View Full Version : Selger HIStory
Hei jeg har 2 av HIStory past,present and future book 1 og 2
Det er den dobbeltcd'en.
Den kostet 169 kr, men jeg selger den for 50 kr :D
Kult:D Jeg har ikke HIStory cd'en men jeg tror jeg får den til jul:P
Hei jeg har 2 av HIStory past,present and future book 1 og 2
Det er den dobbeltcd'en.
Den kostet 169 kr, men jeg selger den for 50 kr :D
50 kroner gæærning ass ! det er jo alt for billig, hør her selg den på svartebøsjen eller hva det heter for 200 kr, gi 150 til de fattige barna i afrika, eller gi gjerne alle pengene til dem om du ikke vil ha noen selv da, det går jo til ett godt formål så why not ? :P
HAHA eps!!!
Jeg bare selger den billig fordi jeg vil bli kvitt den!!! Den er helt fin, men orker ikke ha 2 cd'er av samme i samlinga xD
Kan sikkert gjøre det eps, neida x)
HAHA eps!!!
Jeg bare selger den billig fordi jeg vil bli kvitt den!!! Den er helt fin, men orker ikke ha 2 cd'er av samme i samlinga xD
Kan sikkert gjøre det eps, neida x)
jo hvorfor ikke tenk på de stakkars barna i afrika som ikke får en liten matbit en gang i uken en gang og de må lide seg igjennom hver eneste dag mens de kanskje de må jobbe i 7 timer hver eneste dag for å forsørge familien på 10 stykker og de har fortsatt ikke råd til mer enn ett riskorn hver (cry2)
Kay-10
12-01-2009, 04:07 PM
jo hvorfor ikke tenk på de stakkars barna i afrika som ikke får en liten matbit en gang i uken en gang og de må lide seg igjennom hver eneste dag mens de kanskje de må jobbe i 7 timer hver eneste dag for å forsørge familien på 10 stykker og de har fortsatt ikke råd til mer enn ett riskorn hver (cry2)
Snakker ikke du om deg selv nå eps? Haha.Bare tuller.
Snakker ikke du om deg selv nå eps? Haha.Bare tuller.
haha :latter jo det er så synd på meg jeg får ikke mat hjemme x D
LOL! Ikke jeg heller :(:D x)
haha :latter jo det er så synd på meg jeg får ikke mat hjemme x D
Jeg får heller ikke:( I dag måtte jeg faktisk lage den selv fordi mamma er i oslo:(:latter:blehLol
Jeg får heller ikke:( I dag måtte jeg faktisk lage den selv fordi mamma er i oslo:(:latter:blehLol
hahaha :P nei ingen av oss burde klage vi lever jo sm dronninger og konger i forhold til de stakkars fattige barna rundt om kring her i verden
Da er den endelig solgt til en i klassen :D
Da er den endelig solgt til en i klassen :D
hehe å pengene går til ?? de fattige barna i afrika, de trenger det Ådne !
Lillesøsteren min var så sulten idag etter skolen så jeg kjøpte 2 rundstykker til henne på bakeren på veien hjem fra skolen (Teller det xD) Resten av de 50 kr(27,50 kr) tar jeg med meg til Dublin i helga :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.