PDA

View Full Version : NYHET: Pressemelding: This Is It i Lillehammer

Shadowfax
09-24-2009, 08:45 PM
Pressemelding Lillehammer, 24. september 09

Norges offisielle fanklubb MJOAI arrangerer sammen med Magnus Jackson en kveld du neppe vil glemme. 28. oktober har filmen This Is It verdenspremiere, og vi inviterer til premierefest i Lillehammer.

Kvelden starter på Peppes Pizza på Hafjell hvor vi samles til quiz, god mat og drikke. (Fra kl 16.00)

Etter Hafjell drar vi ned til kinoen hvor rød løper, fakler, VIP rom, underholdning og noe "godt i glasset" venter. (rutebussen går 18.40 fra Hafjell)

En liten stund etter filmen er ferdig trekker vi ned på Lillehammers hippeste utested "Brenneriet". For å få deg i 80talls-dansemodus har vi fått ordnet det slik at de spiller Michaels musikk hele natten! Her fester vi til de sene nattetimer! (Arrangementet er for alle aldrer, men du må være 20 år for å komme inn på Brenneriet)

Vi har fått holdt av de 50 beste billettene til filmen, så de 50 første får forhåndsbestilt via oss. Ta kontakt, billett@mjoai.com, og følg med på vårt forum. 25 er allerede gått, så vær rask.

Kle deg i Jackson-stil, ta med dansefoten og kom til Lillehammer! Dette er kvelden du ikke vil gå glipp av, This Is It - don't miss it!

Mvh

Magnus Jackson og MJOAI/Ola S. Hunnestad
Pressetlf: 48354590
------------------------
www.mjoai.com (http://www.mjoai.com)

Kay-10
09-24-2009, 09:12 PM
Hva med de som er mindre enn 20 år hva skal de gjøre?

Shadowfax
09-24-2009, 09:14 PM
Hva med de som er mindre enn 20 år hva skal de gjøre?
De er med på alt annet men kommer ikke inn på Brenneriet. Det blir ikke servert drikke til mindreårige på dette arrangementet så alle aldre er tillatt:) Men husk på dette med brenneriet er ikke før i 24.00 tiden, men frem til etter filmen som begynner 21.00 og er ferdig rundt 22.30-23.00 så er det ingen aldersgrense for noen..:)

Kay-10
09-24-2009, 09:16 PM
Hva skal de mindre årige gjør?

Shadowfax
09-24-2009, 09:19 PM
Hva skal de mindre årige gjør?
Det må dere nesten finne ut selv, Vi har arrangement for alle aldre frem til ca 23.00. Hva folk gjør etter det får være opp til dem. De som er over 20, kan ta turen innom Brenneriet..

Kay-10
09-24-2009, 09:23 PM
Det må dere nesten finne ut selv, Vi har arrangement for alle aldre frem til ca 23.00. Hva folk gjør etter det får være opp til dem. De som er over 20, kan ta turen innom Brenneriet..

Ok. Hvor mange skal komme?

Shadowfax
09-24-2009, 09:28 PM
Ok. Hvor mange skal komme?
Vet ikke, det kommer mange, har holdt av 25 billetter så langt, har 25 til vi har fått lov å holde av av kinoen. Ellers må resten bestille via filmweb, om de klarer... blir sikker stor pågang på de billettene...

Kay-10
09-24-2009, 09:30 PM
Kunne ikke komme sorry fordi dette er på en Onsdag og det er skole da.

Når dere er ferdig med det på Lillehammer skal jeg prøve og arrangere noe.

MJ_Victoria
09-24-2009, 09:59 PM
Hadde helt klart dratt hadde jeg ikke vært i Spania da...:( Kos dere!!!! jeg får se This is it 6. november jeg da :S

morten77
09-25-2009, 01:43 PM
bare for sikkertets skyld, jeg har bestillt billett nå? morten høglund 1 bill.

Shadowfax
09-25-2009, 01:47 PM
bare for sikkertets skyld, jeg har bestillt billett nå? morten høglund 1 bill.
Ja det stemmer, vi vil legge ut liste snart slik at folk kan sjekke og eventuelt ta kontakt om ikke deres navn er oppført.

morten77
09-25-2009, 01:50 PM
den er grei, da skal ikke jeg mese mer:P

morten77
09-25-2009, 01:52 PM
den er grei, da skal ikke jeg mese mer:P

mese?:latter mase kanskje..

morten77
09-25-2009, 09:09 PM
begynner faktisk å grue meg litt til å se TII... tror det blir utrolig mye føelser, tristhet å se hans siste opptreden... hope you find your Neverland Michael"...

