinne bli det samme som før, og det bringer med seg en sorg, en sorg som aldri går over. Jeg føler trang til å dra ditt og i det minste trøste disse menneskene, vise at jeg føler med dem at jeg forstår dem... Vi har gitt penger men ... det gir meg ikke ro (cry)
(cry2)8-26-03respect(cry2)
uff det er utrlig tris å lese dette og se bildene av de stakkars barna (cry2) uff a meg hvorfor må det skje slike ting (cry2)
http://www.dagbladet.no/2010/01/24/nyheter/utenriks/haiti/nodhjelp/10078600/
Dette synes jeg var en nydelig framføring av den sangen...
mpfLDRULi0k
morten77
01-24-2010, 06:13 PM
Dette synes jeg var en nydelig framføring av den sangen...
mpfLDRULi0k
:huggle:huggle:huggleber for barna på haiti vær dag som går...
Anne-Berit
01-24-2010, 09:20 PM
Uff, tragedien på Haiti er helt forferdelig ja... (cry2)
Har nettopp vært innom nettstedene sos-barnebyer.no og unicef.no og registrert meg som fadder... Følte at jeg måtte gjøre noe....
Har nettopp vært innom nettstedene sos-barnebyer.no og unicef.no og registrert meg som fadder... Følte at jeg måtte gjøre noe....
Det er bra :huggle
morten77
01-24-2010, 09:50 PM
Gratulerer som fadder:) ble det for en uke siden jeg å...
Olastuen
01-25-2010, 05:04 PM
Det som skjer i Haiti nå er en stor tragedie. Det er godt å se at folk over hele verden bryr seg, jeg har selv også gitt penger til Unicef og Leger uten grenser. Vi får bare håpe verden fortsetter å bry seg når TV-kameraene er slått av og sendt hjem..
Det som skjer i Haiti nå er en stor tragedie. Det er godt å se at folk over hele verden bryr seg, jeg har selv også gitt penger til Unicef og Leger uten grenser. Vi får bare håpe verden fortsetter å bry seg når TV-kameraene er slått av og sendt hjem..
Ja, det håper jeg virkelig!
Jeg hørte noen en kveld som sa noe sånt som: "Det er jo kjempebra at Haiti får så mye hjelp og sånn, men det skjer jo faktisk ting som dette over hele verden, veldig ofte... hvorfor bryr vi oss ikke like mye hver gang?"
Shabana
01-25-2010, 08:03 PM
Fordi det skjer ikke 'ofte og hver dag' at noe blir så til de grader jevnet med jorden som det Haiti ble nå.
Fordi det skjer ikke 'ofte og hver dag' at noe blir så til de grader jevnet med jorden som det Haiti ble nå.
Nei, det pleier vell ikke å være så kraftig som dette var...
Caroline
01-25-2010, 10:08 PM
Om det er noen som bor i nærheten av Gjøvik, eller er i nærheten av Gjøvik kl. 19.00 mandag 1. februar, skal vi holde en støttekonsert da. Det er bare å komme!
Shabana
01-26-2010, 11:28 AM
Om det er noen som bor i nærheten av Gjøvik, eller er i nærheten av Gjøvik kl. 19.00 mandag 1. februar, skal vi holde en støttekonsert da. Det er bare å komme!
Kanskje jeg dukker opp ;)
Caroline
01-26-2010, 11:58 PM
Kanskje jeg dukker opp ;)
Yay! Det hadde vært cool. :D
Det er mulig jeg skal jobbe da, men det vet jeg ikke enda. Jeg skal finne ut av det. ;)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.