View Full Version : Nå har jeg fått This is it albumet i huset!!!! :)
Allison
10-26-2009, 10:36 AM
Jippi!!! Jeg var den første som fikk tak i albumet på Oslo City i dag, det var to andre der, men jeg fikk betalt først! :latter
Det står "2 CD set souvenir edition" på den. Åj nå begynner jeg å lure på om det var bare den ene edition??!!!
Sangene på disc 1, skulle det ha vært setlisten til konserten?? Ingen Dirty Diana!? :ohmy
Gjett hva jeg skal gjøre mens vi venter til onsdagen kommer??? Høre på CD'ene døgnet rundt gal4
Glede/ grue meg til filmen! Og gleder meg til Flashmobben på onsdag og i helgen! Må bare si TUSEN TAKK til Senem og Zinete for å organisere det hele (også takk til de andre som har hjulpet til)! Dere har vært utrolig flinke å kunne ikke ha gjort mere! Nå er det til folket til å møte opp!
Start musikken, ..... NÅ! "Wanna be startin' somethin'".... =)
onlyhuman
10-26-2009, 12:56 PM
Hihi.. jeg lurer på om jeg kjøpte den rett etter deg ;)
Starta musikken for litt siden jeg og.. var litt overaska.. jeg trodde det skulle være "live".. men det er orginalversjone av sangene jo.. kanskje den andre cd'n er annerledes?
MJ-Zin
10-26-2009, 01:47 PM
Jippi!!! Jeg var den første som fikk tak i albumet på Oslo City i dag, det var to andre der, men jeg fikk betalt først! :latter
Det står "2 CD set souvenir edition" på den. Åj nå begynner jeg å lure på om det var bare den ene edition??!!!
Sangene på disc 1, skulle det ha vært setlisten til konserten?? Ingen Dirty Diana!? :ohmy
Gjett hva jeg skal gjøre mens vi venter til onsdagen kommer??? Høre på CD'ene døgnet rundt gal4
Glede/ grue meg til filmen! Og gleder meg til Flashmobben på onsdag og i helgen! Må bare si TUSEN TAKK til Senem og Zinete for å organisere det hele (også takk til de andre som har hjulpet til)! Dere har vært utrolig flinke å kunne ikke ha gjort mere! Nå er det til folket til å møte opp!
Start musikken, ..... NÅ! "Wanna be startin' somethin'".... =)
Så søt du er da!:) Takk til deg som møtte opp! Drit bra innsats!:) 8-26-03respect!!
Shadowfax
10-26-2009, 03:02 PM
Yep, nå er den kjøpt inn:)
Lurer på om jeg skal kjøpe inn en til, som jeg ikke skal åpne, et samle-eksemplar:)
Håper albumet går rett til topps i hele verden(selv om jeg ikke tror det skjer i Norge).
morten77
10-26-2009, 03:33 PM
Da er den i hus her å;):)
har akkurat kommet hjem fra skolen så nå skal jeg snart ut å kjøpe den jeg å :D
PepperVanilla
10-26-2009, 03:57 PM
Det har jeg og... jeg er helt smeltet... så bra den er...
Uææææ..... dette er digg!
Shadowfax
10-26-2009, 04:01 PM
Det har jeg og... jeg er helt smeltet... så bra den er...
Uææææ..... dette er digg!
Ja, elsker Beat It demoen og diktet rører meg hver eneste gang, NYDELIG!8-26-03respect
Kay-10
10-26-2009, 04:39 PM
Er platen ut på butikkene? Mamma min har sagt at hun så på nyhetene at de selger albumet bare på nett.
Shadowfax
10-26-2009, 04:41 PM
Er platen ut på butikkene? Mamma min har sagt at hun så på nyhetene at de selger albumet bare på nett.
De er i butikkene ja:)
Kay-10
10-26-2009, 04:42 PM
De er i butikkene ja:)
Er de det,da må jeg få tak i albumet.
