View Full Version : De som skal se TII i Oslo...
miriam
09-16-2009, 06:17 PM
Vet at det er en flott fest planlagt i Lillehammer, men så er det jo de av oss på Østlandet, eller rettere sagt i hovedstaden og omegn som ikke har anledning til å bli med på arrangementet i Lillehammer...
Men det betyr vel ikke at vi ikke kan samles en plass før og/eller etter filmen? :yay Er det noen som har noen planer eller forslag? Regner med (og håper inderlig) at TII vil blivist på Colosseum. gal4 Noen som vet noe mer om det?
MJ-Zin
09-16-2009, 07:49 PM
Ja den vises på coloseum.. Jeg skal dit og det hadde vært konge om vi kunne smøtes noe sted først ja!:)
Caroline
09-16-2009, 07:52 PM
Oh, jeg skal dit på lørdag tenkte jeg...hehe, om noen skal dit da ta gi en lyd! :D
MJ-Zin
09-16-2009, 08:58 PM
Oh, jeg skal dit på lørdag tenkte jeg...hehe, om noen skal dit da ta gi en lyd! :D
Skal du på colloseum på lørdag ?
Caroline
09-16-2009, 09:00 PM
Skal du på colloseum på lørdag ?
Har planer om det ja. :)
Om den blir vist der og om jeg får billetter.
MJ-Zin
09-16-2009, 09:20 PM
Ja kunne du ikke skjekket det? Jeg jobber på lørdag jeg.. Men hvis den blir ist så kan du jo poste det her?=) Så kan vi planlegge en eller anne form for before Party!:P
Caroline
09-16-2009, 09:28 PM
Så du skal ikke på lørdag? :( :P
Jeg kan se hva jeg finner ut ja. Og legger det ut her så fort som mulig! :thumbsup
Jeg blir gjerne med!:D Og vennina mi også!
MJ-Zin
09-16-2009, 09:35 PM
Så du skal ikke på lørdag? :( :P
Jeg kan se hva jeg finner ut ja. Og legger det ut her så fort som mulig! :thumbsup
Nei den dumme jobben!:( Men konge at du gjør det da.. !:)8-26-03respect
Caroline
09-16-2009, 09:36 PM
Jeg blir gjerne med!:D Og vennina mi også!
På lørdag? Eller på premieren? Hehe :P
Nei den dumme jobben!:( Men konge at du gjør det da.. !:)8-26-03respect
Hehe, det går fint. Ikke noe problem. ;)
På lørdag? Eller på premieren? Hehe :P
På premieren:)
Birdy
09-16-2009, 10:20 PM
Venninna mi og jeg skal dit på premiéra - eller det kommer jo ann på om vi får tak i billetter! *krysser fingre og tær*
Caroline
09-16-2009, 11:01 PM
Ja kunne du ikke skjekket det? Jeg jobber på lørdag jeg.. Men hvis den blir ist så kan du jo poste det her?=) Så kan vi planlegge en eller anne form for before Party!:P
Den blir vist i Oslo i alle fall, regner med at den blit vist på Coloseum da. ;)
Når man leser filminfo står det at filmen har verdenspremiere på norske kinoer 28. oktober, men den står oppført for første visning på coloseum i oslo 30. oktober. Mulig de bare ikke har oppdatert enda. :unsure
Link: http://www.oslokino.no/incoming/article220130.ece
Birdy
09-16-2009, 11:06 PM
Den blir vist i Oslo i alle fall, regner med at den blit vist på Coloseum da. ;)
Når man leser filminfo står det at filmen har verdenspremiere på norske kinoer 28. oktober, men den står oppført for første visning på coloseum i oslo 30. oktober. Mulig de bare ikke har oppdatert enda. :unsure
Link: http://www.oslokino.no/incoming/article220130.ece
Hva? Jeg håper virkelig at de har glemt å oppdatere sida.. Colosseum er jo bare den BESTE kinoen, må jo være verdenspremiére der også! Kan egentlig ikke skjønne noe annet...:unsure
MJ-Zin
09-17-2009, 07:02 AM
ja jeg så det jeg og skjønner du.. Men om de ikke viser den på colloseum før den 30 så kan vi jo se den på en annen kino i oslo.. Hvis ikke premieren er 30 på alle kinoene i oslo da?