4pk7231hbaU

Caroline
09-25-2009, 11:31 PM
Jeg gruer meg bare mer og mer jeg også. Det kommer til å blir veldig tøft å se.
Men samtidig er jeg UTROLIG glad for at jeg skal se dem sammen med fansen. Akkurat det gleder jeg meg veldig til.

morten77
09-25-2009, 11:55 PM
Jeg gruer meg bare mer og mer jeg også. Det kommer til å blir veldig tøft å se.
Men samtidig er jeg UTROLIG glad for at jeg skal se dem sammen med fansen. Akkurat det gleder jeg meg veldig til.

bra det ikke bare er meg som føler det sånn:S
ja tror det blir utrolig tungt å se på , å tårefylt....

Caroline
09-26-2009, 12:35 AM
bra det ikke bare er meg som føler det sånn:S
ja tror det blir utrolig tungt å se på , å tårefylt....

Mhm...på den vannfaste maskaraen for å si det sånn! :humre (for meg i alle fall :P )

morten77
09-26-2009, 12:44 AM
Mhm...på den vannfaste maskaraen for å si det sånn! :humre (for meg i alle fall :P )

:P................................................ ..

Caroline
09-26-2009, 01:14 AM
:P................................................ ..

Hehe... :P

morten77
09-26-2009, 01:19 AM
Hehe... :P

du skal til lillehammer? bor du i oslo?

Caroline
09-26-2009, 01:25 AM
du skal til lillehammer? bor du i oslo?

Jeg skal til lillehammer ja. :exited
Jeg studerer i Gjøvik så jeg bor der mesteparten av tiden, men bor egentlig rett utenfor Oslo. Du da?

morten77
09-26-2009, 01:27 AM
Bor i bærum, bare lurte,tenkte kanskje tatt følle til lillehammer:)

Caroline
09-26-2009, 01:37 AM
Bor i bærum, bare lurte,tenkte kanskje tatt følle til lillehammer:)

Aah. Det er vel noen som reiser fra Oslo...men jeg vet ikke helt hvem. :unsure
Haddo vært koselig å reise sammen med noen.

morten77
09-26-2009, 01:53 AM
Aah. Det er vel noen som reiser fra Oslo...men jeg vet ikke helt hvem. :unsure
Haddo vært koselig å reise sammen med noen.

har ikke helt fått med meg hvem som skal dra fra oslo... ja ja, finner det vel ut etterhvert....

Caroline
09-26-2009, 02:03 AM
har ikke helt fått med meg hvem som skal dra fra oslo... ja ja, finner det vel ut etterhvert....

Ikke jeg heller.
Bortsett fra Kaja (Calaquendi). Hun skal ta toget fra Oslo, men til Gjøvik. Hun skal til meg først også kjører vi til lillehammer. Du kan jo kanskje ta toget med henne og dra med oss til lillehammer om du vil? Du må ikke, men om du vil det hadde det bare vært koselig. :)
Jeg er ikke helt sikker på når hun skal dra da...hehe :unsure

morten77
09-26-2009, 02:19 AM
Ikke jeg heller.
Bortsett fra Kaja (Calaquendi). Hun skal ta toget fra Oslo, men til Gjøvik. Hun skal til meg først også kjører vi til lillehammer. Du kan jo kanskje ta toget med henne og dra med oss til lillehammer om du vil? Du må ikke, men om du vil det hadde det bare vært koselig. :)
Jeg er ikke helt sikker på når hun skal dra da...hehe :unsure

hadde vært veldig koselig hvis jeg kunne det:) snakke mer om det i morgen...

Caroline
09-26-2009, 02:21 AM
hadde vært veldig koselig hvis jeg kunne det:) snakke mer om det i morgen...

Den er god! :)

morten77
09-26-2009, 03:22 PM
Den er god! :)

kan du anbefale noe billig overnatting i lillehammer? gratis døgnet mitt gikk i vasken,så må finne noe annet....

Hgee
09-27-2009, 03:04 PM
Jeg fant ut at de viser den i Hamar også, så i og med at jeg ikke har så mye penger så blir jeg nok ikke med til lillehammer, så da trenger jeg ikke holde av noe billett!:(

Caroline
09-27-2009, 03:42 PM
^
Oh no, så dumt at ikke du blir med til lillehammer. :(
Er du heeelt sikker? Sånn før vi stryker deg fra lista.

kan du anbefale noe billig overnatting i lillehammer? gratis døgnet mitt gikk i vasken,så må finne noe annet....

Jeg er ikke helt sikker, har ikke bestilt hotell der før. Men jeg kan godt se litt rundt. Det er sikkert et eller annet billig hotel/motel der. :)
Men, hm...sender deg en PM.

