PDA

View Full Version : 1. Desember!

Inor
12-01-2009, 06:14 PM
Jeg vil bare si god 1. desember og god advent til alle sammen her på forumet! Her er det skikkelig julestemning nå:yay
Flott juledesign foressten! :)

eps
12-01-2009, 07:37 PM
Jeg vil bare si god 1. desember og god advent til alle sammen her på forumet! Her er det skikkelig julestemning nå:yay

hehe god jul til deg å :)

Anne-May
12-01-2009, 07:41 PM
Ønsker deg også Ådne ei fin adventstid:140:
Nå har endelig snøen lagt seg her i nord så nå er julestemninga på topp i heimen :33:

Nå vet ikke jeg åssen verden jeg har vært inår jeg har svart på tråden her..... hehe Fikk av en eller annen grunn for meg at det var Ådne som var trådstarter....hahaha.

Men god adventstid til deg også mjjackson :-)

Gjez
12-01-2009, 08:06 PM

God advent til deg og alle sammen! :D
I dag kom første snøen i vinter i lille Levanger, så nå er jeg skikkelig i julestemning! :D Good timing på snøen, kommer 1 desember og greier. :yay

kinihope
12-01-2009, 08:10 PM
takk i ligemåde :D :huggle

snø her også, og alt er bare jul, jul ::<3
skrevet ønskelisten ferdig :D
herlig! :yay

eps
12-01-2009, 08:16 PM
så hyggelig å se at alle er i skikkelig julestemning her inne, er vell egentlig veldig i veldig julestemning i år også, i fjr var jeg i spania å feiret jul og da merket jeg at det ikke avr noe jul uten snø (oj i fjor jul hørte jeg skikkelig mye på Michael x)) men nå vet jeg ikke om jeg greier å glede meg helt fordi Michael ikke er her og da blir alt så trist og da begynner jeg å tenke på barna hans som har sin første jul uten dems far og alt mulig, nei uff a meg jeg skal ikke bringe triste saker inn her, unnskyld
men fortsatt god jul til alle sammen :109: (elsker fresten den smilyen der den var jo megasøt:))

Inor
12-01-2009, 09:10 PM
så hyggelig å se at alle er i skikkelig julestemning her inne, er vell egentlig veldig i veldig julestemning i år også, i fjr var jeg i spania å feiret jul og da merket jeg at det ikke avr noe jul uten snø (oj i fjor jul hørte jeg skikkelig mye på Michael x)) men nå vet jeg ikke om jeg greier å glede meg helt fordi Michael ikke er her og da blir alt så trist og da begynner jeg å tenke på barna hans som har sin første jul uten dems far og alt mulig, nei uff a meg jeg skal ikke bringe triste saker inn her, unnskyld
men fortsatt god jul til alle sammen :109: (elsker fresten den smilyen der den var jo megasøt:))
Ingen grunn til å unnskylde for det:) Jeg har også tenkt på de mye, det må være hardt for dem stakkars!:(

Jaja, til dere som har fått snø og alt, jeg er misunnelig! Her er det bare ekstremt kaldt! Men nå er det mørkt, så jeg ser ingenting ute likevel:latter

eps
12-01-2009, 09:15 PM
Ingen grunn til å unnskylde for det:) Jeg har også tenkt på de mye, det må være hardt for dem stakkars!:(

Jaja, til dere som har fått snø og alt, jeg er misunnelig! Her er det bare ekstremt kaldt! Men nå er det mørkt, så jeg ser ingenting ute likevel:latter

hehe :)
ja det er snø her å, jeg bare før det begynte å snø Michael vær så snill la det begynne å snø her, og like før jeg la meg så jeg ut av vinduet og da snødde det hehe :P :109: h my god ! elsker den smilyen den var jo bare forferdelig søt :<3

Inor
12-01-2009, 09:18 PM
hehe :)
ja det er snø her å, jeg bare før det begynte å snø Michael vær så snill la det begynne å snø her, og like før jeg la meg så jeg ut av vinduet og da snødde det hehe :P :109: h my god ! elsker den smilyen den var jo bare forferdelig søt :<3
jeg veeet:D Min favorittjulesmiley:D:109::109::109::109:

Mrs_Moonwalker
12-01-2009, 09:32 PM
Jeg har verken julestemning eller snø, men men... :latter Elsker denne tiden da. :109:

eps
12-01-2009, 09:35 PM
jeg veeet:D Min favorittjulesmiley:D:109::109::109::109:

haha jaaa :) :109::109::109::109::109::109::109::109::109:

Guro Therese
12-01-2009, 09:56 PM
Jeg har verken julestemning eller snø, men men... :latter Elsker denne tiden da. :109:

Da er vi to! :P hehe, følte ikke det var særlig jul selv om jeg så julekalenderen på tv2 og åpna pakkekalenderen xD :P

Becka
12-01-2009, 10:43 PM

Ikke jeg heller. Adventstiden kom som lyn fra klar himmel for min del. Men elsker også denne tida! Kunne bare ønske jeg fikk litt mer stemning sånn som før!
:110::141:

Inor
12-01-2009, 10:48 PM
Ikke jeg heller. Adventstiden kom som lyn fra klar himmel for min del. Men elsker også denne tida! Kunne bare ønske jeg fikk litt mer stemning sånn som før!
:110::141:
jeg kan kle meg ut som nisse og komme på besøk med reinsdyrsleden min:bleh da blir det julestemning

kingofpopforever
12-01-2009, 11:22 PM
yes, da er det 1.des igjen. har hengt hele jule pynt i dag:141:

Becka
12-02-2009, 12:53 AM
jeg kan kle meg ut som nisse og komme på besøk med reinsdyrsleden min:bleh da blir det julestemning

Da får du komme ned pipa å :latter