View Full Version : Michael Jackson i JET[BILDE]
Shadowfax
12-10-2007, 09:32 PM
Michael Jackson i JET
I følge Johnson Publishing er dette en sammenslått utgave for 2 uker, og det siste for i år. Dette med REMIX CD.
Kilde: MJJMAGAZINE.COM - JET/JOHNSON PUBLISHING
http://i204.photobucket.com/albums/bb255/smooth-c/mike/JET_cover.jpg
Bladet blir utgitt 17/12/07!
Irlin_aka_B-Jay
12-10-2007, 10:39 PM
Var ikke det også et av de bildne som Ebony tok...?... Jo! Det var det.
Nice.. Jet.. det tror jeg faktisk jeg har sett i Norge... og faktisk DER JEG BOR!
haha, vært så sinnt siden jeg ikek har fått tak i de andre magazinene han har vært i i det siste :latter
Shadowfax
12-10-2007, 10:54 PM
Var ikke det også et av de bildne som Ebony tok...?... Jo! Det var det.
Nice.. Jet.. det tror jeg faktisk jeg har sett i Norge... og faktisk DER JEG BOR!
haha, vært så sinnt siden jeg ikek har fått tak i de andre magazinene han har vært i i det siste :latter
Ja det er et Ebony bilde.. Tror Jet er lettere å få tak i ja. Men Ebony er bare å bestille fra deres hjemmeside. 45 kroner for bladet inklusivt frakt. Veldig bra deal:thumbsup
Jet er liksom søsterbladet til Ebony tror jeg, så er derfor de bruker bilder fra samme fotoshooten.
Helt ærlig så liker jeg ikke cover bildet, men håper bildene er bedre inni:thumbsup Men det skal bare være bilder i dette bladet eller?
Shadowfax
12-11-2007, 12:29 AM
Jet er liksom søsterbladet til Ebony tror jeg, så er derfor de bruker bilder fra samme fotoshooten.
Helt ærlig så liker jeg ikke cover bildet, men håper bildene er bedre inni:thumbsup Men det skal bare være bilder i dette bladet eller?
Etter hva jeg har hørt ja... Ikke noe mer, men kanskje det er nok det:thumbsup
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.