Caroline
09-27-2009, 09:41 PM
Har snakket med Magnus som har snakket med Lillehammer kino og billettene der går fort! Pluss at alle som kommer får en This is it-miniplaktat, en sånn som de 500 første fikk i Oslo. Yey! :D

morten77
09-27-2009, 09:44 PM
Har snakket med Magnus som har snakket med Lillehammer kino og billettene der går fort! Pluss at alle som kommer får en This is it-miniplaktat, en sånn som de 500 første fikk i Oslo. Yey! :D

bra vi har reservert:)

Caroline
09-27-2009, 09:49 PM
bra vi har reservert:)

Mhm, er glad vi har gjort det. Tror ikke man kan kjøpe over nettet der, så da hadde jeg vært litt stressa. :S

morten77
09-27-2009, 09:54 PM
Mhm, er glad vi har gjort det. Tror ikke man kan kjøpe over nettet der, så da hadde jeg vært litt stressa. :S

da hadde jeg begynt å svettelitt ja.....
har sett traileren sikkert 20ganger i dag, for så sykt gåsehud første halvdelen av traileren siste halve kommer tårene...så mye føelser av traileren....hvordan går det da gjennom en hel film"...gruegleder meg:unsure

Caroline
09-27-2009, 09:59 PM
da hadde jeg begynt å svettelitt ja.....
har sett traileren sikkert 20ganger i dag, for så sykt gåsehud første halvdelen av traileren siste halve kommer tårene...så mye føelser av traileren....hvordan går det da gjennom en hel film"...gruegleder meg:unsure

Huff ja, det kommer til å bli et følelsesmaraton.
Derfor er jeg veldig glad jeg skal se den sammen med andre fans som også skal på arrangementet. Da blir det liksom litt mer at vi ser det sammen. :)

Jeg er dårlig på å forklare, men håper du skjønner. :P

morten77
09-27-2009, 10:17 PM
Huff ja, det kommer til å bli et følelsesmaraton.
Derfor er jeg veldig glad jeg skal se den sammen med andre fans som også skal på arrangementet. Da blir det liksom litt mer at vi ser det sammen. :)

Jeg er dårlig på å forklare, men håper du skjønner. :P

Skjønner veldig godt hva du mener:)så har man en skulder å gråte på hvis man trenger det:) Jeg merker bare jeg prater om den filmen, så knyter det seg mer å mer...

Caroline
09-27-2009, 10:23 PM
Skjønner veldig godt hva du mener:)så har man en skulder å gråte på hvis man trenger det:) Jeg merker bare jeg prater om den filmen, så knyter det seg mer å mer...

Ja, akkurat det jeg mener. :)
Å, ja...merker det ja. Også av dette billettsalget. Det bringer tilbake minner om billettsalget til konsertene, og da igjen får jeg en vond følelse av at dette er så inmari feil. Vi skulle ikke se konserten på kino...

morten77
09-27-2009, 10:29 PM
Ja, akkurat det jeg mener. :)
Å, ja...merker det ja. Også av dette billettsalget. Det bringer tilbake minner om billettsalget til konsertene, og da igjen får jeg en vond følelse av at dette er så inmari feil. Vi skulle ikke se konserten på kino...

ikke sant, det er liksom feil hele greia her...det var aldrig ment for kino.. akkuratt som det har "bygget på" en ny sorg inni meg som kommer mer å mer frem jo nærmere TII vi kommer,så kommer sorgen for fullt...:(

Caroline
09-27-2009, 10:57 PM
ikke sant, det er liksom feil hele greia her...det var aldrig ment for kino.. akkuratt som det har "bygget på" en ny sorg inni meg som kommer mer å mer frem jo nærmere TII vi kommer,så kommer sorgen for fullt...:(

Exactly! :(
Vi får trøste hverandre når dagen kommer. :huggle

morten77
09-27-2009, 11:02 PM
Exactly! :(
Vi får trøste hverandre når dagen kommer. :huggle

:huggle.........................................

.

Shadowfax
09-27-2009, 11:04 PM
:huggle.........

Gru/gleder meg og, blir følelsesmessig ja...

Caroline
09-27-2009, 11:09 PM
:huggle.........................................

.

:huggle.........

Gru/gleder meg og, blir følelsesmessig ja...

:huggle
Vi får prøve å gjøre det til en så koslig kveld som mulig, så ikke det blir alt for trist.

morten77
09-27-2009, 11:27 PM
:huggle
Vi får prøve å gjøre det til en så koslig kveld som mulig, så ikke det blir alt for trist.

blir nok mye morro å:)

Caroline
09-27-2009, 11:32 PM
blir nok mye morro å:)

Jepp, det blir det nok! Vi har lagt opp til at det skal bli god stemning. :)