PDA

View Full Version : Fan Event - Info og tilbakemeldinger(NYTT s.1)

Shadowfax
11-19-2007, 01:57 PM
OPPDATERING:
Kjære Michael Jackson fans.
Jeg har nå booket lokalet i Stavanger Fredag, 21. Mars 2008 Madla bydelhus.

T-skjorten fikk jeg i dag og kan si den ble bra. Alt ser ut til å falle på plass og håper alle som har sagt de kommer kommer og at det kanskje blir litt flere enn forventet. Alt er nesten i boks utenom å skaffe projector, jeg jobber med saken, men dersom noen vet om noen som har eller kan skaffe, ta kontakt på PM(personlig melding).

T-skjorten vil koste 200 kroner og si om du kommer til å kjøpe den slik at jeg vet sånn ca hvor mange jeg må kjøpe. Siden dette er av mine egne penger vil jeg nødig kjøpe for mange:) Gi beskjed her: http://www.mjoai.com/forum/showthread.php?t=386

Håper vi sees 21 Mars,
Mvh,
Ola
-----------------------------------------------------
Siden mange har spurt om vi kunne arrangere fan event, har jeg tenkt på saken og funnet ut at hvorfor ikke. Jeg har snakket med Irlin og Mia angående saken og vi har funnet et forslag til dag og by.. Vi tror vi har funnet plass, men kommer tilbake til det.

Vi kan derimot love at det blir en dag dere ikke glemmer så fort, det blir mye trivelige aktiviteter samt opptredener etc. Vil ikke si noe mer enda siden vi bare er i planleggingsfasen og ingenting er fastsatt. Først vil jeg gjerne høre hva dere synes om tidspunkt og sted. Den foreslåtte datoen er:

Fredag, 21. Mars 2008 i Stavanger

I første omgang vil jeg gjerne spørre, er dagen og sted greit for de fleste? Vet at det ikke er i hovedstaden, men siden det er så mange fans fra Rogaland her inne så følte vi det ble det beste.

Tenk også litt på om du kommer, og send en PM så straks du vet om du kommer og om du får med deg noen. (mer info om selve opplegge kommer senere, så du kan enda vente litt med å bestemme deg)

Kommer det ikke inn mange nok hendvendelser innen 1. Januar så dropper vi det av økonomiske hennsyn.

Håper flest mulig kommer slik at vi kan realisere et toppers fan-event også i Norge.

Med vennlig hilsen,
Ola
-------------------------------------------------
EVENTET:

Sted: Stavanger

Tid: Fredag 21. Mars 2008,
Lokale: Madla bydelshus
Kleskode: MJ-Style (kle deg etter en sang) Beste antrekk blir premiert.
Inngang: 100 kr.

Dette skjer:
- Stort salg av MJ stuff (bl.a. MJOAI t-skjorter)
- Fan Art Event – Kom med ditt bidrag og hilsen, blir sendt til MJ
- Påskeegg Hunting i lokalet. (inspirert av MJ - med premie)
- Prosjektor viser MJ videoer kontinuerlig hele kvelden
- Mat

Opptredener av:
- Irlin
- Marcus (?)
- Thomas
- Jon (?)
- John (http://uk.youtube.com/watch?v=CLZYTgG0siU)

Vi er enda åpne for flere ideer, og folk kan sove i huset dersom det er ønskelig. Men gi meg beskjed.

Vennlig hilsen MJOAI

MJLover
11-20-2007, 08:40 AM
Uff, jeg har nettopp søkt for å bli med som en "tester" for Lionhead Studios, og søkte om i Mars siden det er den eneste måneden jeg kan ta fri fra skolen en uke.

Venter fortsatt på svar, hvis jeg får dato snarest så kan det hende jeg blir med.

*Fingers crossed*

Irlin_aka_B-Jay
11-21-2007, 09:55 PM
Uff, jeg har nettopp søkt for å bli med som en "tester" for Lionhead Studios, og søkte om i Mars siden det er den eneste måneden jeg kan ta fri fra skolen en uke.

