Irlin_aka_B-Jay
12-03-2007, 02:32 PM
Jah jula nærmer seg, og at MJOAI hat det nye designet hjelper veldig på julestemningen.
Vi har alle våre måter å falle i julestemning på. Endten om det er advenskalender eller de fine lysene i mørket. Men er det noe som relaterer til Michael som gjør at dere kommer i julestemning?
Jeg får så utrolig julestemning av One More Chance! Har nok noe med at jeg kjøpte Number Onse til meg selv i julegave da jeg ble fan (jah, er ganske færsk).
Ellers får jeg så utrolig julestemning av "When you wish apon a star", og da er det enda mer godt å høre på at Mike synger den.
Eller så sitter jeg på youtube og finner frem videoer som disse:
RFNQ-V9Etxw
(ahha, han er nesten latterlig skjønn i den videoen)
mGx8Q6-wXcE
(skikkelig gammel, men skikkelig skjønn!)
R0HoWz6GPlg
(haha får aaaaldri nok av denne)
Eller så lager jeg mitt eget juleønske:
GU92e7sILUs
Oooh kan ikke vente til jul!!
Vi har alle våre måter å falle i julestemning på. Endten om det er advenskalender eller de fine lysene i mørket. Men er det noe som relaterer til Michael som gjør at dere kommer i julestemning?
Jeg får så utrolig julestemning av One More Chance! Har nok noe med at jeg kjøpte Number Onse til meg selv i julegave da jeg ble fan (jah, er ganske færsk).
Ellers får jeg så utrolig julestemning av "When you wish apon a star", og da er det enda mer godt å høre på at Mike synger den.
Eller så sitter jeg på youtube og finner frem videoer som disse:
RFNQ-V9Etxw
(ahha, han er nesten latterlig skjønn i den videoen)
mGx8Q6-wXcE
(skikkelig gammel, men skikkelig skjønn!)
R0HoWz6GPlg
(haha får aaaaldri nok av denne)
Eller så lager jeg mitt eget juleønske:
GU92e7sILUs
Oooh kan ikke vente til jul!!