PDA

View Full Version : Michael Jackson blir grønn

Shadowfax
12-04-2007, 11:42 PM
Det ser ut som Michael putter pengene der munnen er:

Michael er allerede en fargerik person og han har endelig gjort det viktige hoppet til den grønne fargen. Denne helgen ble Michael Jackson sett kjørende rundt i(eller rettere sagt blitt kjørt rundt i) en fin ny Toyota Prius. Jackson har lenge hatt rykte på seg å være en torn i siden på Moder Jord. Med sine jet fly, store hus og parken sin. Det føles fint å endelig se han tar steget i den grønne rettningen.

Her er en video:
http://ww.tmz.com/2007/12/03/jackos-...sharper-image/ (http://ww.tmz.com/2007/12/03/jackos-wacko-to-get-sharper-image/)

Mia
12-04-2007, 11:50 PM
Haha ser ut som Michael leser på MJNO ja:latter

Var akkurat en stor tråd der om hvorfor han brukte SUV'er, siden de er så lite eko-vennlige.

Så hvem vet, kan jo hende han tar turen til MJOAI og av og til!:latter

Shadowfax
12-04-2007, 11:55 PM

Var akkurat en stor tråd der om hvorfor han brukte SUV'er, siden de er så lite eko-vennlige.

Så hvem vet, kan jo hende han tar turen til MJOAI og av og til!:latter
Ja det er nok det neste=) Ryktene går jo på at han går på Norsk kurs:latter

De SUV-ene sluker nok bensin iallefall, så good for him:):thumbsup

Mia
12-05-2007, 12:05 AM
Ryktene går jo på at han går på Norsk kurs:latter

Hehe ja nå kommer de jaffal til å gå! Lover, se og hør kommer sikkert til å skrive imorgen "Jacko lærer norsk"
Ryktene sier jo at journalister bruker forum for nyheter, så hvem vet, kanskje vi har noen undercover medlemmer?:latter

Irlin_aka_B-Jay
12-05-2007, 09:35 AM

Tok den ikke jeg...?
Forklaring?

By the way.. kipt p skulle sette seg så elegant inn i bilen og smelle paraplyen fast i døra (realterer til videoen altså!)

Mia
12-05-2007, 03:19 PM
Tok den ikke jeg...?
Forklaring?

8-26-03fruits_apple

Elise
02-23-2008, 06:41 PM
Synes ikke at MJ er en torn i siden på Moder Jord akkurat, i forhold til velsig mange andre kjendiser. Han lever en livsstil som han er NØDT til å forurense mer enn andre. Dessuten synes jeg han gir litt igjen for det når han også gjør så mye godt for Moder Jord.
Der. Nemlig. lol.