Venter fortsatt på svar, hvis jeg får dato snarest så kan det hende jeg blir med.

*Fingers crossed*

hehe håper det klaffer med eventet, men vi får jo se ;)
Vi håper på så mange fans som overhode mulig :thumbsup

Mjfan4ever
12-03-2007, 12:39 AM
Stavanger faktisk... Jaja, jeg gidder ikke å droppe det selv om det er i stavanger. Jeg tar nok turen ned, men da tar jeg tog. Hvis det er noen som blir med på å ta tog nedover så gi meg beskjed på det:) Jeg bor i Oslo, så hvis det er noen andre fan fra Oslo så er det kjempe hyggelig om det kan gå. Da trenger jeg ikke å sitte alene på vei mot Stavanger.

For det er virkelig bra at dere sier ifra om det så langt i forveien, for da blir det mye enklere for mange tror jeg. Men om folk joiner meg på tog fra Oslo Til Stavanger er det kjempe hyggelig:)

Irlin_aka_B-Jay
12-03-2007, 02:14 PM
Stavanger faktisk... Jaja, jeg gidder ikke å droppe det selv om det er i stavanger. Jeg tar nok turen ned, men da tar jeg tog. Hvis det er noen som blir med på å ta tog nedover så gi meg beskjed på det:) Jeg bor i Oslo, så hvis det er noen andre fan fra Oslo så er det kjempe hyggelig om det kan gå. Da trenger jeg ikke å sitte alene på vei mot Stavanger.

For det er virkelig bra at dere sier ifra om det så langt i forveien, for da blir det mye enklere for mange tror jeg. Men om folk joiner meg på tog fra Oslo Til Stavanger er det kjempe hyggelig:)

Vi vurderte å ta det i Oslo, i å md at det er hovedstaden osv. Men de fleste her på forumet bor faktisk i Stavanger områdene, så det ville blitt mer fornuftigt å ha det der.

Men en tog tur er da ikke noe annet enn koselig :)
Håper på at du ikke blir den eneste fra Oslo som tar turen ;):rolleyes

Verro1989
12-03-2007, 05:35 PM
Er 99% sikker på at jeg kommer jah^^, Hørres jo kjempekult ut gal4 Eneste probleme er at jeg er russ til våren.. Så er ikke sikker på om jeg skal ut på noe med russen den dagen. Men må vell bare droppe russen da, MÅ være med på MJ-event :P hehe.

Det er sikkert mange som er fra østlandet som ikke gidder å komme pga at skal være her i Stavanger. Men hør nå her.. Det finnes minipris på tog og det er helt sikkert mulighet for å overnatte hos fans som bor her i området. Noen kan hvertfall overnatte hos meg hvis de ikke vil overnatte på hotell :P Tog blir da ca 400-600 kr, så blir overnatting gratis :)

Irlin_aka_B-Jay
12-03-2007, 07:11 PM
Er 99% sikker på at jeg kommer jah^^, Hørres jo kjempekult ut gal4 Eneste probleme er at jeg er russ til våren.. Så er ikke sikker på om jeg skal ut på noe med russen den dagen. Men må vell bare droppe russen da, MÅ være med på MJ-event :P hehe.

Det er sikkert mange som er fra østlandet som ikke gidder å komme pga at skal være her i Stavanger. Men hør nå her.. Det finnes minipris på tog og det er helt sikkert mulighet for å overnatte hos fans som bor her i området. Noen kan hvertfall overnatte hos meg hvis de ikke vil overnatte på hotell :P Tog blir da ca 400-600 kr, så blir overnatting gratis :)

Det er verdt det!

Kan være det kanskje blir mulighet for å overnatte i lokalet? Bare om man tar med sovepose og liggunderlag.(kan ikke love noe)

Shadowfax
12-03-2007, 09:13 PM
Takk for deres tilbakemeldinger.. Det er flott og høre at dere kommer, vi vil i løpet av de neste dagene komme ut med en skisse om hva som kommer til å skje på eventet. Jeg oppfordrer alle til å komme. Dere vil ikke angre. Håper jeg kan få høre fra flere om de kommer og om de tar med seg noen. Dette må skje fortes mulig slik at vi kan planlegge dette i god tid. Spre ordet, og det mener jeg spre ordet. Si at folk må inn her å skrive at de kommer og om de tar med seg noen. Vi vil gjerne realisere dette men da må det komme en del folk, ikke bare 7-8 liksom.

