PDA

View Full Version : Kjempe frekt av Side2

emil-paulsen
11-06-2007, 03:44 PM
Jeg drev å leste litt på Side2 da je kom over en avsteming over hvem som var den galeste popstjernen: http://www.side2.no/musikk/article981024.ece

Og se hva de skrev om MJ!!!!!!
1. Michael Jackson

Helt ærlig vil det være enklere å liste opp de syke og gale tingene han ikke har gjort. Det har gitt ham kallenavnet «Wacko Jacko»...

Historie: Husker du de uskyldige årene da Jackson var kun så gal at han bodde i en fornøyelsespark med lamaer, sjimpanser og skjelettet etter Elefantmannen? Ryktene rundt stjernen var mange, og mange av de mest latterlige ryktene viste seg å være sanne. Han så ingenting galt i å ha overnattingsselskap med små gutter, nesen hans er nesten borte, og det samme er pengene hans. Hva slags galskap får en formue på over 750 millioner dollar til å bli en gjeld på 180 millioner dollar? Bortsett fra, hmmm, et forsøk på å åpne en fornøyelsespark i Polen? For hans livstid med galskap, Jackson er den udiskuterte hud-blekende, baby-dinglende, statuebyggende, underlivsgripende, Kongen av Pop.

MJLover
11-06-2007, 05:26 PM
Ignorer det

Side2 elsker mailen vi får.

La oss gi dem sjangsen til å slutte å irritere oss. Hvis de liker løgner, la dem.

Redaktøren tok moren sin bakfra, sønnen til redaktøren er broren, og broren er faren.

Ugh.. sykt..

Shadowfax
11-06-2007, 06:03 PM
Ignorer det

Side2 elsker mailen vi får.

La oss gi dem sjangsen til å slutte å irritere oss. Hvis de liker løgner, la dem.

Redaktøren tok moren sin bakfra, sønnen til redaktøren er broren, og broren er faren.

Ugh.. sykt..

Jeg nekter å gi opp.. Sendte nettopp melling til hun som skrev. Med bevis over hvorfor alt hun skriver er tull..

Jeg blir kvalm.. At det finnes en slik ondskap... uff:8-25-03pooh:

Irlin_aka_B-Jay
11-07-2007, 01:53 PM
Noen ting forandrer seg trolig aldril...8-26-03sinna

Becka
11-08-2007, 07:30 PM
Helt riktig! DET vil iallefall aldri forandre seg... Så jeg har valgt å se bort i fra alt sånt piss som kommer på trykk. Det vil alltid være sånn. Vi vet i allefall "the truth" :) -skjønt, alt vet vi nok ikke, men... Nok. ::<3

MJLover
11-09-2007, 12:09 AM
Jeg nekter å gi opp.. Sendte nettopp melling til hun som skrev. Med bevis over hvorfor alt hun skriver er tull..

Jeg blir kvalm.. At det finnes en slik ondskap... uff:8-25-03pooh:

Det er to forskjellige ting å gi opp og ignorere.

Hele greia var ment til å være frekt. Han som skrev det her hadde det som oppgave å skrive stygt om alle de artistene. Pink Floyd er jo helgeniale, alle sammen!

Derfor mener jeg at slikt her bør ignoreres. Skribenten kan enkelt svare med "det var oppgaven", og du vil ikke ha noe ståpunkt eller argument. Men når det gjelder en avis artikkel som skal være informativ, så kan du være kritisk og rette på feilene hans. Der har du et sterkere argument enn mot en "poll".

"Don't only fight the power to fight the power, you have to fight the correct power!" -Jeg for to sekunder sia :rolleyes

Shadowfax
11-09-2007, 12:59 AM
Det er to forskjellige ting å gi opp og ignorere.

Hele greia var ment til å være frekt. Han som skrev det her hadde det som oppgave å skrive stygt om alle de artistene. Pink Floyd er jo helgeniale, alle sammen!

Derfor mener jeg at slikt her bør ignoreres. Skribenten kan enkelt svare med "det var oppgaven", og du vil ikke ha noe ståpunkt eller argument. Men når det gjelder en avis artikkel som skal være informativ, så kan du være kritisk og rette på feilene hans. Der har du et sterkere argument enn mot en "poll".

"Don't only fight the power to fight the power, you have to fight the correct power!" -Jeg for to sekunder sia :rolleyes
Du sier noe der.. Så det var det jeg gjorde.. Jeg var saklig og skrinla alt han skrev. Jeg diskuterte han i senk.

Jeg er helt enig med deg i alt du skriver, men jeg tror du kan oppnå noe(til og med i denne saken) så lenge du er saklig og har gode argumenter.:thumbsup Håper jeg åpnet øynene hans..

Jeg tror forresten det var ei dame:latter

Shadowfax
11-09-2007, 01:02 AM
Svar til Becka:
Jeg tror at det kan forandre seg. Jeg gjør virkelig det. Kanskje ikke helt "turn around" men jeg tror det kan forandre seg til det bedre. "You Got To Keep The Faith".

Ja vi vet sannheten, men er så mange blinde der ute som må opplyses:) :latter Føler meg som en forkynner her:latter :latter

Men seriøst har nettopp forkynnet 4 personer faktisk som blindt trodde at MJ hadde gjort seg selv hvit. Så viste jeg dem bevisene og de gav seg:thumbsup Dette viser at det er mulig å endre folks oppfatning på MJ.