Birdy
10-26-2009, 04:48 PM
Ja, nå er albumet i hus her også:) Gleder meg til å høre på det!!! Var skuffende å se at de ikke hadde fått solgt flere. Hylla bugna jo over av album da jeg var der ca kl 12. Ingen andre som jeg kunne se kjøpe det heller.
Vart intervjua av noen journaliststudenter da jeg venta på tbanen. Husker ikke alt de spurte om, men de lurte egentlig mest på om og hvorfor jeg hadde kjøpt albumet. Og tanker rundt det og filmen. Om jeg skulle se filmen på premiéra. Fortalte bl.a. om Lillehammer. Og de spurte måpende i kor: "Ååå, er det der det skjer altså?" Hehe, ellers hinta jeg om flashmoben utenfor Klingenberg på onsdag da.. For tviler vel egentlig på at de tar turen opp til Lillehammer;)
Yep, nå er den kjøpt inn:)
Lurer på om jeg skal kjøpe inn en til, som jeg ikke skal åpne, et samle-eksemplar:)
Håper albumet går rett til topps i hele verden(selv om jeg ikke tror det skjer i Norge).
Ja, tviler dessverre på at det skjer i Norge:( Var en hel hylle stappa med albumet da jeg var der kl 12, og ingen kø overhodet.. Skuffende greier!
Olastuen
10-26-2009, 05:56 PM
fniiis... jeg fikk CD'en på fredag, på Oslo City.. så JEG var nok først ;)
miriam
10-26-2009, 06:18 PM
:latter:latter:latter
lisamjjackson
10-26-2009, 07:59 PM
Da var jeg endelig hjem, og nå sitter jeg å nyter denne fantasktiske plata 8-26-03respect Elsker diktet "Planet Earth", gir meg frysninger hver gang :blinkern
Fredrikke
10-26-2009, 09:29 PM
Dro rett fra skolen for å kjøpe albumet :D
Diktet "Planet Earth" er bare helt fantastisk!!:yay
Det er fra Dancing the Dream, ikke sant?
Guro Therese
10-26-2009, 09:32 PM
Dro rett fra skolen for å kjøpe albumet :D
Diktet "Planet Earth" er bare helt fantastisk!!:yay
Det er fra Dancing the Dream, ikke sant?
Ja det er det :)
Anne-Berit
10-26-2009, 10:16 PM
Ja, nå er This Is It albumet i hus her også... En fantastisk bra plate må jeg si.... Jeg synes Beat It demoen er fantastisk bra... Har også hørt på "Planet Earth" 5-6 ganger idag og jeg får tårer i øyekroken hver gang jeg hører den.. NYDELIG! 8-26-03respect
Allison
10-27-2009, 12:45 AM
ja må nok si meg enig, jeg synes Beat it demoen er helt FANTASTISK!! Syns She's out of my life var også ganske kult å høre med bare gitar. Wanna be startin somethin var jo ikke akkurat mye annerledes enn orginalen da, kanskje noe på slutten...
Nå er det jo over midtnatt, så vi kan si at premieren er IMORGEN!!! gal4
Allison
10-27-2009, 12:46 AM
ohnoyoudidnt :latter :latter haha lol
hvordan fikk du tak i det tidligere enn releasen datoen?? :latter
Anne-May
10-27-2009, 08:48 AM
Hdde ikke mulighet til og komme meg til byen igår:plystre Men dag går turen rett ned til Platekompaniet ja :)
onlyhuman
10-27-2009, 09:09 AM
overaskende bra demoer!!! :yay
så sinnsykt bra diktstemme. tenk å ha Michael som pappa som forteller eventyr.. :<3
Kay-10
10-27-2009, 09:04 PM
Fikk albumet av mamma.
Fredrikke
10-27-2009, 09:20 PM
Fikk albumet av mamma.
Gratulerer da ;) liker du CDen?
Kay-10
10-27-2009, 09:25 PM
Gratulerer da ;) liker du CDen?
Ja. Hører på den nå.
Ja. Hører på den nå.
jeg hører også på den nå :)
Kay-10
10-27-2009, 09:40 PM
jeg hører også på den nå :)
Nå hører jeg på demo.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.