Vi kan alltids finne sove plasser, jeg kan høre om vi kan ligge over på huset, noe vi sikkert kan, for dem som ønsker det.

Hilsen,
Ola

speechless
12-04-2007, 07:10 AM
Jag kommer uppenbarligen inte eftersom jag bor i Sverige men jag hoppas ni kommer ha det roligt även om det är ett tag tills dess 8-26-03fruits_apple

I won't show up since I'm Swedish but I hope you guys will have a fun time even though it's a while until it'll take place.

I think this is my first or second reply on this forum *embarrassed* I usually go to the bigger ones like Mjno, KOP or Mjeol :rolleyes

Now I'm rambling so I'll just..... leave :P

anniiee6
12-04-2007, 11:06 AM
Er 99 % sikker jeg og på at jeg kommer! Hørtes jo supert ut.. Er fra Sandnes så blir ikke lange veien på meg! Gøy at det var her i nærområdet.. Pleier sjelden å være det :) GLEDER MEG!!

Ruffen
12-04-2007, 06:43 PM
Jeg setter meg i alle fall på interesselisten. Det høres jo ut som det kan bli en gøy kveld det. Er også fra Stavanger-distriktet, så hvis opplegget er bra og det er mange som skal gå så er nok sjansene store for at jeg kan komme til å dukke opp. Venter spent på mer info fremover...

Irlin_aka_B-Jay
12-04-2007, 08:56 PM
Er 99 % sikker jeg og på at jeg kommer! Hørtes jo supert ut.. Er fra Sandnes så blir ikke lange veien på meg! Gøy at det var her i nærområdet.. Pleier sjelden å være det :) GLEDER MEG!!
Yes! Gleder meg til å høre den deilige Sandes dialekta på eventet :D
Går utifra du har den på plass? ;D

Jeg setter meg i alle fall på interesselisten. Det høres jo ut som det kan bli en gøy kveld det. Er også fra Stavanger-distriktet, så hvis opplegget er bra og det er mange som skal gå så er nok sjansene store for at jeg kan komme til å dukke opp. Venter spent på mer info fremover...

opplegget blir konge, spess hvis du også kommer ;D

Mia
12-05-2007, 12:19 AM

Wow fra sandnes! Hadde ikke peiling at det var så mange fra stavanger området her! Så kult da!:D
Bor på madla her!

Og forresten, kjempe at dere er gira på dette!! Det er jeg og! Tror det kommer til å bli konge!!

Becka
12-05-2007, 08:21 PM
Setter meg også på interesse listen. Absolutt! :)

Shadowfax
12-06-2007, 05:05 PM

Kleskode: MJ-Style (kle deg etter en sang) Beste antrekk blir premiert.
Inngang: 100 kr.

Dette skjer:
- Stort salg av MJ stuff (bl.a. MJOAI t-skjorter)
- Fan Art Event – Kom med ditt bidrag og hilsen, blir sendt til MJ
- Påskeegg Hunting i lokalet. (inspirert av MJ - med premie)
- Prosjektor viser MJ videoer kontinuerlig hele kvelden
- Mat

Opptredener av:
- Irlin
- Marcus (?)
- Thomas
- Jon (?)
- John (http://uk.youtube.com/watch?v=CLZYTgG0siU)

Vi er enda åpne for flere ideer, og folk kan sove i huset dersom det er ønskelig. Men gi meg beskjed.