Caroline
09-17-2009, 10:58 PM
Hva? Jeg håper virkelig at de har glemt å oppdatere sida.. Colosseum er jo bare den BESTE kinoen, må jo være verdenspremiére der også! Kan egentlig ikke skjønne noe annet...:unsure
Nei, samma her. Det er nok bare ikke oppdatert. De må nesten vise verdenspremieren der...
ja jeg så det jeg og skjønner du.. Men om de ikke viser den på colloseum før den 30 så kan vi jo se den på en annen kino i oslo.. Hvis ikke premieren er 30 på alle kinoene i oslo da?
Linken jeg la ut er til Oslo kino, ikke bare Coloseum. Så om ikke det bare er at de ikke har oppdater vises den nok ikke før 30. på noen av kinoene i Oslo.
EDIT: Nå har de endret på det!! Det er premiere 28. i Oslo også. :D
Birdy
09-17-2009, 11:02 PM
Nei, samma her. Det er nok bare ikke oppdatert. De må nesten vise verdenspremieren der...
Linken jeg la ut er til Oslo kino, ikke bare Coloseum. Så om ikke det bare er at de ikke har oppdater vises den nok ikke før 30. på noen av kinoene i Oslo.
EDIT: Nå har de endret på det!! Det er premiere 28. i Oslo også. :D
*puster letta ut* Takk og lov!!:D Nå er det bare å få tak i billetter nå... *håpe håpe*
sablaxi
09-17-2009, 11:24 PM
jeg skal se den i colosseum på premieren:) 3 stk. er vi =)
MJ-Zin
09-18-2009, 07:13 AM
Yes, men da er vi en del folk da..:D Hva med at vi møtes før kinoen da folkens?=)
miriam
09-19-2009, 04:01 AM
Vi er og i alle fall tre stk... om vi møtes før eller etter filmen kommer jo litt an på hvilket klokkeseltt den blir vist... Om det blir på Colosseum kunne det jo f.eks. ha vært mulig å bestille et bord på Wok og Sushi restauranten som ligger rett over gaten... Bare et forslag... Men da må vi jo vite hvor mange som blir med...
mj_jackson
09-19-2009, 09:47 AM
Jeg har veldig lyst til å møte noen Mj fan, for jeg skal dra på kino i Oslo:) (kortere vei for meg). Men må finne ut av når jeg kan komme til Oslo, hvis jeg får premiere billettene:unsure
Lovely.One
09-19-2009, 07:39 PM
Vet at det er en flott fest planlagt i Lillehammer, men så er det jo de av oss på Østlandet, eller rettere sagt i hovedstaden og omegn som ikke har anledning til å bli med på arrangementet i Lillehammer...
Men det betyr vel ikke at vi ikke kan samles en plass før og/eller etter filmen? :yay Er det noen som har noen planer eller forslag? Regner med (og håper inderlig) at TII vil blivist på Colosseum. gal4 Noen som vet noe mer om det?
Høres ut som en bra plan :D Jeg kan jo se den med noen andre, men blir kanskje litt mer spesielt å se den med noen ekte fans :) Kommer nok til å gråte en god del.. hehe
Men vi får forhåpentligvis billetter til premieren på Colosseum, og da kunne vi spist på Nodee (http://nodee.no/)? Var det den restauranten du tenkte på? Der har de ufattelig god mat :D
MJ-Zin
09-19-2009, 07:40 PM
Jeg er som sagt med!:)
miriam
09-19-2009, 11:32 PM
Høres ut som en bra plan :D Jeg kan jo se den med noen andre, men blir kanskje litt mer spesielt å se den med noen ekte fans :) Kommer nok til å gråte en god del.. hehe
Men vi får forhåpentligvis billetter til premieren på Colosseum, og da kunne vi spist på Nodee (http://nodee.no/)? Var det den restauranten du tenkte på? Der har de ufattelig god mat :D
Er det den som ligger på hjørnet der? De har sånn bånd med sushi... snakket vi om samme stedet?
