View Full Version : det er så dårlig informasjon om billetter,
kingofpopforever
09-28-2009, 06:04 PM
ville gjene se filmen på permie dagen i oslo.. men det så ut at billter var utsolgt og kjøpte billetter på ski kinosenter,, no står på kino.no at det vises filmen på andre kinoer også den 28.10. 8-26-03sinna
Birdy
09-28-2009, 06:22 PM
ville gjene se filmen på permie dagen i oslo.. men det så ut at billter var utsolgt og kjøpte billetter på ski kinosenter,, no står på kino.no at det vises filmen på andre kinoer også den 28.10. 8-26-03sinna
Skjønner at du er så frustrert ja! Det har jo vært dårlig info! De sa jo først at den ikke skal vises på Colosseum og ihvertfall ikke i sal1, men idag selger de billetter til Colosseum sal1...Kanskje det var for å sikre at folk kom på premiera på Klingenberg, lureri kaller jeg det..ohnoyoudidnt
kingofpopforever
09-28-2009, 06:30 PM
Skjønner at du er så frustrert ja! Det har jo vært dårlig info! De sa jo først at den ikke skal vises på Colosseum og ihvertfall ikke i sal1, men idag selger de billetter til Colosseum sal1...Kanskje det var for å sikre at folk kom på premiera på Klingenberg, lureri kaller jeg det..ohnoyoudidnt
helt enig.. det første eg også tenkte,, oh gud, hvorfor folk skal hele tida lure andre :(8-26-03sinna og det er så ulike priser også kino til kino,, ja ja,, eg får bare se filmen,, da er det allt bra.
eg har ikkje fått noe e-post heller fra ski kino enda,, det er så irriterende at folk skal ødelegge hele griea..
Olastuen
09-28-2009, 09:32 PM
Kanskje de rett og slett bare undervurderte interessen for denne, og ikke så det som lønnsomt å sette den opp på Colosseum? Synes informasjonen som har blitt gitt har vært veldig bra jeg, fikk jo tidlig informasjon på filmweb.no om hvem som skulle vise den premieredagen, og når/hvordan man kunne kjøpe billetter til de forskjellige forestillingene :)
kingofpopforever
09-28-2009, 09:39 PM
Kanskje de rett og slett bare undervurderte interessen for denne, og ikke så det som lønnsomt å sette den opp på Colosseum? Synes informasjonen som har blitt gitt har vært veldig bra jeg, fikk jo tidlig informasjon på filmweb.no om hvem som skulle vise den premieredagen, og når/hvordan man kunne kjøpe billetter til de forskjellige forestillingene :)
desverre eg fant ikke noe informasjon om kor de skulle vise filmen på perime dagen i oslo, det stod bare klingeberg kino og biltter blir solgt mindt på natta,, i dag så at det var mange andre kinoer også skulle vise filmen i oslo, derfor blei litt utfor for eg måtte bestille billter utanfor oslo,, kansjke det var eg som ikkje så godt,,
Olastuen
09-28-2009, 10:51 PM
Var bare Klingenberg som var oppført opprinnelig, men jeg tror at det også var planen.. men at de satte den opp flere steder når de så interessen.. :)
men det viktigste er vel å få sett filmen? :)
kingofpopforever
09-28-2009, 10:56 PM
det er noe sant, de folk aldri stolte på når det gjelde noe om mj,,
perime eg må se.. og seinere blir 2-3 runde til:)
Birdy
09-28-2009, 10:59 PM
Nei, jeg tror de har hatt en baktanke ved det hele tida...:plystre
Først da de hadde solgt ut premiéra på Klingenberg legger de ut info om Colosseum. De regner vel sikkert med at folk vil først se premiéra, og ved å sette den opp et annet sted enn Colosseum så får de inn dobbelt. Klart fans vil se den på Colosseum etterpå...Det er jo tross alt den beste kinoen i byen! Men det er nå min mening.. :uskyldig
Enig i at det viktigste er at vi får se filmen! Og jeg hadde uansett planer om å se den flere ganger.. så blir hipp som happ for meg egentlig:P
kingofpopforever
09-28-2009, 11:04 PM
sikkert det er riktig det du tenker,,
eg må se noen gonger eg iallfall 2-3 gonger,,, blir ikke fornøyd med å se bare en gong,, siste eg så film flere gonger var det tetanic,, og mj må se mer en den,,min fav:):<3
Anne-May
09-29-2009, 09:49 AM
Det jeg synes har vært det største problemet har vært å finne fram i myldret... Synes selve kinoene rundt omkring har vært generelt dårlig på info.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.