View Full Version : 2 billetter til Klingenberg premiére til salgs!
Birdy
10-01-2009, 10:46 PM
Hei:)
Lurer på om noen er interessert i billetter til premiéra på Klingenberg?
Jeg har to billetter som jeg må prøve å få solgt siden venninna mi dessverre ikke får fri fra jobben likevel...:( Utrolig kjipt siden jeg stod i kø i 6timer for de billettene, men men slik er livet..:P
Sted: Klingenberg kino
Dato: 28 oktober (premiére)
Kl: 1800 (med preshow)
Pris: 150,-kr pr. billett (300kr for begge)
Gode plasser midt i salen.
Mini "This is it" plakater på kjøpet.
Send meg en PM eller en email til ingopsata@rocketmail.com hvis dere er interessert:)
Mvh
Birdy
miriam
10-01-2009, 10:50 PM
Hei:)
Jeg har to billetter som jeg må prøve å få solgt siden venninna mi dessverre ikke får fri fra jobben likevel...:( Utrolig kjipt siden jeg stod i kø i 6timer for de billettene, men men slik er livet..:P
:blinkern 2 billetter og en venninne... du skal vel dra selv vel?
Birdy
10-01-2009, 10:57 PM
:blinkern 2 billetter og en venninne... du skal vel dra selv vel?
Hehe, ordla meg kanskje litt rart:P
Det stemmer at det er 2 billetter til salgs. Var egentlig pga ho at jeg kutta ut Lillehammer. Så hvis jeg får noen til å kjøpe disse billettene, har jeg mest lyst til å joine de som skal til Lillehammer;)
miriam
10-01-2009, 11:21 PM
åååja! :) I see... dumt jeg allerede har billetter og skal gå sammen med noen andre, for jeg er sikker på at dine billetter er hakket bedre enn mine... men mine er gode og!
kingofpopforever
10-01-2009, 11:50 PM
oh nai , må du selge dine billeter? har betalt 200kr, på ski kino senter,,ellers kunne ha kjøpt, for eg ville se filmen i oslo, hvis noe kunne kjøpe mine billeter , kunne kjøpt dine.,,hehehe
selger du 2 billeter for 150 eller en?
Birdy
10-01-2009, 11:57 PM
oh nai , må du selge dine billeter? har betalt 200kr, på ski kino senter,,ellers kunne ha kjøpt, for eg ville se filmen i oslo, hvis noe kunne kjøpe mine billeter , kunne kjøpt dine.,,hehehe
selger du 2 billeter for 150 eller en?
Ja, det var kjipt! Tenkte på deg når jeg skreiv den meldinga.. at det skulle vært noen dager tidligere.. Nesten litt tragikomisk dette her!:humre
Hehe, får du til det så kan du gjerne kjøpe mine..
Oi, skreiv litt feil her.. mener 150 for en ja:P
kingofpopforever
10-02-2009, 12:10 AM
Ja, det var kjipt! Tenkte på deg når jeg skreiv den meldinga.. at det skulle vært noen dager tidligere.. Nesten litt tragikomisk dette her!:humre
Hehe, får du til det så kan du gjerne kjøpe mine..
Oi, skreiv litt feil her.. mener 150 for en ja:P
helt enig, litt morsom episode:latter da legger ut en meldig, eg også,hvis noen trenge mine,, ahahaah
eg noterer din mail adressa, hvis eg får solgt mine da eg kjøper dine..
miriam
10-02-2009, 12:12 AM
Får du ikke refundert de billettene du har på Ski kino da?
kingofpopforever
10-02-2009, 12:17 AM
Får du ikke refundert de billettene du har på Ski kino da?
nai, det har ikkje eg spurt, kan eg det? hadde vært fint det, hvis eg kunne,
Birdy
10-02-2009, 12:19 AM
helt enig, litt morsom episode:latter da legger ut en meldig, eg også,hvis noen trenge mine,, ahahaah
eg noterer din mail adressa, hvis eg får solgt mine da eg kjøper dine..
:latter
Den er god! *krysser fingre, tær og alt som krysses kan*;)
miriam
10-02-2009, 12:28 AM
nai, det har ikkje eg spurt, kan eg det? hadde vært fint det, hvis eg kunne,
hehe... vet ikke jeg... men det er vel bare å spørre det. ;)
Birdy
10-02-2009, 12:31 AM
Håper det er mulig, da hadde jo alt vært løst;)
innorwaynow
10-02-2009, 10:20 AM
Så dumt da.. Hadde jeg ikke kjøpt den ene billetten min til Ringen.. På Oslokino sine sider sier de at man kan få gavekort, men ikke pengene refundert..
Birdy
10-06-2009, 07:46 PM
Billettene er SOLGT!!
Så dumt da.. Hadde jeg ikke kjøpt den ene billetten min til Ringen.. På Oslokino sine sider sier de at man kan få gavekort, men ikke pengene refundert..
Så dumt. Det stemmer nok det ja... Men det er jo fullt mulig å bytte til en annen dag.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.