Flott av du blir med da! Og MJ-zin og! :)
Birdy
09-21-2009, 07:28 PM
Står følgende på oslokino.no:
Storstilt festpremiere onsdag 28. oktober kl. 18.00 på Klingenberg. Filmen vises kun i 16 dager i Oslo, melder Sony Pictures.
Billetter til festpremieren kan kjøpes på Klingenberg søndag 27. september kl. 00.01, 1 minutt over midnatt, natt til søndag.
Billettsalget er åpent fra kl. 00.01 til kl. 02.00.
De 500 første får en eksklusiv Michael Jackson's "This is it" miniplakat.
Har du nerver av stål, kan du vente til billettsalget på oslokino.no starter kl. 10.00 mandag 28. september.
Store deler av filmen er filmet i Staples Center i LA under Jacksons forberedelser til Michael Jackson's "This is it" - konsertene i London. Filmen vil i tillegg vise Jackson fans og musikkelskere eksklusive bak-kulissene-klipp, et tilbakeblikk på hans karriere, intervju med venner med mer.
Mer info om filmen kommer - så følg med! Ellers vil løpende oppdateringer om filmen bli lagt ut på www.ThisIsIt-Movie.com
Kilde: http://www.oslokino.no/incoming/article220130.ece
----
Står ingenting om Colosseum:unsure
MJ-is-king-of-pop
09-21-2009, 07:38 PM
skal prøve og få biletter til premieren i drammen.
MJ-Zin
09-21-2009, 07:58 PM
Hvem er med å stå der før midnatt?
mariemarie
09-21-2009, 08:01 PM
Jeg sender Miriam cool3
:latter
:uskyldig
Birdy
09-21-2009, 08:13 PM
Hvem er med å stå der før midnatt?
Ja, du kan så si... Og hvorfor Klingenberg? Colosseum er jo en MYYYE bedre kino! Håper virkelig de viser den på Colosseum også... Noen som vet noe om det?
Jeg sender Miriam cool3
:humre
stakkars Miriam:huggle2
miriam
09-24-2009, 09:52 AM
Jeg sender Miriam cool3
:latter jo, takk skal du ha!
MJ-Zin
09-24-2009, 11:30 AM
Men jeg tror det går ann å kjøpe billettene der, men se den på coloseum.. Men er det noen som skal dit før midnatt?=)
Birdy
09-24-2009, 01:30 PM
Men jeg tror det går ann å kjøpe billettene der, men se den på coloseum.. Men er det noen som skal dit før midnatt?=)
Det stemmer dessverre ikke:(
Ringte og hørte med administrasjonen for Oslo Kino idag og de sa at filmen kommer IKKE til å vises på Colosseum. Kun Klingenberg, og muligens Ringen i tillegg..kom ann på etterspørselen.
MJ-Zin
09-24-2009, 01:59 PM
Den blir jo ikke vist på Coloseum!:(
Liliane
09-24-2009, 03:33 PM
vettu, jeg synes forumet burde sende inn en forespørsel om ifilmen kan bli vist på colusseum. enten det, eller at samtlige her sender én forespørel hver, blir det mange nok kan det jo hende de vurderer det på nytt!:)
Birdy
09-24-2009, 03:48 PM
vettu, jeg synes forumet burde sende inn en forespørsel om ifilmen kan bli vist på colusseum. enten det, eller at samtlige her sender én forespørel hver, blir det mange nok kan det jo hende de vurderer det på nytt!:)
Det synes jeg var en god idé!:) Litt dårlig tid siden administrasjonen kun har åpent en dag (imorgen) før billettsalget starter på søndag/mandag.:unsure
Men..hva med å lage et lite opprop?
MJ-Zin
09-24-2009, 03:56 PM
Im in!:D jeg fikk også en mail av de og der sa de at den ble kanskje vist på ringes eller noe sånnt, ettersom det ble etterspørsel..!:) Så da kan vi kanskje få det til, men skal vi sende inn hver vår mail eller skal en sende for alle?=)
Birdy
09-24-2009, 04:15 PM
Im in!:D jeg fikk også en mail av de og der sa de at den ble kanskje vist på ringes eller noe sånnt, ettersom det ble etterspørsel..!:) Så da kan vi kanskje få det til, men skal vi sende inn hver vår mail eller skal en sende for alle?=)
Ja, nettopp.. Lov å håpe;)
Hmmm.. Det enkleste hadde kanskje vært å lage et opprop som folk kan signere? Er jo ikke alle som synes det er så enkelt å mekke sammen en email.:unsure
Noen som melder seg frivillig til å lage et opprop?
