View Full Version : Human Nature versjon på Nobel konserten
Shadowfax
12-11-2007, 09:02 PM
Så dere Keys sin versjon:) Meget bra:thumbsup
Irlin_aka_B-Jay
12-11-2007, 09:06 PM
Nei fikk ikke sett det :unsure
Men ås bra at det fremføres MJ sanger...
har så lyst på boka "Michael Jackson og Nobels fredspris"... er noe med at Michael ble vurdert for å få tildelt en pris...
han fortjener det så inderligt!
Mrs_Moonwalker
12-12-2007, 12:07 AM
har så lyst på boka "Michael Jackson og Nobels fredspris"... er noe med at Michael ble vurdert for å få tildelt en pris...
Stemmer det. Jeg har også lyst på den.
Forresten meget fin versjon av Human Nature Alicia Keys gjorde. :)
SteveJackson
12-12-2007, 08:46 AM
Personlig syns jeg det kun var topp hitten hennes fallin' hun egentlig "bestod prøven" på.
De andre låtene så var det en liten feeling av try hard som skinte igjennom fremførelsen. Hørtes ut som hun pressa stemmen for mye på en ikke positiv måte...
Men sånn er det live, kan ikke alltid leve opp til forventningene vokalt, men bra rumpa hadde hun i den kjolen! *ler*
Irlin_aka_B-Jay
12-12-2007, 12:32 PM
Men sånn er det live, kan ikke alltid leve opp til forventningene vokalt, men bra rumpa hadde hun i den kjolen! *ler*
haha! Mannfolk!! :latter 8-26-03fruits_apple
Ja, jeg så det(takket være veronica aka applehead :P), Key's versjon var temmelig bra! Ble iallefall overraska når jeg hørte Human Nature i bakgrunnen:)
Mrs_Moonwalker
12-12-2007, 07:32 PM
Personlig syns jeg det kun var topp hitten hennes fallin' hun egentlig "bestod prøven" på.
De andre låtene så var det en liten feeling av try hard som skinte igjennom fremførelsen. Hørtes ut som hun pressa stemmen for mye på en ikke positiv måte...
Ja, den kjolen var et kapittel for seg selv. :latter
Shadowfax
12-16-2007, 02:52 PM
http://de.youtube.com/watch?v=-8mgJsOof3s
-8mgJsOof3s
Her er den:thumbsup
Realisten
01-12-2008, 10:47 PM
For å ha..? sunget heal the world?
Irlin_aka_B-Jay
01-12-2008, 11:52 PM
For å ha..? sunget heal the world?
Nei.. for å ha vært i guiness rekord bok for "artisten som har donert penger til flest veldedighetskampanjer".
Michael Jackson har jo fakta talt donert mer enn 300 millioner dollar til veldedighet, og har gjennom tidene symbolisert det meste vi hører om i "Heal The World".
Samtidigt har han vært en banebryter for svarte artister i historien. Er en grunn til at alle takker Michael Jackson for rettferdigheten på musikk og kultur basis.:)
Snakker om Michael og veldedighetskampanjer... noen som enda vet om Heal the World Foundation enda eksisterer?
emil-paulsen
01-13-2008, 01:20 AM
Nei.. for å ha vært i guiness rekord bok for "artisten som har donert penger til flest veldedighetskampanjer".
Michael Jackson har jo fakta talt donert mer enn 300 millioner dollar til veldedighet, og har gjennom tidene symbolisert det meste vi hører om i "Heal The World".
Samtidigt har han vært en banebryter for svarte artister i historien. Er en grunn til at alle takker Michael Jackson for rettferdigheten på musikk og kultur basis.:)
Snakker om Michael og veldedighetskampanjer... noen som enda vet om Heal the World Foundation enda eksisterer?
Nei jeg tror Heal the World Foundation ble lagt ned i 2000... men er ikke sikker...
Shadowfax
01-13-2008, 01:36 AM
Nei jeg tror Heal the World Foundation ble lagt ned i 2000... men er ikke sikker...
Det er lagt ned ja:unsure
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.