Vennlig hilsen MJOAI

Irlin_aka_B-Jay
12-06-2007, 05:09 PM
Dette blir heeelt konge!! 8-26-03respect

anniiee6
12-06-2007, 05:59 PM
Yes! Gleder meg til å høre den deilige Sandes dialekta på eventet :D
Går utifra du har den på plass? ;D

Haha :) Den er på plass vettu! :thumbsup

charlotte
12-06-2007, 06:35 PM
Jeg er ikke sikker på om jeg kan komme, selvom det høres kjempe kult ut. Stavanger er jo langt unna, og jeg bor i Oslo området. Har ikke noe sted å sove heller, så..

men skal seff prøve, men tror det blir vanskelig :(

Shadowfax
12-06-2007, 06:53 PM
Jeg er ikke sikker på om jeg kan komme, selvom det høres kjempe kult ut. Stavanger er jo langt unna, og jeg bor i Oslo området. Har ikke noe sted å sove heller, så..

men skal seff prøve, men tror det blir vanskelig :(

Du kan som sagt overnatte på stedet vi skal ha eventen på, tror det er flere som skal det. Veronica har også sagt at noen fans kan sove hos henne. Vet det er langt, MJfan4ever kommer også fra Oslo og skal nedover. Kanskje du kan ta følge med han?

Håper uansett du kommer8-26-03fruits_apple

charlotte
12-06-2007, 09:46 PM
Har snakka litt med han om det :) må bare skaffe cash, koster vel en del med tog til Stavanger. Ordner seg sikker, håper jeg. :)

Verro1989
12-07-2007, 11:55 AM
Har snakka litt med han om det :) må bare skaffe cash, koster vel en del med tog til Stavanger. Ordner seg sikker, håper jeg. :)

Det er ikke så dyrt nei. 199 -299 en vei med minipris.. spørs når på døgnet dere tar toget ;)

Irlin_aka_B-Jay
12-08-2007, 01:47 PM
Stavanger er jo langt unna, og jeg bor i Oslo området. :(

Det er fans som kommer fra Mo i Rana for å være med, så håper absolutt at du tar turen fra Oslo :D
Som de andre har sakt så kan du overnatte på plassen gratis, det kommer garantert jeg til å gjøre, og toget er ikke så dyrt.. er tross alt i Mars dette. Så man har god tid på å spare oppe penger for dem som sliter med reise utgifter :thumbsup

Mjfan4ever
12-08-2007, 11:27 PM
Nå har jeg også fått tvunget med en kompis som hører på for å si det mildt ikke bare Michael Jackson, håper dere også tar godt imot han:D

Irlin_aka_B-Jay
12-09-2007, 01:01 AM
Nå har jeg også fått tvunget med en kompis som hører på for å si det mildt ikke bare Michael Jackson, håper dere også tar godt imot han:D

Selvfølgelig!
(Han kommer til å føle seg som en vanntroende på sin første tur i Filladelfia's misjonærsammling-- mohaha, det skal bli gøy!)

Liliane
12-09-2007, 02:45 PM

hei! jeg bor i Akershus, men det er ikke no problem for meg å komme meg til Oslo.. jeg kan evt si i fra hvis jeg bestemmer meg for å ta toget:)

charlotte
12-09-2007, 06:32 PM
Tror jeg ganske sikkert kan si at jeg kommer :) kanskje jeg får dratt med meg venninna mi som også liker MJ, men ikke er medlem her :)

Irlin_aka_B-Jay
12-09-2007, 07:57 PM
Tror jeg ganske sikkert kan si at jeg kommer :) kanskje jeg får dratt med meg venninna mi som også liker MJ, men ikke er medlem her :)

Vil jo SELVFØLGELIG at ALLE - om de så er die hard fans eller om de er middelklasse fan - kommer! :D
S bare ta med så mange som mulig ;D
Gjør ikke noe om de ikke er medlem på forumet :D

Shadowfax
12-09-2007, 09:11 PM
hei! jeg bor i Akershus, men det er ikke no problem for meg å komme meg til Oslo.. jeg kan evt si i fra hvis jeg bestemmer meg for å ta toget:)
Flott.. Håper du kommer. Begynner å bli en del någal4

Mjfan4ever
12-09-2007, 11:33 PM
kjempe hyggelig hvis flere tar tog vettu:D Bare hyggelig at vi blir flere:)

Mia
12-09-2007, 11:48 PM
(Han kommer til å føle seg som en vanntroende på sin første tur i Filladelfia's misjonærsammling-- mohaha, det skal bli gøy!)
Hahaha:latter :latter

Nei men knallkult at det bare blir flere og flere! Og bare flott med folk som kommer som kanskje ikke er så veldig MJ-fans heller, vi skal nok få konvertert dem:P

Irlin_aka_B-Jay
12-10-2007, 10:02 AM
Hahaha:latter :latter

vi skal nok få konvertert dem:P

så aboslutt!
AMEN!

