View Full Version : Jente besvimer på scenene under YANA
Shadowfax
11-23-2007, 06:34 PM
Denne er litt fin da:
ihR_pAovS2k
http://www.youtube.com/watch?v=ihR_pAovS2k
:latter :latter :latter
Irlin_aka_B-Jay
11-24-2007, 04:44 PM
haha! tenk å besvime i hendene på michael!
Men det jeg likte mest å se var at Michael faktisk løfter denne jenta! Alle ser liksom på michael som den lille svake, men look at that, han så skikkelig mandig ut der jah :popcorn
Becka
11-24-2007, 04:56 PM
Har sett denne ja! Love it. Men å kjipt det må være å ikke få med seg stunden med Mike! Jeg hadde nok aldri kommet over den...
Irlin_aka_B-Jay
11-24-2007, 06:13 PM
Har sett denne ja! Love it. Men å kjipt det må være å ikke få med seg stunden med Mike! Jeg hadde nok aldri kommet over den...
Jah! det værste er at mange ikke husker hva som skjer rett før de besvimer.. oh gosh, håper for hennes skyld at hun ikke er en av dem :latter
Shadowfax
11-25-2007, 04:10 PM
:latter :latter Er så bra.. Michael bare plukker henne opp og gir henne til bodyguarden:D
Becka
11-25-2007, 05:20 PM
Det var jo enten det, stå å forsøke å holde henne oppreist, eller la henne bli liggende på scenen.. heh! Syntes jeg ser det siste. :D :P
Har alltid undret på hvordan jeg hadde tedd meg i en slik situasjon. Jeg har alltid tenkt hva jeg IKKE skulle gjort, men...Jeg tror man ikke tenker klart i det hele tatt i en slik situasjon, vil jeg tro....`?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.