View Full Version : Aleksander With med MJ-tskjorte
Jeg rota meg bort på nette idag og landa på Idol-Aleksanders's blogg, og der så jeg dette bildet:
http://aleksanderblogg.com/images/uploads/0/c/410fe0d816307b71bae4272be6b0f0/large.jpg
Så kult, han er sikkert en fan. Eller, I guess so, for jeg er et stort fan og har ikke en gang tskjorte av Michael:P
Her (http://aleksanderblogg.com/mms/25908) er bloggen. Og forresten bare posetive kommentarer!
Shadowfax
11-30-2007, 07:08 PM
Kult...:) Det var mye bra tilbakemeldinger der ja8-26-03fruits_apple Thanks for sharing Mia:)
Mrs_Moonwalker
11-30-2007, 10:35 PM
Aleksander er stor MJ fan, det sa han da han sang TWYMMF under Idol. :P
Aleksander er stor MJ fan, det sa han da han sang TWYMMF under Idol. :P
Å? Kult!:)
Irlin_aka_B-Jay
12-02-2007, 07:54 PM
HAHA.. Må bare dele en historie om Alexsander With...!
Jeg besøkte Stine (mj fan) i Ørsta for rundt 1 år siden, hvor han skulle synge på en slags ungdomsklubb. Tidligere på dagen opptrede han i "sentrum" av der hun bor (Stranda). Vi visste at han var MJ fan etter å ha sett idol, og derfor tenkte vi vi skulle ned å se på.
Under en snakke-periode avc konserten hans skulle han fortelle at han hadde fått sjangsen til å møte "sitt store idol".
Og jeg og stine hoppet av glede "Nå blir vi stolte over at han også er en lojal MJ fan"... men han kom jo med en heelt annen person enn Michael Jackson.
Så senere på kvelden, på denne ungdomsklubben tok vi tak i han etter hans lille intim konsert. Og var skikkelig "morske" på hvorfor han ikke sa at Michael var hans største idol. haha, vi var igrunn litt ironiske i sinnet våres, noe han ikke skjønnte. Så han begynte å beklage seg og styre og stelle.
Noen uker senere, når jeg var tilbake her hjemme i de sørlige delene av landet skulle han opptre her i Vennesla. Atter en gang fikk jeg snakket med han og fortalte at jeg var den ene MJ fanen som han hadde trefft på. Vi snakket litt frem og tilbake, og det virket som han enda var litt i dårlig samvittighet for det han hadde sakt! XD
I lokal avisa dagen etter kom en av uttlaesene hans:
"Jeg ble overasket over pubikum her. De var helt ville. Jeg kan skjønne at det å ta Michael Jackson i handa er stort, men ikke meg!"
Silje
12-04-2007, 12:51 PM
HAHA.. Må bare dele en historie om Alexsander With...!
Jeg besøkte Stine (mj fan) i Ørsta for rundt 1 år siden, hvor han skulle synge på en slags ungdomsklubb. Tidligere på dagen opptrede han i "sentrum" av der hun bor (Stranda). Vi visste at han var MJ fan etter å ha sett idol, og derfor tenkte vi vi skulle ned å se på.
Under en snakke-periode avc konserten hans skulle han fortelle at han hadde fått sjangsen til å møte "sitt store idol".
Og jeg og stine hoppet av glede "Nå blir vi stolte over at han også er en lojal MJ fan"... men han kom jo med en heelt annen person enn Michael Jackson.
Så senere på kvelden, på denne ungdomsklubben tok vi tak i han etter hans lille intim konsert. Og var skikkelig "morske" på hvorfor han ikke sa at Michael var hans største idol. haha, vi var igrunn litt ironiske i sinnet våres, noe han ikke skjønnte. Så han begynte å beklage seg og styre og stelle.
Noen uker senere, når jeg var tilbake her hjemme i de sørlige delene av landet skulle han opptre her i Vennesla. Atter en gang fikk jeg snakket med han og fortalte at jeg var den ene MJ fanen som han hadde trefft på. Vi snakket litt frem og tilbake, og det virket som han enda var litt i dårlig samvittighet for det han hadde sakt! XD
I lokal avisa dagen etter kom en av uttlaesene hans:
"Jeg ble overasket over pubikum her. De var helt ville. Jeg kan skjønne at det å ta Michael Jackson i handa er stort, men ikke meg!"
Haha, artig! :latter Ja husker godt at han sang twymmf på idol.. :)
Irlin_aka_B-Jay
12-04-2007, 08:54 PM
Haha, artig! :latter Ja husker godt at han sang twymmf på idol.. :)
jeg også! tror aldri jeg har vært så gira av å se idol som da...!
virker som det også var den dagen det var mest liv i norsk idols historie!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.