Shadowfax
12-10-2007, 03:03 PM
så aboslutt!
AMEN!
:latter :latter :latter

Silje
12-10-2007, 11:44 PM
Jeg vil, jeg vil jeg vil!! gal4 ...Er fra Kongsberg og det er jo ikke så langt fra Oslo..kan ikke vi fra Østlandet ta tog nedover sammen da?

Er 100 % sikker på at jeg vil, og er ganske sikker på at jeg kommer og. Mamma har bursdag da, men regner med at det går greit :p

Det høres utrolig bra ut! All ære til dere som er så flinke å planlegge og ordne!!

Er avhengig av et sted å sove da..Gjerne hos deg Veronica ;D Eller i lokalet der det skal være :)

Mjfan4ever
12-11-2007, 01:11 AM
Ja, jeg trenger også et sted å sove:P

Shadowfax
12-11-2007, 03:53 PM
Som sagt skal sikkert mange sove i lokalet. Dersom dette ikke er interessant kan du høre med Veronica aka verro1989, hun sa hun kunne ha folk. Send henne en PM. Ellers er dere hjertelig velkommen å ligge i lokalet:thumbsup

Irlin_aka_B-Jay
12-11-2007, 05:52 PM
Er 100 % sikker på at jeg vil, og er ganske sikker på at jeg kommer og. Mamma har bursdag da, men regner med at det går greit :p

Kånge at du satser på å komme :D

]Jeg vil, jeg vil jeg vil!! gal4 ...Er fra Kongsberg og det er jo ikke så langt fra Oslo..kan ikke vi fra Østlandet ta tog nedover sammen da?

hmm.. da reiser dere forbi Kr.sand? Gjør dere ikke?
Da blir vi en god gjeng på vei hjem også! haha.. Jackson spirit on the train! Hell yeah! :latter :rolleyes

Mjfan4ever
12-12-2007, 04:12 AM
Hehe, snakket med kompisen min i går:P han sa at han må late som han kan litt:P så da la jeg inn 4 album på ipoden hans;) Han sa først at han var redd for å få bank:P men jeg personlig syns Mj fans er av den snille typen, så jeg sa at det ikke ble noe problem:)

Han sliter med at vi må kle oss ut som en sang da:P Bare ta på hatt sa jeg til han:P Hehe, gleder meg virkelig til å ta med han ned. Han er liksom en gutt av den tøffe typen:P Men han sa at han aldri har vært så spent;) Jeg har satt han i hardtrening til Mars;)

Irlin_aka_B-Jay
12-12-2007, 12:41 PM
Hehe, snakket med kompisen min i går:P han sa at han må late som han kan litt:P så da la jeg inn 4 album på ipoden hans;) Han sa først at han var redd for å få bank:P men jeg personlig syns Mj fans er av den snille typen, så jeg sa at det ikke ble noe problem:)

Han sliter med at vi må kle oss ut som en sang da:P Bare ta på hatt sa jeg til han:P Hehe, gleder meg virkelig til å ta med han ned. Han er liksom en gutt av den tøffe typen:P Men han sa at han aldri har vært så spent;) Jeg har satt han i hardtrening til Mars;)

Ok ok alle sammen, hør etter: Alle sammen er nødt til å føre en stor sammtale hver med denne kammeraten til mjfan4ever, altså en typisk "Ja, hva synes du om antrekket han første på de første sangene på Dangerous Tour egentlig?" og "Noen missliker Marthin Bashir, mer enn Tom Sneddon.. hva tror du er grunnen?"
haha nedia, blir bare kjempegøy gøy å ha han med på lasset:D:D