Irlin_aka_B-Jay
11-09-2007, 10:24 AM
Svar til Becka:
Jeg tror at det kan forandre seg. Jeg gjør virkelig det. Kanskje ikke helt "turn around" men jeg tror det kan forandre seg til det bedre. "You Got To Keep The Faith".

Ja vi vet sannheten, men er så mange blinde der ute som må opplyses:) :latter Føler meg som en forkynner her:latter :latter

Men seriøst har nettopp forkynnet 4 personer faktisk som blindt trodde at MJ hadde gjort seg selv hvit. Så viste jeg dem bevisene og de gav seg:thumbsup Dette viser at det er mulig å endre folks oppfatning på MJ.

jah! som jeg alltid har sakt Michael Jackson fans er som missjonærer!:P

Ballerina
11-09-2007, 11:18 AM
Har lest så mange forskjellige artikler på side2.no om Michael Jackson. Noen ganger kan det se ut som om de er positive, men UANSETT dukker det opp en setning om nesen hans, rettsaken eller noe rart han hargjort. Har irritertert meg grenseløst over dette mange ganger, men har nå lært meg å ignorere det. Det er følelsesløse, uvitende folk som skriver slike artikler. Jeg forstår ikke hvordan de klarer det. Det er mange kjendiser jeg ikke har så mye til overs for. Ta f.eks Paris Hilton. Jeg kunne aldri ha skrevet en artikkel av ren dritt om henne. Uansett hva hun har gjort eller hvem hun har hadde jeg ikke klart det. Jeg kjenner henne ikke og har ingenting jeg skulle sagt. Det har heller ikke journalistene som skriver disse artiklene.

8-26-03sinna

Ballerina
11-09-2007, 11:21 AM
Svar til Becka:

Jeg har også klart det! Her om dagen pratet jeg med en bekjent om MJ, og så pratet vi om sangen Black or White. Hun kunne ikke forstå at Michael Jackson kunne synge det når "han har gjort seg hvit". Jeg forklarte rolig (selv om jeg ble hissig :latter ) at han hadde en hudsykdom og at det var grunnen til at han har mistet pigmentene i huden og nå er lys. Hun sa at hun aldri hadde visst det, og at oppfatningen hennes om MJ plutselig ble helt annerledes, og at hun faktisk fikk medfølelse med han. 8-26-03respect

He's invincible :thumbsup

Irlin_aka_B-Jay
11-09-2007, 12:26 PM
Jeg har også klart det! Her om dagen pratet jeg med en bekjent om MJ, og så pratet vi om sangen Black or White. Hun kunne ikke forstå at Michael Jackson kunne synge det når "han har gjort seg hvit". Jeg forklarte rolig (selv om jeg ble hissig :latter ) at han hadde en hudsykdom og at det var grunnen til at han har mistet pigmentene i huden og nå er lys. Hun sa at hun aldri hadde visst det, og at oppfatningen hennes om MJ plutselig ble helt annerledes, og at hun faktisk fikk medfølelse med han. 8-26-03respect

He's invincible :thumbsup

såå bra!
Det er ganske mange som påvirker omkretsen sin med Michael Jackson. Har ikke fått noen til åbli die-hard fan av personen Michael Jackson men har påvirket dem til å stå på Michaels side og diskutere frem at han ikke er pedofil og ikke har opperert seg hvit. At han er en god men missforstått mann osv osv. De hører mer på musikken hans og legger mer merke til Michael Jackson.
Vi er geniale folkens :D :thumbsup

Shadowfax
11-09-2007, 01:48 PM
såå bra!
Det er ganske mange som påvirker omkretsen sin med Michael Jackson. Har ikke fått noen til åbli die-hard fan av personen Michael Jackson men har påvirket dem til å stå på Michaels side og diskutere frem at han ikke er pedofil og ikke har opperert seg hvit. At han er en god men missforstått mann osv osv. De hører mer på musikken hans og legger mer merke til Michael Jackson.
Vi er geniale folkens :D :thumbsup
AMEN:latter :latter

Shadowfax
11-09-2007, 01:51 PM
Har lest så mange forskjellige artikler på side2.no om Michael Jackson. Noen ganger kan det se ut som om de er positive, men UANSETT dukker det opp en setning om nesen hans, rettsaken eller noe rart han hargjort. Har irritertert meg grenseløst over dette mange ganger, men har nå lært meg å ignorere det. Det er følelsesløse, uvitende folk som skriver slike artikler. Jeg forstår ikke hvordan de klarer det. Det er mange kjendiser jeg ikke har så mye til overs for. Ta f.eks Paris Hilton. Jeg kunne aldri ha skrevet en artikkel av ren dritt om henne. Uansett hva hun har gjort eller hvem hun har hadde jeg ikke klart det. Jeg kjenner henne ikke og har ingenting jeg skulle sagt. Det har heller ikke journalistene som skriver disse artiklene.

8-26-03sinna
Meget sant. Noen artikkler starter bra så MÅÅÅÅÅ de nevne noe om huden eller nasen eller noe slikt som ikke har noe med saken å gjøre. Det er derfor jeg sender mellinger til skribentene.. Det er helt unødvendig:thumbsup

Becka
11-09-2007, 09:09 PM
Svar til Becka:

Ja, du sier noe der... Litt forkynning opp igjenom har jeg måtte drevet med selv. Men noen kan aldri overbevises, dessverre. Noen vil alltid mene han er altfor merkelig, og går på alt som skrives. Men klart, keep up the good work!:thumbsup En omvendig kan bli flere omvendinger!:unsure :D