PDA

View Full Version : Julestemning på MJ-vis

Irlin_aka_B-Jay
12-03-2007, 02:32 PM
Jah jula nærmer seg, og at MJOAI hat det nye designet hjelper veldig på julestemningen.
Vi har alle våre måter å falle i julestemning på. Endten om det er advenskalender eller de fine lysene i mørket. Men er det noe som relaterer til Michael som gjør at dere kommer i julestemning?

Jeg får så utrolig julestemning av One More Chance! Har nok noe med at jeg kjøpte Number Onse til meg selv i julegave da jeg ble fan (jah, er ganske færsk).
Ellers får jeg så utrolig julestemning av "When you wish apon a star", og da er det enda mer godt å høre på at Mike synger den.

Eller så sitter jeg på youtube og finner frem videoer som disse:
RFNQ-V9Etxw
(ahha, han er nesten latterlig skjønn i den videoen)

mGx8Q6-wXcE
(skikkelig gammel, men skikkelig skjønn!)

R0HoWz6GPlg
(haha får aaaaldri nok av denne)

Eller så lager jeg mitt eget juleønske:
GU92e7sILUs

Oooh kan ikke vente til jul!!

Shadowfax
12-03-2007, 09:32 PM
ÅÅ... Dette skapte julestemning. Det var en flott video du lagte Irlin, likte spesielt godt den du aldri fikk nok av:) Nr 3 fra toppen:)

Irlin_aka_B-Jay
12-03-2007, 09:37 PM
ÅÅ... Dette skapte julestemning. Det var en flott video du lagte Irlin, likte spesielt godt den du aldri fikk nok av:) Nr 3 fra toppen:)

Tusen takk :D
Jah, den derre "Rocking arround the christmas tree" haha elsker den! :latter

Mrs_Moonwalker
12-03-2007, 11:40 PM
Irlin, jeg må bare si, at den julevideoen du har laget er blitt en stor hit på myspace. :D :P Flott video.

Shadowfax
12-04-2007, 01:12 AM
Her er mitt bidrag, ikke noe spesiell julefilm, men som Irlin sier, er en magisk sang av en magisk artist:

4426DjitJb0

Becka
12-04-2007, 07:54 PM
Åh sukk, jeg ønsker meg Mike på døren til Jul... Da hadde alle mine sorger forsvunnet! Jaja, jeg får bare forsette å ønske meg det....til det skjer. :D

Irlin_aka_B-Jay
12-04-2007, 08:59 PM
Irlin, jeg må bare si, at den julevideoen du har laget er blitt en stor hit på myspace. :D :P Flott video.

hhvvaa??
har den?

:latter

Her er mitt bidrag, ikke noe spesiell julefilm, men som Irlin sier, er en magisk sang av en magisk artist:

4426DjitJb0

YES! Jeg ble sitert!!
hehe neida, ;D
Aaah vurderte å lage til den sangen faktisk, får såå julestemning av den!

Mia
12-05-2007, 12:02 AM
Har ikke fått tid til å se de her filmene før nå men åh:<3 Nå kom jeg i julestemning altså.

Og ola elsker det ene klippet du brukte, det som er på bilde, der han har sånn stor jakke og solbriller:D

Irlin_aka_B-Jay
12-05-2007, 12:25 PM
Enda en av Jackson Five's julesanger:
NbacxCCwi0Q

Irlin_aka_B-Jay
12-19-2007, 09:46 AM
okey folkens... et lite forslag.... ta et julebilde som relaterer til Michael og post på forumet :D
Kanskje MJ-pepperkakemann eller noe annet. C'mon guys, la oss dele julen litt :thumbsup

relaxannie
12-19-2007, 07:34 PM
nå fikk jeg skikkelig julestemning selvom ikke snøen er kommet:<3 .. michael er såå søt når han ler i den gamle videoen :<3 :<3 og det grønne "monsteret" var jo heltskjønt hehe.. :<3