Shadowfax
12-12-2007, 02:20 PM
Ok ok alle sammen, hør etter: Alle sammen er nødt til å føre en stor sammtale hver med denne kammeraten til mjfan4ever, altså en typisk "Ja, hva synes du om antrekket han første på de første sangene på Dangerous Tour egentlig?" og "Noen missliker Marthin Bashir, mer enn Tom Sneddon.. hva tror du er grunnen?"
haha nedia, blir bare kjempegøy gøy å ha han med på lasset:D:D
Det siste spørsmålet var faktisk et meget godt spørsmål=) kunne hatt en lang diskusjon på det iallefall:)

Men han er hjertelig velkommen. Og det er ikke sånn at du ikke kommer inn dersom du ikke ser 100% ut som MJ:latter Så gi han en hatt eller noe og kom:thumbsup

Mia
12-12-2007, 04:52 PM

Haha ååh! Hehe seriøst tror kke han har har noe å bekymre seg for:P

relaxannie
12-16-2007, 11:50 AM
Høres jo veldig gøy ut da :) Er jeg oxo velkommen ??

Shadowfax
12-16-2007, 02:06 PM
cool3 Selvfølgelig er du det8-26-03fruits_apple

Verro1989
12-16-2007, 05:28 PM

Jo flere jo bedre gal4 Få med deg alle du kjenner :D:D

Irlin_aka_B-Jay
12-16-2007, 08:30 PM

Ingen tvang, men du bare MÅ komme! 8-26-03respect

anniiee6
01-07-2008, 06:47 PM
Noen innsikt i hvor mange vi blir??? Jeg vil gjerne ha med meg ei venninne :D

Shadowfax
01-07-2008, 07:38 PM
Noen innsikt i hvor mange vi blir??? Jeg vil gjerne ha med meg ei venninne :D
Vi er ca 25 så langt og dvs at det blir noe av eventen. Jeg bestiller plassen i slutten av uken og vil komme med mer info snart:thumbsup

anniiee6
01-17-2008, 11:13 PM
Vi er ca 25 så langt og dvs at det blir noe av eventen. Jeg bestiller plassen i slutten av uken og vil komme med mer info snart:thumbsup

Nice :thumbsup

Muchos
01-22-2008, 08:31 PM
Dette høres spennende ut!! Var på demonstrajonen for mange år siden på youngstorget og afterpartyet.... hvor det ble solgt Mj Parfymer.... hehe.

Er interessert ja, men er ikke helt sikker på om jeg kan. Kanskje jeg tar med en venn eller to, men dette kan jeg si ifra om til de som arrangerer på forhånd. Aiit?

Irlin_aka_B-Jay
01-22-2008, 08:35 PM
Så kult Machos - jeg husker jeg ville på den demonstrasjonen med ikke kunne dra.. sure greier! Uansett, håper du (og eventuellt noen venner) kommer i stavanger :D
Det hadde vært knall :D

Det kan du vettu :D

relaxannie
02-10-2008, 10:42 AM
har veldig lyst til å være med, men når er det? og hvor i stavanger må evt ta toget ned noen andre fra oslo som tar toget ned?

Shadowfax
02-10-2008, 04:24 PM
Jeg kan røpe at ting faller på plass, mer info om eventet kommer ut i neste uke. Generell info om eventet står på side 1 men er er kopiert fra siden:

Shadowfax
02-12-2008, 01:17 AM
Bumper!

SJekk side 1 på denne threaden:
http://www.mjoai.com/forum/showthread.php?t=209

Mjfan4ever
02-12-2008, 01:31 AM
Til relaxannie. Jeg og en kompis skal ta toget fra Oslo, kanskje diskutere litt nærmere om det:) Håper du joiner det:D

Sunshine
02-24-2008, 02:07 AM
Dette hørtes gøy ut! Det skal jeg vurdere:) Kan prøve å få med meg noen også..

