View Full Version : Ditt eneste spørsmål
Irlin_aka_B-Jay
12-21-2007, 11:11 PM
Si at du fikk møte Micahel, men du fikk bare noen få minutter og kunne bare stille han ETT spørsmål..... hva ville du ha spurt han om? 8-26-03fruits_apple
emil-paulsen
12-22-2007, 04:18 PM
For meg er det umulig å bare stille et spørsmål. Om jeg skal kunne finne ut det så må je nok møte ham i virkeligheten altså. Det er umulig å vite for meg, har så mange spørsmål gal4
Irlin_aka_B-Jay
12-22-2007, 05:44 PM
For meg er det umulig å bare stille et spørsmål. Om jeg skal kunne finne ut det så må je nok møte ham i virkeligheten altså. Det er umulig å vite for meg, har så mange spørsmål gal4
Ja jeg vet... det er totalt umuligt å vite hva man ville spurt!!:latter
emil-paulsen
12-22-2007, 06:39 PM
Man er helt nødt til å møte ham om man skal vite det altså!
Marry me?!
Haha tuller:latter
Hmm si det ja.. Tror ikke jeg hadde hatt helt hukommelsen med meg hvis jeg plutselig sto foran Michael, så tror ikke det er vits å planlegge noe en gang, hehe..:P
MJLover
12-23-2007, 01:35 AM
"Michael.
You've reached the end of the line. You're a superstar, an amazing performer. People both adore and hate you. You go outside, and a camera is stuck up into your face and causes mostly nothing but blasphemy.
Would you give that up to lead a normal life?"
Tror nok jeg ville spurt ham det.
relaxannie
12-26-2007, 09:01 PM
det er utrolig vansklig men ville nok spurt ett spm som trenger langt svar som feks hvordan er det og være deg eller noe lignende eller så hadde jeg vel bare spurt om jeg kunne få en klem :<3
Irlin_aka_B-Jay
12-26-2007, 09:04 PM
Marry me?!
Haha tuller:latter
haha så det blir som sist gang ei jente fikk spørre sitt eneste spørsmål:
ztmdXnVRgyg
Hmm... men det kommer litt ann på... som fan er det vanskelig å vite hva man ville spurt om...
men si at du var en seriøs journalist... hva ville du da spurt?
Ja, det der er så morsomt, Michael bare "What did she say" også "see yah at the weddin'!":latter
Men hmm.. Kanskje noe lignende som Jon[MJlover] sa, altså, hvis han kunne gått tilbake i tid når han var liten og bare hatt et vanlig liv istedenfor, ville han gjort det? Eller hva han angrer mest på i livet.. Eller hva målene hans for livet fremover nå er..
Eller ta ett litt ikke-så-dypt spørsmål som jeg gjorde i drømmen min i natt "Do you own a computer Michael?" Og hvis du lurte så var svaret i drømmen min at han hadde to bærbare. :latter Aner ikke hvorfor jeg kom på å spørre om det..:latter
Shadowfax
12-29-2007, 02:20 AM
Ja, det der er så morsomt, Michael bare "What did she say" også "see yah at the weddin'!":latter
Men hmm.. Kanskje noe lignende som Jon[MJlover] sa, altså, hvis han kunne gått tilbake i tid når han var liten og bare hatt et vanlig liv istedenfor, ville han gjort det? Eller hva han angrer mest på i livet.. Eller hva målene hans for livet fremover nå er..
Eller ta ett litt ikke-så-dypt spørsmål som jeg gjorde i drømmen min i natt "Do you own a computer Michael?" Og hvis du lurte så var svaret i drømmen min at han hadde to bærbare. :latter Aner ikke hvorfor jeg kom på å spørre om det..:latter
Han sa jo under world music award 2000 at han aldri ville endret noe av livet hans. Så har jo egentlig svart på det da:P
Jeg ville spurt om vi kunne blitt kompiser for da kunne jeg spurt mange flere spørsmål=) Men som journalist ville jeg spurt om han skal på ny tour:thumbsup
Forresten Mia: :latter:latter:latter For en drøm:)
Irlin_aka_B-Jay
12-29-2007, 02:42 AM
:latter :latter :latter :latter Jah! men tro om han går mye nettet.. så egentlig var det et bra spørsmål!!! :latter
Som sladder journalist ville jeg spurt om hva i hekkfjell han har gjort med håret sitt oppigjennom.... han må jo ha noe perm eller noe i det!... bare det med krøllene måtte jo vært en perm....
:unsure .......:latter HAHAHA DEET ville jeg likt å sett han gjøre! Ta perm med sånne krøller! haha.Har gjort det selv noen ganger. Man ser lite dum ut med alle de rundre greiene i håret under prosessen hos frisøren :latter
Hahaha synes jeg ser Michael med slike duppedingser i håret med ei hette over (under en sån varmekolbe eller hva det nå enn heter)med en avis i handa:latter
MJLover
12-29-2007, 04:52 PM
Hehe :p
Mens vi snakker om drømmer, så har jeg hatt en drøm (stund sia da), som var helt omvendt denne tråden her. I den var jeg Michael, og Michael var meg.
Hans spørsmål til meg var "John, can I perform with you sometime?"
Og, når jeg tenker over det, så ville jeg nok spurt om jeg kunne ta en "tribute" dans til ham på en av hans konserter eller "tributes" :p
Irlin_aka_B-Jay
12-29-2007, 05:02 PM
Hehe :p
Mens vi snakker om drømmer, så har jeg hatt en drøm (stund sia da), som var helt omvendt denne tråden her. I den var jeg Michael, og Michael var meg.
Hans spørsmål til meg var "John, can I perform with you sometime?"
