PDA

View Full Version : Bashir vs Sneddon

Shadowfax
12-12-2007, 02:21 PM
Hvem hater du mest og hvorfor?(spørsmål inspirert av Irlin):latter

Mia
12-12-2007, 04:45 PM
Helt ærlig så hater jeg ingen av dem.
Kan ikke si at de er på julegavelista mi da, men jeg hater dem heller ikke..

Men misliker Sneddon værst. Altså, i min mening hadde LWMJ ikke vært noe bra med eller uten Bashir, ingen tvil om at han gjorde den mye mye værre, men Michael gjor nå sin del og da..

Irlin_aka_B-Jay
12-13-2007, 11:50 AM
åååh.. så syykt vanskelig...

Vell... jeg kunne stemt på Bashir i å med at han "lurte" Michael og rett å slett utnyttet han... men dokumentaren var jo LITT fengende da... jeg ble jo faktisk fan etter å ha sett den.

Sneddon, som da reiser land og strand for å finne noen som er villige til å gå rettens vei mot Michael for å su penger ut av han, havner desidert øverst på svartelista mi! Den mannen har rett å slett vært OND mot Michael!ohnoyoudidnt

Silje
12-14-2007, 04:48 PM
Liker ingen av dem, men Michael var så utrolig kjekk dokumentaren til Bashir, og Sneddon er jo bare slem, så stemte Sneddon! 8-26-03sinna

relaxannie
12-15-2007, 08:06 PM
vet ikke helt hvem denne sneddon er så stemte bashir, fordi jeg liker han ikke.. det han gjorde på det LWMJ var bare teit av han. :thumbsdown

Shadowfax
12-16-2007, 02:14 PM
vet ikke helt hvem denne sneddon er så stemte bashir, fordi jeg liker han ikke.. det han gjorde på det LWMJ var bare teit av han. :thumbsdown
Sneddon er advokat som har fulgt etter Michael siden begynnelsen av 90 tallet fram til nå for å få han dømt som barnemishandler. Det er han MJ synger om i "D.S." Der sier han Dom Sheldon som minnes VELDIG mye på Tom Sneddon. Slik kan ikke Tom saksøke MJ for at han synger om han.. Genialt8-26-03fruits_apple

Irlin_aka_B-Jay
12-16-2007, 08:39 PM
Sneddon er advokat som har fulgt etter Michael siden begynnelsen av 90 tallet fram til nå for å få han dømt som barnemishandler. Det er han MJ synger om i "D.S." Der sier han Dom Sheldon som minnes VELDIG mye på Tom Sneddon. Slik kan ikke Tom saksøke MJ for at han synger om han.. Genialt8-26-03fruits_apple

Genialt jah... men egentlig kanskje en smule barnsligt? :rolleyes
Sangen fenger og jeg blir revet med, og helt ærligt så forstår jeg sinnet til Michael over Tom Sneddon (som visstnok skryter en del av hva han har fått Michael til å gå igjennom icon_slå )

relaxannie
12-19-2007, 07:37 PM

Ja, jeg visste det.. egentlig.. men er det ikke en sang der han synger tom sneedon is a bad man ellernoe eller kanskjedet er D.S.. off føler meg litt dårlig fan her som ikke vet sånt.. :rolleyes

Shadowfax
12-19-2007, 09:31 PM
Ja, jeg visste det.. egentlig.. men er det ikke en sang der han synger tom sneedon is a bad man ellernoe eller kanskjedet er D.S.. off føler meg litt dårlig fan her som ikke vet sånt.. :rolleyes
hehe.. du er ikke en dårlig fan av den grunn:) I D.S. synger MJ: "Dom Sheldon(Tom Sneddon) is a cold man" hele tiden... Er en flott sang faktisk:thumbsup