View Full Version : R.I.P. Brittany Murphy
Birdy
12-20-2009, 08:32 PM
OMG!! Hva skjer med denne verden egentlig? Fikk nettopp høre fra en slektning i Usa at Brittany Murphy fikk hjertestans og døde i natt....:ohmy
Ho vart bare 32 år gammel. Uff, det er så trist når slike unge liv går tapt. Nå vet jeg ikke hva som er grunnen til dødsfallet, men det kommer sikkert mer info om det etterhvert.
Kay-10
12-20-2009, 08:41 PM
Fikk også vite det på Facebook.
Hva er det med denne verdnen?
Anne-Berit
12-20-2009, 09:10 PM
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=583144
Et trist slutt på året 2009...(cry2) R.I.P Brittany Murphy
Hva skjer egentlig med denne verden?
Mrs_Moonwalker
12-20-2009, 09:17 PM
RIP Brittany Murphy. Verden er ubegripelig... Hvem er neste? De kommer jo alltid som 2 eller 3 om gangen...
Birdy
12-20-2009, 09:39 PM
RIP Brittany Murphy. Verden er ubegripelig... Hvem er neste? De kommer jo alltid som 2 eller 3 om gangen...
Ånei, ikke si det da...:ohmy
2010 kan ikke komme fort nok nå altså!! :33:
Mrs_Moonwalker
12-20-2009, 09:50 PM
Ånei, ikke si det da...:ohmy
2010 kan ikke komme fort nok nå altså!! :33:
Ja, jeg vet. Høres grusomt ut, men det er faktisk tilfeldigheter som gjentar seg gang på gang. LaToya nevnte det også i et intervju, først døde Fawceth (sp), og etterpå... (cry2)
Birdy
12-20-2009, 09:58 PM
Ja, jeg vet. Høres grusomt ut, men det er faktisk tilfeldigheter som gjentar seg gang på gang. LaToya nevnte det også i et intervju, først døde Fawceth (sp), og etterpå... (cry2)
Ja, jeg vet dessverre at det stemmer... Husker bestemor alltid pleide å si det hver gang ho leste dødsannonsene i lokalavisa. Og det stemte alltid.
Var jo en kjent amerikansk reporter også som døde kort tid etter vår kjære engel.
Mrs_Moonwalker
12-20-2009, 10:04 PM
Ja, jeg vet dessverre at det stemmer... Husker bestemor alltid pleide å si det hver gang ho leste dødsannonsene i lokalavisa. Og det stemte alltid.
Var jo en kjent amerikansk reporter også som døde kort tid etter vår kjære engel.
Det stemmer, det. :( Og for ... uhm ... to dager siden døde en amerikansk fotballstjerne. Uff...
mariemarie
12-20-2009, 10:05 PM
Farah, Michael og så Patrick Swayze ble "mine" tre :(
Patrick Swayze trodde jeg faktisk skulle overleve kreften, selv om han så veldig syk ut i slutten der, trodde jeg faktisk at han skulle klare det. Huff.
Det er så forferdelig når unge mennesker dør. Hun er bare to år eldre enn meg. Huff huff huff. Så alt for tidlig ::<3
mariemarie
12-20-2009, 10:06 PM
Det stemmer, det. :( Og for ... uhm ... to dager siden døde en amerikansk fotballstjerne. Uff...
Ja, ikke sant. Hjelpes...
Shabana
12-20-2009, 10:10 PM
Hva er det som foregår??? Dette er jo bare for trist for ord (cry2)
2009 BE GONE!!!
R.I.P Brittany Murphy!
hadde nettop sett på tv2filmkanalen, en film som heter: Just Married. Henne spilte i den. også noen minutter senere fikk jeg høre at henne er død.
2009 har ikke vært året!
Becka
12-20-2009, 11:21 PM
Jeg orker ikke mer dårlige nyheter! (cry2)
I fjor døde jo min favoritt skuespiller Heath...
Og i år har det bare vært en grusomt flom av dødsfall. Steven fra Boyzone, Swayze.. var også tunge å miste.
Og nå ho å? Uff, Ja hva skjer.... :unsure(cry2)
men..men.. men(cry2) hva skjer?(cry2)
Birdy
12-21-2009, 12:08 AM
Ja, hva er det som egentlig skjer?
Nå har LAPD enda en sak å etterforske (cry2)
Police open investigation into Brittany Murphy's death
By Andrew Blankstein and Ching-Ching Ni, Los Angeles Times
4:39 PM EST, December 20, 2009
LOS ANGELES -- Los Angeles police have opened an investigation into circumstances surrounding the death of actress Brittany Murphy.
Police have been dispatched to Cedars-Sinai Medical Center and to Murphy's West Hollywood home. Police sources emphasized that their inquiry was preliminary, adding they could not say whether it would point to criminal conduct.
Murphy, 32, died early Sunday after going into cardiac arrest, law-enforcement sources said. City firefighters responded to "a medical request" at Murphy's home. Murphy was transported to Cedars-Sinai, where she was pronounced dead.
Born in Atlanta, Murphy moved to Burbank with her mother at age 13. Her film break came in "Clueless" (1995), in which she starred opposite Alicia Silverstone.
Murphy has made dozens of other film appearances, including in "Girl, Interrupted" (1999), "8 Mile" (2002), "The Dead Girl" (2006) and "Across the Hall" (2009). She also was featured as the voice of Luanne in the animated TV series "King of the Hill."
Murphy specialized in playing characters who were troubled teenagers or mentally disturbed, according to a biography on industry Web site Internet Movie Data Base.
Murphy was married in 2007 to British screenwriter Simon Monjack, the Web site said.
Actor and former beau Ashton Kutcher tweeted: "2day the world lost a little piece of sunshine. My deepest condolences go out 2 Brittany's family, her husband, & her amazing mother Sharon."
Kilde: http://www.orlandosentinel.com/entertainment/news/os-bk-brittany-murphy-tmz-122009,0,1768589.story
Eivind
12-21-2009, 12:10 AM
Det skjer hele tiden såklart, men bare når en middels kjent, vakker ung kvinne dør at det kommer på førstesiden i VG.
Trist er det uansett.
Caroline
12-21-2009, 12:44 AM
Å nei! (cry2) Rest in peace Brittany Murphy. ::<3
For et forferdelig trist år dette har vært...
Anne-May
12-25-2009, 08:01 PM
Dette har rett og slett vært et ubegripelig år. Utrolig trist - nesten vanskelig og finne ord...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.