Og, når jeg tenker over det, så ville jeg nok spurt om jeg kunne ta en "tribute" dans til ham på en av hans konserter eller "tributes" :p
hha sykt bra.. men jeg ble utrolig forvirret av at du var Michael, og Michael var deg... så hvem spurte egentlig...? :latter 8-25-03stretcher
relaxannie
12-31-2007, 08:53 PM
hmm som seriøs journalist... vansklig..
om han var redd for noe kanskje.... feks edderkopper eller lignende :latter fant akkuratt en edderkopp på rommet mitt *hjelp*:unsure
Shadowfax
01-01-2008, 01:24 PM
hmm som seriøs journalist... vansklig..
om han var redd for noe kanskje.... feks edderkopper eller lignende :latter fant akkuratt en edderkopp på rommet mitt *hjelp*:unsure
Vet han er redd for hunder av alle ting. Jeg er også livredd edderkopper, min værste fiende:thumbsup
relaxannie
01-01-2008, 02:17 PM
Vet han er redd for hunder av alle ting. Jeg er også livredd edderkopper, min værste fiende:thumbsup
er han redd for hunder?? har jo sett noen bilder der han står sammen med en schæfer? de er jo ganske skumle hehe :unsure
Irlin_aka_B-Jay
01-02-2008, 07:07 PM
er han redd for hunder?? har jo sett noen bilder der han står sammen med en schæfer? de er jo ganske skumle hehe :unsure
han sier hvertfall i Private Homevideo at han ikke liker Elizabeth Taylor's hund, og så legger han til at "...for jeg liker ikke hunder, de er små men de biter."
Men ja, edderkopp jah... det var jo den gangen han ble bitt av en tarantelle, var det ikke så?:P
Shadowfax
01-04-2008, 12:06 AM
det var jo den gangen han ble bitt av en tarantelle, var det ikke så?:P
ååå, har jeg ikke fått med meg:unsure Når og hvor?
Tror det var i 2003. Helt forferdelig bitt, her er to bilder av det:
http://i5.tinypic.com/8esenip.jpg
http://i13.tinypic.com/6lkgnec.jpg
Det finns to bilder til av det, av hele han og bittet liksom men klarte ikke å finne de nå..
Her (http://www.allmichaeljackson.com/newsjan03.html) nede på siden, under "January 4, 2003" er det en artikkel om det og flere sitat fra Michael også.
Uff, bittet ser helt forferdelig ut!
Irlin_aka_B-Jay
01-04-2008, 06:35 PM
Tror det var i 2003. Helt forferdelig bitt, her er to bilder av det:
http://i5.tinypic.com/8esenip.jpg
http://i13.tinypic.com/6lkgnec.jpg
Det finns to bilder til av det, av hele han og bittet liksom men klarte ikke å finne de nå..
Her (http://www.allmichaeljackson.com/newsjan03.html) nede på siden, under "January 4, 2003" er det en artikkel om det og flere sitat fra Michael også.
Uff, bittet ser helt forferdelig ut!
bittet er en ting... men skjekk vittiligo merkene!
Shadowfax
01-07-2008, 07:45 PM
bittet er en ting... men skjekk vittiligo merkene!
Ja det er interessant, et meget bra Vitiligo bilde:thumbsup
Elise
02-03-2008, 07:50 PM
"Michael.
You've reached the end of the line. You're a superstar, an amazing performer. People both adore and hate you. You go outside, and a camera is stuck up into your face and causes mostly nothing but blasphemy.
Would you give that up to lead a normal life?"
Tror nok jeg ville spurt ham det.
Dette har han jo allerede svart på mange ganger. Han sier at han aldri ville byttet bort det livet han har.
"You've reached the end of the line."
Uff, det ville jeg aldri ha sagt. Det høres jo ut som karrieren hans er over og ut jo! *lol*
Realisten
02-03-2008, 10:35 PM
Tja si det.. Hva er din favorittsang? Blæh kjedelig spørsmål :P Vet ikke.. Blir for vanskelig
Shadowfax
02-05-2008, 03:06 AM
Tja si det.. Hva er din favorittsang? Blæh kjedelig spørsmål :P Vet ikke.. Blir for vanskelig
Ja det er et interessant spørsmål faktisk. Vet han liker mye klassisk å hører mye på Janets musikk, men hva er den ultimate sangen for deg Mr. Jackson?
Elise
02-05-2008, 09:35 PM
Sikkert Earth Song! LOL! Han digger jo sin egen musikk! :latter
En ting jeg har lurt litt på er om han ble bitt to ganger. For møsteret av vitiligoen er jo forskjellige, så det er tydelig at de er på to forskjellige steder, begge ser ut som leggen.
MJLover
02-06-2008, 10:11 AM
"You've reached the end of the line."
Uff, det ville jeg aldri ha sagt. Det høres jo ut som karrieren hans er over og ut jo! *lol*
Det kommer an på hvordan jeg sier det. Men jeg ville vært veldig optimistisk, og ment med det at han har kommet lengre enn andre. :)
Hvis jeg husker det riktig, så sa han selv at han var lei av at klubber spiller sangene hans når han kommer inn.
En ting jeg har lurt litt på er om han ble bitt to ganger. For møsteret av vitiligoen er jo forskjellige, så det er tydelig at de er på to forskjellige steder, begge ser ut som leggen.
Ja, nå når du sier det..
For første gang jeg leste om edderkoppbittet så trodde jeg det var at han var i Australia på turnee, og at han måtte avbryte noen konserter, og noen i media trodde ikke på han og han viste de bildene.
Men senere har jeg lest at det var på neverland han ble bitt..
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.