PDA

View Full Version : Inndeling av forumet...

miriam
09-30-2009, 11:45 AM
Mulig det bare er meg... og det er ikke meningen å klage, for dette er jo et genialt sted! MEN... jeg syns egentlig at det er litt mange sub-/under-forumer her... litt vanskelig å følge med på alt da, syns jeg.

Er det bare meg? :unsure

morten77
09-30-2009, 12:00 PM
er enig i deg der.. hadde vel ikke behøvd alle under-forumene..

Anne-May
09-30-2009, 12:29 PM
Er enig med eg der, Miriam. Synes det er mye og holde styr på enkelte ganger :plystre

Sunshine
09-30-2009, 02:22 PM
Et lite tips til dere hvis dere vil se alle de nye postene, men slippe å bla gjennom alle subforumene, så kan dere trykke på den linken der det står "New post". Denne finner du på den svarte linjen som ligger rett over forumene, der det også står user cp, faq, community osv.. Jeg drev som dere og surret blant alle subforumene for å finne de poster som hadde blitt kommentert nylig, men så fikk jeg tipset om å bruke "New Posts", og da blir jo alle de kommenterte postene samlet der.. Veldig enkelt og greit:)

Mrs_Moonwalker
09-30-2009, 03:26 PM
Et lite tips til dere hvis dere vil se alle de nye postene, men slippe å bla gjennom alle subforumene, så kan dere trykke på den linken der det står "New post". Denne finner du på den svarte linjen som ligger rett over forumene, der det også står user cp, faq, community osv.. Jeg drev som dere og surret blant alle subforumene for å finne de poster som hadde blitt kommentert nylig, men så fikk jeg tipset om å bruke "New Posts", og da blir jo alle de kommenterte postene samlet der.. Veldig enkelt og greit:)

Nettopp. :) Det er et heldagsarbeid hvis dere skal bla gjennom alle forumene. New posts er det dere bør bruke, der samles alt nytt.

Birdy
09-30-2009, 03:37 PM
Nettopp. :) Det er et heldagsarbeid hvis dere skal bla gjennom alle forumene. New posts er det dere bør bruke, der samles alt nytt.
Enig! Bruker man den, så er det egentlig veldig oversiktlig med alle underforumene.. Alt har sin egen plass:)

miriam
09-30-2009, 05:29 PM

ahaaaaaaa! Takk for tipset. Skal prøve det. Håper det er løsningen da! :yay

miriam
10-07-2009, 07:26 PM
Etter å ha brukt "new posts"-knappen i en uke nå, tar jeg tilbake alt jeg sa om inndeling! :D Det er en genial knapp, så takk så mye for tipset! weeeeeeeeeee gal4

Sunshine
10-08-2009, 05:56 PM
Etter å ha brukt "new posts"-knappen i en uke nå, tar jeg tilbake alt jeg sa om inndeling! :D Det er en genial knapp, så takk så mye for tipset! weeeeeeeeeee gal4

Good:thumbsup