JarJarBinkz
09-24-2009, 05:58 PM
Det er kanskje ikke så rart at den ikke blir vist på Colloseum (som jeg aldri klarer å stave)? Det er jo en dokumentar liksom, og det er liksom ikke sånn alle og hverman går å ser om man er MJ fan eller interessert i musikk kanskje?
Liliane
09-24-2009, 08:09 PM
Jeg synes at de fleste burde sende en melding til filmweb, så vi i allfall viser at det stor interesse for å få sett den der.
MJ-Zin
10-11-2009, 08:59 PM
Blir det noe opplegg før filmen vises?=)
MJ-Zin
10-18-2009, 09:30 PM
Til ALLE dere som skal se TII i Oslo! Dere kan være med på tribute, hvis dere går inn på gruppa jeg har laget på Facebook, så står det info der under Event; Flashmob! Istedet for å bare stå der, så doner to tre minutter av din tid til Michael!!
morten77
10-18-2009, 09:36 PM
Til ALLE dere som skal se TII i Oslo! Dere kan være med på tribute, hvis dere går inn på gruppa jeg har laget på Facebook, så står det info der under Event; Flashmob! Istedet for å bare stå der, så doner to tre minutter av din tid til Michael!!
La oss FANS i oslo vise oss frem...hedre Michael... ikke tenk på å danse perfekt, har ingen betydning, alt er for å hedre vår Konge MJ, vise vår respekt....
MJ-Zin
10-18-2009, 09:38 PM
Og om vi får med oss over 400 så er Oslo den største byen i EUROPA til å gjøre noe ¨sånnt!:) Da har vi slått rekorden!:) Kom igjenn people, every day creates your history!:)
onlyhuman
10-24-2009, 05:33 PM
Er det veldig viktig å komme på øvingene? Jeg håper jeg rekker en bitteliten tur innom, men det begynner å bli sent..
Skal på Coluseum 18:30 på onsdag :) så da må jeg løpe bort dit etterpå. Har forresten en ekstra billett hvis noe er interessert i å kjøpe.. hehe
(er ny på forumet forresten så hei! :D)
Fredrikke
10-24-2009, 06:13 PM
Er det veldig viktig å komme på øvingene? Jeg håper jeg rekker en bitteliten tur innom, men det begynner å bli sent..
Skal på Coluseum 18:30 på onsdag :) så da må jeg løpe bort dit etterpå. Har forresten en ekstra billett hvis noe er interessert i å kjøpe.. hehe
(er ny på forumet forresten så hei! :D). Heihei :D jeg skal også se TII på colusseum 18.30 på onsdag:)
Fredrikke
10-24-2009, 06:24 PM
Noen andre som skal på samme kino som oss? :D
onlyhuman
10-24-2009, 06:38 PM
Så gøy! :) skal du danse først du eller? :yay
Fredrikke
10-24-2009, 06:51 PM
Tror ikke det, men har veldig lyst! Skal du?
onlyhuman
10-24-2009, 06:58 PM
samme her! hehe har veldig lyst men vet ikke om jeg vil dra aleine..
om jeg ikke danser så drar jeg vertfall for å se, og filme det! :)
Fredrikke
10-24-2009, 07:03 PM
Skal du se filmen alene? Eller mente du bare dansingen da skrev "dra alene"? :p:uskyldig. Hvis du filmer så må du legge den ut! :yay
onlyhuman
10-24-2009, 07:06 PM
Ja jeg mente dansingen.. også har jeg 2 billetter til å se filmen, skulle dra med ei venninne men hun skulle pluttselig til utlandet i steden! 8-26-03sinna
Så mulig jeg drar aleine om jeg ikke får med noen..
Skal nok legge den ut ja ;) blir mitt bidrag for å vise support!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.