PDA

View Full Version : Spre Ordet Om MJOAI

Shadowfax
06-04-2007, 08:01 PM
Hei.

Kjære MJOAI-medlem. Vi prøver å få MJOAI lansert offentlig i en avis eller liknende. Frem til den dag håper vi at dere kan spre ordet videre til andre MJ fans. Folk vil komme etterhvert..:)

Spre ordet om MJOAI8-26-03fruits_apple

Irlin_aka_B-Jay
06-06-2007, 06:31 PM
javisst!!
seff skal det sprees!Endelig no ordentligt på gang igjen. Har hatt et mindre forum i gang en stund - ønsker å få alle medlemmene derrifra og inn her så vi kan holde oss sammlet EN plass! :)

Shadowfax
06-06-2007, 06:36 PM
javisst!!
seff skal det sprees!Endelig no ordentligt på gang igjen. Har hatt et mindre forum i gang en stund - ønsker å få alle medlemmene derrifra og inn her så vi kan holde oss sammlet EN plass! :)
Takk for vennlige ord. Ja de må bare komme over:) :<3

Silje
06-07-2007, 09:09 PM
Dette forumet er det beste som har skjedd meg i dag (og det har skjedd ganske mye bra idag;) hehe.. ) ! :D Skal hjelpe så godt jeg kan med å spre den gode nyheten jeg!! :D :D

Shadowfax
06-07-2007, 09:18 PM
Dette forumet er det beste som har skjedd meg i dag (og det har skjedd ganske mye bra idag;) hehe.. ) ! :D Skal hjelpe så godt jeg kan med å spre den gode nyheten jeg!! :D :D
Åååå:<3 Tusen takk, det var ord som gikk rett til hjertet8-26-03fruits_apple

Mrs_Moonwalker
06-07-2007, 09:20 PM

Hehe, tusen takk. Velkommen skal du være, Silje. :D

relaxannie
06-09-2007, 08:21 AM
Føler meg som Paulus, jeg nå. Har tipsa mange om siden her!

og for de som ikke vet hvem Paulus var: Han var av Kristi apostler og brang budskapet om Jesus rundt om, og satte opp menigheter :D Så det er på grunn av Paulus at Kristendommen er så stor idag! (Tja nettopp ferdig med muntlig eksamen om Paulus :S )

Mrs_Moonwalker
06-09-2007, 06:56 PM
Tusen takk. thumbsup

relaxannie
06-10-2007, 02:58 PM
hvordan kom dere på ideen om dette forumet og navnet også?

Mrs_Moonwalker
06-10-2007, 05:58 PM
hvordan kom dere på ideen om dette forumet og navnet også?

Heheh, det spørsmålet måtte jo bare komme... :P latter123

Jo, det var rett etter at MJFN ble lagt ned da Shadowfax bragte på bane ideen om at vi burde lage en ny fanside. Jeg trodde på det tidspunktet at han bare spøkte, men det viste seg ikke lenge etter at han var meget seriøs. Vi visste selvsagt ikke hva vi begikk oss ut på, heheh, hvert fall ikke jeg. unsure

Anyway, domenet og navnevalget var et stort problem, spesielt siden jeg er en perfeksjonist av de skjeldne, men vi endte opp med mitt 427. forslag. MJOAI.com: Michael Jackson - Omfavnet Av Inspirasjon. Et poetisk navn til min lille baby. :<3 latter123

Mia
06-10-2007, 10:05 PM
Hehe jeg og lurte på hvordan dere kom frem til navnet!:P

Men det var et SUPERT valg dere valgte!8-26-03respect

Silje
06-10-2007, 10:16 PM

Jo, det var rett etter at MJFN ble lagt ned da Shadowfax bragte på bane ideen om at vi burde lage en ny fanside. Jeg trodde på det tidspunktet at han bare spøkte, men det viste seg ikke lenge etter at han var meget seriøs. Vi visste selvsagt ikke hva vi begikk oss ut på, heheh, hvert fall ikke jeg. unsure

Anyway, domenet og navnevalget var et stort problem, spesielt siden jeg er en perfeksjonist av de skjeldne, men vi endte opp med mitt 427. forslag. MJOAI.com: Michael Jackson - Omfavnet Av Inspirasjon. Et poetisk navn til min lille baby. :<3 latter123

Wow, utrolig bra navnvalg..! Hadde aldri kommet på no så bra.. Det passet perfekt til et Michael-forum da!! :D

Irlin_aka_B-Jay
06-10-2007, 10:22 PM

Uuutrolig bra! Begynte nermest å grine når MJFN ble lagt ned! :S
Hahaha godt der er perfeksjonister her i verden! Omfavnet av Inspirasjon er et utrolig bra navn! Passer PERFEKT!

