PDA

View Full Version : Nye bilder: Michael på handletur i Las Vegas

Irlin_aka_B-Jay
12-18-2007, 03:21 PM
Hmm.. er dette for å skule seg eller har Michael fått seg et kirurgisk innputt i leppene? Eller var han rett å slett ikke så heldig med barberhøvelen den morgenen:

http://www.mjstar.com/gallery/albums/userpics/10002/normal_161207_vegasbookstore02.jpg

http://www.mjstar.com/gallery/albums/userpics/10002/normal_161207_vegasbookstore03.JPG

http://www.mjstar.com/gallery/albums/userpics/10002/normal_161207_vegasbookstore04.jpg

http://www.mjstar.com/gallery/albums/userpics/10002/161207_vegasbookstore06.jpg

http://www.mjstar.com/gallery/albums/userpics/10002/normal_161207_vegasbookstore01.jpg

Mia
12-18-2007, 04:26 PM
Jeg har ikke peiling.. Men ser ikke ut som bandasjer.. Eller er det bare meg?
Noen foreslo at det kan jo hende de lappene var til å holde skjerfet oppfor munnen[for å skjule seg liksom] men når skjerfe datt ned hvorfor tok han det ikke opp igjen?

Men en ser jo lippene liksom, og ser ikke ut som om han har gjort noe?

Men iallefall, ungene er utrolig søte!! [men ser ut som de er blurra på de bildene.. vet ikke hvordan polisien om å poste bilder av ungene hans er på her?]

Irlin_aka_B-Jay
12-18-2007, 04:45 PM
ja at det rett å slett er dobbeltsidig teip? Ja det kan GODT hende!!! Han har jo henden fulle på noen av bildene, typisk at fotografen bare tok bilder da skjerfet var av.. kan hende det bare hendte to tre sekunder inne i mellom liksom... "bra historier kan bli skrevet utifra dette".!

Tror ikke det er en av Michaels barn som har blitt blurra, for ser du det der han er med Paris og Prince (eller om det er Blanket) så ser du at aniktet ikke er fadet. Kan være en annen unge på det ene bildet der!

Shadowfax
12-18-2007, 05:21 PM
tDet er ikke bandasje. Det er nokså sikkert dobbelsidig tape for å holde opp skjerfet.

Dessuten tillates ikke bilder av barna hans på forumet. MJ vil som sagt ikke vise bilder av dem så da skal ikke vi bidra med det. Men de ser "blurete" ut på disse bildene så tillater de.

Shadowfax
12-18-2007, 05:26 PM
Tror kanskje jeg har klart å stoppe side2 og VG etc å publisere bildene å skrive falske historier om dette.

De har iallefall ikke postet noe enda, og i natt skrev jeg en hendvendelse til dem hvor jeg ba dem se litt nærmere på bildene(dersom de fant de) og se at det er tape og ikke bandasje eller noe slikt.. Håper det hjalp. Har aldri sett slik bandasje før jeg iallefall

PS: endret litt på overskriften til tråden.

Mia
12-18-2007, 06:03 PM
Tror ikke det er en av Michaels barn som har blitt blurra, for ser du det der han er med Paris og Prince (eller om det er Blanket) så ser du at aniktet ikke er fadet. Kan være en annen unge på det ene bildet der!

Jeg tror Blanket er han i den svarte og røde capsen og Prince i den hvite..

Men bra Ola at du skrev til vg og de :)

Og ja tror det må være dobbelsidig teip..

Irlin_aka_B-Jay
12-19-2007, 09:42 AM
Ja ser nå at det er dobbeltsidig teip... så at det ikke var bandasje til å begynne med EGENTLIG, men det var i å md at Fransk presse hevdet det var "bandasje" at det fallt naturligt inn å si det.

Veldig bra Ola! Vikgitg å være dem i forkjøpet! 8-26-03respect

Elise
12-20-2007, 06:31 PM
Dette er IKKE bra!
Noen ganger blir jeg utrolig irritert på Michael. Endelig hadde ting begynt å roe seg rundt han, og da MÅ han finne på noe som dette!
Han kan vel ha på seg sjerf som alle andre mennesker?!
Det er nok ikke noe med leppene, for dem kan man se. Men jeg tror nok at det er en slags form for operasjon eller peeling.
Jeg kan ikke noe for det (og mener ikke å såre noen), men jeg synes det er litt naivt og godtroende å snakke om dobbelsidig teip for å holde sjerfet oppe... det er ingen hemmelighet at Michael gjør en del dumme ting.

Shadowfax: Jeg har prøvd å "stoppe" VG og dagbladet i mange år. De er avier. Eller tabloider er vel mer riktig å si. De kommer aldri til å stoppe.

Shadowfax
12-20-2007, 07:04 PM
Dette er IKKE bra!
Noen ganger blir jeg utrolig irritert på Michael. Endelig hadde ting begynt å roe seg rundt han, og da MÅ han finne på noe som dette!
Det er nok ikke noe med leppene, for dem kan man se. Men jeg tror nok at det er en slags form for operasjon eller peeling.
Jeg kan ikke noe for det (og mener ikke å såre noen), men jeg synes det er litt naivt og godtroende å snakke om dobbelsidig teip for å holde sjerfet oppe... det er ingen hemmelighet at Michael gjør en del dumme ting.

Shadowfax: Jeg har prøvd å "stoppe" VG og dagbladet i mange år. De er avier. Eller tabloider er vel mer riktig å si. De kommer aldri til å stoppe.
Ja skjønner at det er vanskelig å stoppe de, eller nesten umulig.. Men jeg prøver nå iallefall. Jeg gir dem ris og ros. Jeg gir ikke opp, ser ut som det hjalp med denne teipen(som jeg er ganske sikker på det er). Kanskje det er litt naivt å tro det er tape, men synest det er litt for gale å svelge tabloidenes historie rått når ingen har peiling på hva det egentlig er. Du vet ikke, jeg vet ikke, tabloidene vet ikke. Så da velger jeg iallefall ikke å tro på tabloidene.. Jeg vet ikke om det er teip, men for meg ser det mye heller ut som teip(og jeg har sett slik dobbelsidig teip up close), ikke bandasje. Jeg kan ikke si det er rett siden ingen vet utenom de nær MJ.

MJ gjør en del dumme ting, dette kan være et av de, men det kan også hende det ikke er. Jeg velger å tro på kilden nær Michael:)

EDIT:Til syvende og sist blir det nok bare spekulasjoner uansett. Noen fans tror det er bandasje og han er opperert, noen tror det er bandasje men han er bare ute etter oppmerksomhet, noen tror det er tape. Ingen har rett ingen har galt. Så lenge vi ikke vet det helt sikkert:)

Mia
12-20-2007, 10:19 PM
Dette er IKKE bra!

Ja, kan hende det er veldig naivt, men jeg ser bare ikke hva annet det kan være.. Altså, men helt enig med deg, Michael gjør veldig mange dumme ting, men jeg prøver bare å fatte hvorfor han gjorde dette.. Men whatever, enten det er ny operasjon [please la det ikke være det] eller hva det, dumt gjort er det uansett.

Noen nevnte det kunne være publicity stunt, men tviler veldig for da hadde nok barna hatt ansiktsgreier..

Men seriøst, er helt enig, ble faktisk litt irritert, for jeg tenkte at nå hadde Michael roa seg med de "rare" greiene, men I guess Michael alltid kommer til å være Michael..

Men whatever, verden går ikke under.
Heldigvis.:P