PDA

View Full Version : Det er noe jeg vil ta opp med alle her inne.

Birdy
09-17-2009, 10:55 PM
Synes det er så leit at folk skal bruke så krasse ord som "hate" og ulike banneord for å uttrykke seg. Dette er noe MJ var totalt imot og jeg føler det ikke hører hjemme inne på et forum som er til ære for han..:( Dessuten er det vel unger som også titter innom på dette forumet til tider, og vi som er voksne burde vel gå foran med et godt eksempel?

Så til dere som bruker ordet "hate" - kan dere ikke heller bruke ordet "mislike"? "Hate" er et altfor kaldt og grusomt ord å bruke. Kan vi ikke heller prøve å diskutere og uttrykke oss på en mer respektabel måte? Bruke smileys for å uttrykke sinne feks. Eller "dubbe" de ufine orda, noe jeg ser enkelte allerede gjør..

Ikke meningen å være prippen eller belære noen. Bare et vennlig ønske fra min side - la oss holde MJ's rene ånd i live ved å vise ekte medmenneskelighet og ikke minst 8-26-03respect for omverdenen!

Mvh
Birdy:huggle

Shadowfax
09-17-2009, 11:02 PM
Synes det er så leit at folk skal bruke så krasse ord som "hate" og ulike banneord for å uttrykke seg. Dette er noe MJ var totalt imot og jeg føler det ikke hører hjemme inne på et forum som er til ære for han..:( Dessuten er det vel unger som også titter innom på dette forumet til tider, og vi som er voksne burde vel gå foran med et godt eksempel?

Så til dere som bruker ordet "hate" - kan dere ikke heller bruke ordet "mislike"? "Hate" er et altfor kaldt og grusomt ord å bruke. Kan vi ikke heller prøve å diskutere og uttrykke oss på en mer respektabel måte? Bruke smileys for å uttrykke sinne feks. Eller "dubbe" de ufine orda, noe jeg ser enkelte allerede gjør..

Ikke meningen å være prippen eller belære noen. Bare et vennlig ønske fra min side - la oss holde MJ's rene ånd i live ved å vise ekte medmenneskelighet og ikke minst 8-26-03respect for omverdenen!

Mvh
SPOT ON.

Jeg har merket at det har vært en del banning, og jeg må presisere at banning ikke er tillatt på MJOAI. En MÅ sensurere sine egne banninger, og jeg vil ta på automatisk sensur i nær fremtid, fant ut at det faktisk går.

Og hat poster kan vi være for uten.

Bra post, håper vi slipper å gå hardere inn for å få stopp på det.

Caroline
09-17-2009, 11:07 PM
8-26-03respect

Har lagt merke til det selv, og det er bra du tar det opp.

Samtidig kan jeg kanskje si – Sorry, jeg skal bli flinkere til å sensure om jeg bruker banneord. Hehe :uskyldig

Shabana
09-18-2009, 09:52 AM
Kjempebra at du tok dette opp1 :thumbsup
Jeg synes det er viktig at ale her inne faktisk tenker over at det er stort spenn i alder her og at vi burde skrive deretter. ;)
Og JA! Burde ikke vi som er fans av MJ gjøre vårt beste for å leve i hans ånd. ikke bare her inne, men i hverdagen også?

Anne-May
09-18-2009, 10:03 AM
8-26-03respect

Er så enig så enig!!

Minni
09-18-2009, 04:55 PM
Helt enig her!

Fredrikke
09-20-2009, 03:13 PM
Enig. Bra du tok det opp! 8-26-03respect

Calaquendi
09-20-2009, 05:12 PM
Unnskyld, skal prøve å skjerpe meg. Jeg vet jeg banner mye. Jeg er trønder, okei? :uskyldig

Kay-10
09-20-2009, 05:22 PM
SPOT ON.

Jeg har merket at det har vært en del banning, og jeg må presisere at banning ikke er tillatt på MJOAI. En MÅ sensurere sine egne banninger, og jeg vil ta på automatisk sensur i nær fremtid, fant ut at det faktisk går.

Og hat poster kan vi være for uten.

Bra post, håper vi slipper å gå hardere inn for å få stopp på det.

Jeg skriver F*** er det greit?

Anne-Berit
09-20-2009, 08:17 PM

Mvh

Er helt enig med deg, Birdy... 8-26-03respect Det er bra at du tok det opp :)

morten77
09-20-2009, 09:39 PM
er enig i det..jeg har kanskje ikke skrevet så mye stygge ord,men skrevet noe som kanskje ikke passer inn her... uansett her er det alle aldersgrupper , å ja vi er her for mj sin skyld, la oss være respektfulle ovenfor han å alle her å heller ta det på PM...