View Full Version : Prince har vitiligo
MJ-is-king-of-pop
10-05-2009, 06:08 PM
Jeg så et bilde på en nettside hvor det sto at prince hadde vitiligo. Han hadde hvite pigment flekker under haken.
http://www.fanpop.com/spots/prince-michael-jackson/videos/8479570/title/confirmd-prince-vitiligo
edit:skreiv prince feil.
Mrs_Moonwalker
10-05-2009, 06:23 PM
Mhm, det stemmer det videoen sier. Det burde jo bekrefte hvem faren hans er.
morten77
10-05-2009, 07:44 PM
Håper media da kan slutte å spekulere i hvem som er faren!! men di lærer vel aldrig!!......
Birdy
10-05-2009, 07:55 PM
Håper media da kan slutte å spekulere i hvem som er faren!! men di lærer vel aldrig!!......
Enig! Dette er jo bevis godt nok. Nå må de vel la disse stakkars ungene få være i fred. Uff, får så vondt av å tenke på hvor mye skit Michael gikk igjennom pga den sykdommen, håper virkelig ikke det blir skjebnen til Prince også...
Kay-10
10-05-2009, 07:56 PM
Er ikke Michael faren til Prince? Var ikke det Blanket?
han er faren til alle barna
miriam
10-05-2009, 08:24 PM
ufff... stakkars Prince da... :( Ikke lett å ha den diagnosen, nei. :(
(trodde forresten først dere snakker om Prince, som i The-Artist-Formerly-Known-As-Prince-And-Who-Now-Is-A-Symbol-And-Now-Back-Again-To-Prince... :latter disser ikke ham asså... er bare morsomt! :P)
morten77
10-05-2009, 08:30 PM
ufff... stakkars Prince da... :( Ikke lett å ha den diagnosen, nei. :(
(trodde forresten først dere snakker om Prince, som i The-Artist-Formerly-Known-As-Prince-And-Who-Now-Is-A-Symbol-And-Now-Back-Again-To-Prince... :latter disser ikke ham asså... er bare morsomt! :P)
:latter:latter:P
Birdy
10-05-2009, 08:46 PM
:latter:latter
mariemarie
10-05-2009, 08:56 PM
Stakkars Prince da, han var bare forbanna på plateselskapet sitt han. Greit at MJ synes at Sony sucked også, men jeg er glad for at han ikke valgte å gå for et navnbytte. Hva skulle det vært da?
TKOPFKAMJ? The King of Pop Formely Known As Michael Jackson?
Det hadde blitt sånn "I LOVE YOU, TKOPFKAMJ"!!!!
TKOPFKAMJ, the King og Pop.
TKOPFKAMJ rulez! LOL
Birdy
10-05-2009, 09:32 PM
Stakkars Prince da, han var bare forbanna på plateselskapet sitt han. Greit at MJ synes at Sony sucked også, men jeg er glad for at han ikke valgte å gå for et navnbytte. Hva skulle det vært da?
TKOPFKAMJ rulez! LOL
:latter :latter 8-26-03respect
Godt han ikke gjorde det ihvertfall;)
morten77
10-05-2009, 09:33 PM
TKOPFKAMJ rulez! LOL
miriam
10-05-2009, 09:46 PM
TKOPFKAMJ rulez! LOL
:latter:latter:latter Nei, bra han ikke gjorde det!
Caroline
10-05-2009, 09:57 PM
HAHA :latter :latter
Også til topic: Huff, stakar Prince... :(
miriam
10-05-2009, 10:01 PM
HAHA :latter :latter
Også til topic: Huff, stakar Prince... :(
Ja... uff... er det EN ting fra MJ sine gener som barna sannsynligvis ikke ville ønske seg, så er det dette. (Ellers er det jo SVÆRT mye gener som absolutt med fordel budre videreføres!)
Er fremdeles litt skeptisk til at det er sant, men tiden får vel vise det.
Caroline
10-05-2009, 10:32 PM
Ja... uff... er det EN ting fra MJ sine gener som barna sannsynligvis ikke ville ønske seg, så er det dette. (Ellers er det jo SVÆRT mye gener som absolutt med fordel budre videreføres!)
JA, så absolutt! Får håpe de har fått med seg noen av dem også. :)
Er fremdeles litt skeptisk til at det er sant, men tiden får vel vise det.
Mhm...er ikke 100% på dette jeg heller, men sjansen er jo der. Og det kan se litt sånn ut. Men som du sier – tiden vil vise.
Anne-Berit
10-05-2009, 10:32 PM
Enig! Dette er jo bevis godt nok. Nå må de vel la disse stakkars ungene få være i fred. Uff, får så vondt av å tenke på hvor mye skit Michael gikk igjennom pga den sykdommen, håper virkelig ikke det blir skjebnen til Prince også...
Helt enig!! Dette burde jo være bevis godt nok ja.
TKOPFKAMJ rulez! LOL
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.