Men kanskje det er for sent å melde seg på? Når er fristen for det?

Shadowfax
02-24-2008, 05:15 AM
Dette hørtes gøy ut! Det skal jeg vurdere:) Kan prøve å få med meg noen også..

Men kanskje det er for sent å melde seg på? Når er fristen for det?
Det er ikke for sent, det er aldri for sent:thumbsup Jo flere jo bedre8-26-03fruits_apple Du og dere er hjertelig velkommne8-26-03respect Reklamer gjerne viderecool3

relaxannie
02-24-2008, 09:38 AM
til mjfan4ever: så bra ^^ vil gjerne ta toget ned sammen med noen ned ^^

Sunshine
02-24-2008, 11:37 AM
Det er ikke for sent, det er aldri for sent:thumbsup Jo flere jo bedre8-26-03fruits_apple Du og dere er hjertelig velkommne8-26-03respect Reklamer gjerne viderecool3

Så bra! Da skal jeg se hva jeg får til.. :)

Kent83
02-24-2008, 08:08 PM
Jag skulle ha kommit, men kom på att det råkar vara påsk den helgen ju. Skall vara med min familj då. Men men, nästa gång ni norrmän fixar MJ-fest så ska jag försöka ta mig dit ;)

Irlin_aka_B-Jay
02-26-2008, 02:35 PM
Jag skulle ha kommit, men kom på att det råkar vara påsk den helgen ju. Skall vara med min familj då. Men men, nästa gång ni norrmän fixar MJ-fest så ska jag försöka ta mig dit ;)

Synn du ikke kunne.. men men.. vi får krysse fingrene for neste gang :)

MagnusJackson
02-26-2008, 04:25 PM
hmm..høres greit ut dette,har vært et par ganger i London og en gang i Miami,så og feire MJ med norske fans høres genialt ut ;)

må bare vente og se hva dere finner ut,biletter er ganske dyre,men sjansen for og få billige flybiletter er store nå mot sommern ;)

Shadowfax
02-26-2008, 05:08 PM
hmm..høres greit ut dette,har vært et par ganger i London og en gang i Miami,så og feire MJ med norske fans høres genialt ut ;)

må bare vente og se hva dere finner ut,biletter er ganske dyre,men sjansen for og få billige flybiletter er store nå mot sommern ;)
Det er her i Norge. I Stavanger da, men det er jo langt i fra finnmark? Hvor bor du?

MagnusJackson
02-26-2008, 05:11 PM
Det er her i Norge. I Stavanger da, men det er jo langt i fra finnmark? Hvor bor du?

bor i Alta nå,så går jo direkte fly med norwegian til gardermoen ;)

har veldig lyst og endlig treffe en del norske fans,det er så skjelden man treffer de ;) gal4

Shabana
02-26-2008, 07:49 PM
Jeg kunne virkelig tenkt meg en tur, men det er nok umulig for meg :( Har noen fler enn bare meg selv å tenke på så det er ikke bare å dra *sukk*
Håper virkelig å komme meg på et sånt event en dag, om det blir i Norge eller et annet sted er jo ikke så nøye.
Regner med at vi som ikke kan komme vil få et fyldig referat her inne (?) ;)

Irlin_aka_B-Jay
02-27-2008, 05:47 PM
Jeg kunne virkelig tenkt meg en tur, men det er nok umulig for meg :( Har noen fler enn bare meg selv å tenke på så det er ikke bare å dra *sukk*
Håper virkelig å komme meg på et sånt event en dag, om det blir i Norge eller et annet sted er jo ikke så nøye.
Regner med at vi som ikke kan komme vil få et fyldig referat her inne (?) ;)

ååh det var dumt å høre :(, men håper vi sees på et annet event en gang da :)

Sunshine
03-04-2008, 03:18 PM
Da kan jeg gi beskjed om at jeg og en venninne tar turen opp til Stavanger og kommer på eventen:D

