View Full Version : Hvorfor lagde denne filmen sinne over hele verden?
KingOfPop
12-19-2009, 08:21 PM
Denne videoen skulle visstnok ha laget sinne over hele verden:
c93o05SrWzE
Hvorfor det??? Hva er det som er så galt med denne videoen???
Kay-10
12-19-2009, 08:23 PM
Hvorfor???????????????????????????
Calaquendi
12-19-2009, 08:38 PM
Pga uniformene på soldatene spesielt, husker ikke helt - men det ble beskyldt for å være rasistisk/nazistisk, noe i den duren.. Sikkert noen her som vet det bedre. Men nå vet du i alle fall hva det dreide seg om!
nå vet jeg ikke helt hvor du har hørt at den ble møtt med sinne over hele verden, for jeg husker bare at den videoen ble møtt med høye forventninger til albumet som skulle komme.... folk jeg kjenner var veldig imponerte over videoen.
Men! det er dem som vil si at videoen minner om nazismen eller muligens stalin eraen, så kanskje det kan ha fått noen folk til å reagere med sinne?
Men så kjenner jeg folk fra russland som syntes den minte veldig om russland.. dette gjorde bare at de likte mj enda mer ;)
Jeg husker altså ikke noe spesielt oppstyr der jeg bodde.... men så er det forrskjelig fra sted til sted.
KingOfPop
12-20-2009, 01:44 AM
her er en video der Michael diskuterer videoen med Diane Sawyer:
BInVI5ozRu4
Caroline
12-20-2009, 01:55 AM
Jeg vet ikke så mye om akuratt dette, men tror det var noe i det Kaja sa om unifirmene. Også tror jeg det hadde noe å gjøre med symbolene som ble brukt, og hvordan det ble fremstilt. Men som sagt, vet veldig lite om dette.
nåja, Diane Sawyer og media i usa gennerelt har alltid likt til å overdrive ting som anngår ham.
Ikke glem at dette er MJ, uansett hva han gjorde eller sa så fantes det folk som ville vri det om til noe annet for å skape kontrovers.
Som sagt, folk reagerte nok forskjellig fra sted til sted ;) hos meg var folk bare imponerte og gledet seg til nytt album.
Becka
12-22-2009, 08:10 PM
Noen mente vel at han hadde gått litt vel dratisk til verks. Høye tanker om seg selv, fremstiller seg selv nærmest som en gud osv.. Ref til statuen bl.a.
Men Michael gjorde aldri noe smått! Og dette er jo fakta f...Realiteten var jo sånn. Med en hel hær av bodyvakter, fans som skriker.. Man burde ha en statue av den mannen. :thumbsup
Men jeg kan heller ikke huske det var noe spesielt sinne over denne. Det var alltid noen som reagerte, på nærmest alt han gjorde...
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.