PDA

View Full Version : Jacksons - hører dere på de?

Mia
11-19-2007, 03:54 PM
Måtte bare lage en tråd om the jacksons, for fy søren det ruler jo bare!gal4 :D

Jeg kunne ikke vente før til det nye albumet kom, men så plutselig fant jeg jo ut at det var massevis av nye ting som bare lå å venta på å bli oppdagd:<3

Så jeg har kjøpt flesteparten av cdene (ikke alt J5, og mangler noen få jacksons) og det er jo bare helt fantastisk kult!!

Med energiske sanger som goin' places(jeg kan ikke få nok av denne sangen!gal4 ), things I do for you, shake your body, different kind of lady, lovly one, think happy, jump for joy, can you feel it++ De er jo bare fantastisk kule!!:D :D
Og roligere sanger som dreamer, push me away, be not always(:( ), even though you're gone, blues away(::<3) bless his soul og thats what you get for beeing polite og time waits for noone!

Seriøst, hvis dere ikke har de her cd'ene så anbefaler jeg på det sterkeste å kjøpe de!
Men hvis dere har de, hvilken cd og sanger er favorittene deres?

Og sorry for alle smilyene, jeg ble litt revet med..:unsure :latter

MJLover
11-20-2007, 08:42 AM
Det er en del av å være Jackson fan at du hører på The Jacksons og Jakson 5 ;)

Mia
11-20-2007, 03:48 PM
Det er en del av å være Jackson fan at du hører på The Jacksons og Jakson 5 ;)

Enig, men har bare sett at det er en del av fansa som ikke hører på det, så derfor lurte jeg bare på om norske fansa hørte på dem ;)

Shadowfax
11-20-2007, 04:46 PM
Enig, men har bare sett at det er en del av fansa som ikke hører på det, så derfor lurte jeg bare på om norske fansa hørte på dem ;)

Joda jeg hører da litt men har ikke sett så mye inn i albumene deres. Men liker da alle hitsene de har hatt feks: "I Want You Back", "ABC", "The Love You Save", "I'll Be There", "Dancing Machine", "Blame It On The Boogie", "Can You Feel It". Iallefall noe.

Har du noen sanger å anbefale?;)

Mia
11-20-2007, 05:06 PM
Har du noen sanger å anbefale?;)
Ja, mange!:D Men favorittene er vel de som jeg skrev i første posten, selv om det var litt mange da.. Men jeg vil absolutt si at det er verdt å investere i en cd, så kan du jo se om du liker det!(selv om jeg er veldig sikker på at du kommer til å elske det :P) Da vil jeg anbefale enten goin' places, destiny, Jacksons eller triumph.. Hehe vanskelig å velge:unsure