Mulig Ola har sendt mail til noen av dere angående dette, men jeg lurte på om noen kanskje hadde mulighet til å ha overnattingsbesøk fra torsdag til fredag? :) I og med at det er 8 timer med toget, så hadde det vært greit å være i Stavanger mer enn ett døgn.. Så hvis noen har mulighet til to av oss, så si gjerne ifra:)

Hvis ikke.. Dere fra Oslo.. Har dere kanskje lyst på mer selskap på togturen og når hadde dere tenkt til å dra? :)

Sunshine
03-09-2008, 04:23 PM
Jeg er veldig lei meg for dette, men vi har ikke mulighet til å dra allikevel:( :( Toget eller flyet som vi måtte ha tatt, kolliderte med tiden på eventet, eller gikk ikke på fredag i det hele tatt.. Vi har ikke fått overnattingsmuligheter fra torsdagen heller. Dessuten var turen veldig lang og veldig dyr!! Men det er utrolig kjipt for jeg hadde begynt å se fram til denne eventen. Jaja, sånn kan det gå.. Men håper dere får det supert allikevel og at dere tar masse bilder(og kanskje video)som dere kan dele med oss som ikke kan:D Kos dere masse!

..Og så håper jeg at hvis det blir vellykket at det kan arrangeres flere ganger, og da lit nærmere hovedstaden:)

Stine_Jackson
03-11-2008, 08:57 PM
gler meg til å opptre!
og møte mange MJ fans! er så sjeldent man møter de i Norge!!

MjHelene
03-12-2008, 06:44 PM
Jeg kan dessverre ikke komme, selvom jeg veldig gjerne vil :( Jeg har diagnosen sosial angst, så det blir veldig problematisk for meg å dukke opp. Håper dere forstår. Dere får kose dere masse på eventet! Missuner dere veldig :)

Irlin_aka_B-Jay
03-12-2008, 10:08 PM
Jeg kan dessverre ikke komme, selvom jeg veldig gjerne vil :( Jeg har diagnosen sosial angst, så det blir veldig problematisk for meg å dukke opp. Håper dere forstår. Dere får kose dere masse på eventet! Missuner dere veldig :)

Det forstår vi veldig godt :)
Håper jeg ser deg en annen gang:rolleyes

Scream
03-16-2008, 06:22 PM
Hej jag vill övernatta istavanger om det e möjligt
kramar Scream::<3

Shadowfax
03-17-2008, 11:05 PM
Det går greit scream, det blir overnatting i lokalet for dem som vil det. Er jo en billig å greit:)

Irlin_aka_B-Jay
03-19-2008, 08:32 PM
Minner på denne:

Heisan lojale MJ fan.

Vi har nå i de siste timene før eventet funnet ut at vi avlyser. Dette pga et labert oppmøte. Vi fikk mye oppmerksomhet når vi nevnte at vi skulle ha event. Men denne oppmerksomheten har dalt litt etter litt. Det toppet seg nå i dag når flere personer meldte seg ut.
Det så lenge ut som at alt ville gå i boks, men ettersom at det ble for mange på kort varsel som ikke hadde anledning til å komme- ville ikke dette hjelpe budsjettet til å gå i boks og vi ville gått i stort underskudd dersom vi allikevell skulle holde eventet.
En annen veiende vektor for at vi avlyser ar at vi var redde for kvaliteten siden få har meldt seg på.
Vi beklager på det dypeste at vi avlyselser på så kort varsel, men vi håper at dere forstår hvorfor arrangemanget ikke kunne holdes som planlagt. Vi har lagt mye arbeid i dette og vi vet at dette ikke bare har kostet oss en del penger. Vi håper de som har bestilt noe for å transport har mulighet til å avlyse og at dere ikke taper like mange penger som det vi har gjort.

Undertegnede som nå er student lider i alle fall store økonomiske samt tidsmessige tap. Vi håper på å kanskje få til en bedre måte å treffe hverandre på i en annen annledning.
Atter en gang beklager vi dette, spesiellt fordi det kommer på så kort varsel. De som har bestilt t-skjorte kan få denne i posten, send gjerne inn adressen så skal jeg sende den så fort jeg har fått penger på konto.

MvhMJOAI teamet