Shadowfax
06-10-2007, 10:41 PM
Uuutrolig bra! Begynte nermest å grine når MJFN ble lagt ned! :S
Hahaha godt der er perfeksjonister her i verden! Omfavnet av Inspirasjon er et utrolig bra navn! Passer PERFEKT!
Ja det er perfekt, og Veronica(Applehead) skal ha all æren for den8-26-03fruits_apple Uansett vi vokser stadig, gjør som relaxannie gjør:) Do it like Paulus:P

Mrs_Moonwalker
06-10-2007, 10:49 PM
Tusen takk alle sammen. :) Veldig hyggelig å høre slike komplimenter. 8-26-03fruits_apple

Mjfan4ever
06-10-2007, 11:21 PM
Så kommer jeg igjen da:) Husker når Veronica, sa at det er en ny side på gang trodde jeg det bare var kødd. En kveld fikk jeg en beskjed! Om 30 minutter blir siden åpnet Sindre. Jeg satt stille i 2 min før jeg egentlig fikk med meg hva som skjedde! En vill stund, endelig kom en ny side som kan samle alle sammen:) Vi er jo på god vei også:) Så stolt av dere, går ikke ann å sette ord på det... det nærmeste jeg kommer er: Fantastisk<3

Shadowfax
06-10-2007, 11:31 PM
Liker ikke å skryte men faktisk ganske stolt over meg selv. At det ha gått så bra som det har gått er ikke mer en utrolig. Jeg har hatt ansvar for det tekniske. DVS å lage siden i helhet. Det har vært en kamp. Jeg startet nemlig på dette prosjekte med null kunnskap om hvordan å lage nettsider. Eller nesten null, 0.5:D I've learned it the hard way. Uansett nok skryt, bare glad dere liker den:)

Mrs_Moonwalker
06-10-2007, 11:31 PM
Så kommer jeg igjen da:) Husker når Veronica, sa at det er en ny side på gang trodde jeg det bare var kødd. En kveld fikk jeg en beskjed! Om 30 minutter blir siden åpnet Sindre. Jeg satt stille i 2 min før jeg egentlig fikk med meg hva som skjedde! En vill stund, endelig kom en ny side som kan samle alle sammen:) Vi er jo på god vei også:) Så stolt av dere, går ikke ann å sette ord på det... det nærmeste jeg kommer er: Fantastisk<3

LOL, awww... Prøver du å gjøre meg forlegen, Sindre? :P Hehe, takk for skryt da. Hyggelig at siden blir satt pris på. :D

Mrs_Moonwalker
06-10-2007, 11:42 PM
Liker ikke å skryte men faktisk ganske stolt over meg selv. At det ha gått så bra som det har gått er ikke mer en utrolig. Jeg har hatt ansvar for det tekniske. DVS å lage siden i helhet. Det har vært en kamp. Jeg startet nemlig på dette prosjekte med null kunnskap om hvordan å lage nettsider. Eller nesten null, 0.5:D I've learned it the hard way. Uansett nok skryt, bare glad dere liker den:)

Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Jeg hadde aldri trodd vi skulle klare det, helt ærlig.

Irlin_aka_B-Jay
06-11-2007, 10:03 AM
Ja det er perfekt, og Veronica(Applehead) skal ha all æren for den8-26-03fruits_apple Uansett vi vokser stadig, gjør som relaxannie gjør:) Do it like Paulus:P

Alle MJ fans er jo nesten som Paulus da! Føler hvertfall vi er litt av noen misjonærer som sprer budskapet om Michael Jackson!

Shadowfax
06-11-2007, 10:47 AM
Alle MJ fans er jo nesten som Paulus da! Føler hvertfall vi er litt av noen misjonærer som sprer budskapet om Michael Jackson!
Ja du sier noe der:) Jeg har faktisk "omvendt" han jeg bor med på hybelen i Grimstad. Han spiller mye MJ nå, det gjore han ikke før:D