View Full Version : TV2 kl 20 lørdag 12. september - program om MJ
MJ_Victoria
09-11-2009, 08:15 AM
Førstkommende lørdag kl 20 på TV2 går det en dokumentar som heter "Min venn Michael Jackson".
PearlRain
09-11-2009, 09:16 AM
oO den skal jeg få med meg. Det er bra at det kommer noe positivt frem. Får håpe dette er noe av det bedre ;) Tittelen er iallefall fin :)
Anne-May
09-11-2009, 11:35 AM
Skal bli spennende å se hva dette er ja :plystre
Shabana
09-11-2009, 02:21 PM
Dette er vel intervjuet med Uri Geller, en god venn av Michael.
Anne-May
09-11-2009, 02:33 PM
Dette er vel intervjuet med Uri Geller, en god venn av Michael.
Det stemmer det, Shabana.
Shappert
09-11-2009, 02:50 PM
Kan vel ikke si at Uri Geller var en god venn av MJ helt til han døde. Uri brukte Michael for å få populasjon eller hva det heter.
Han har sagt så mye rart at det er helt sykt. At han er i slekt med blabla, og venn med blabla. Han nevner hele tiden at Michael var "bestman" i bryllupet hans osv, men siden da har de nesten ikke hatt kontakt.
Vis dere ser på perioden som han var med Uri, så ser dere at han ser ikke helt topp ut, pluss at Uri prøver alltid å trenge seg fram til kameraet. Vis dere søker på Michael Jackson på VGTV.no og blar til de siste videoene på side 2, så ser dere et klipp der det står noe om at Michael hetser jøder eller noe sånt. Da kommer Uri frem og sier han aldri kan tilgi Michael igjen osv, og at han er "død" for han. Og det var ikke bevist at Michael hetset jødene en gang, og hvilken venn er det som sier sånt når han kanskje skulle ha vist at det er mye bull som sier om MJ. Så dette sa han bare for å få sympati og oppmerksomhet ettersom han hadde vært lenge fra rampelyset. Etter at Michael døde, så var han en av de første "vennene" som begynte å snakke å gi masse intervjuer og skryter over hvor godt han kjente han og hva de gjorde osv.
Uri Geller sier ikke akkurat så mye negativt om Michael, men han kan brenne. Ikke rart Michael kutta ut kontakten med han.
Shabana
09-11-2009, 02:57 PM
Tja, skulle vel satt god venn i klammer slik: "god venn" siden det er Uri som hevder det men ikke viser det i oppførsel og utsagn...
Reagerte veldig på ting han sa rett etter 25. i et intervju.
Michael hadde mange skadelige personligheter i omgangskretsen sin, men Uri var kanskje ikke den verste av dem.
Shappert
09-11-2009, 03:01 PM
Ja, enig i det du sier. Uri er ikke den verste. Men husk på at det er mest Uri sin skyld at det ble sak i 2003-2005 og at dokumentaren ble helt vridd. Var Uri Geller som fant Martin Bashir.
Kay-10
09-11-2009, 03:40 PM
Den skal jeg se.
Mrs_Moonwalker
09-11-2009, 03:56 PM
Kan vel ikke si at Uri Geller var en god venn av MJ helt til han døde. Uri brukte Michael for å få populasjon eller hva det heter.
Han har sagt så mye rart at det er helt sykt. At han er i slekt med blabla, og venn med blabla. Han nevner hele tiden at Michael var "bestman" i bryllupet hans osv, men siden da har de nesten ikke hatt kontakt.
Vis dere ser på perioden som han var med Uri, så ser dere at han ser ikke helt topp ut, pluss at Uri prøver alltid å trenge seg fram til kameraet. Vis dere søker på Michael Jackson på VGTV.no og blar til de siste videoene på side 2, så ser dere et klipp der det står noe om at Michael hetser jøder eller noe sånt. Da kommer Uri frem og sier han aldri kan tilgi Michael igjen osv, og at han er "død" for han. Og det var ikke bevist at Michael hetset jødene en gang, og hvilken venn er det som sier sånt når han kanskje skulle ha vist at det er mye bull som sier om MJ. Så dette sa han bare for å få sympati og oppmerksomhet ettersom han hadde vært lenge fra rampelyset. Etter at Michael døde, så var han en av de første "vennene" som begynte å snakke å gi masse intervjuer og skryter over hvor godt han kjente han og hva de gjorde osv.
Uri Geller sier ikke akkurat så mye negativt om Michael, men han kan brenne. Ikke rart Michael kutta ut kontakten med han.
Ja, enig i det du sier. Uri er ikke den verste. Men husk på at det er mest Uri sin skyld at det ble sak i 2003-2005 og at dokumentaren ble helt vridd. Var Uri Geller som fant Martin Bashir.
Helt enig. Kjenner jeg blir mektig irritert bare jeg hører navnet hans. Uri utnyttet og svek Michael. Han hevder han forsøkte å få Michael bort fra rusavhengigheten og viser et bilde av han som narkoman mer eller mindre, og Uri selv som hans bestevenn. Helt ærlig tror jeg Uri var intet mer enn en fan, og jeg skulle ikke forundre meg om Michael var fan av Uri for hans merksnodige evner.
MJ_Victoria
09-11-2009, 05:01 PM
Stakkars MJ som blir/ble utnyttet av so-called friends på denne måten :( .
MJ-Zin
09-11-2009, 05:07 PM
Men jeg finner ikke den videon hvor Uri snakker om Michael og de jødene? Jeg vil se den
Shappert
09-11-2009, 05:33 PM
http://www.vgtv.no/?id=2136
Her er den
JarJarBinkz
09-11-2009, 06:08 PM
Jeg har virkelig ikke sansen for Uri Geller. Jeg skjønte aldri helt hvorfor MJ begynte å henge sammen med han og Shmuley (eller hvordan det skrives), og mista litt interessen da han ble med de på å promotere bøker og andre teite ting.
Tror kanskje jeg så noe av dette intervjuet på youtube. Geller virker så falsk innimellom at jeg får lyst til å rive ut håret. :rolleyes Beskjeden MJ la igjen på svareren hans om å være første stjerne på månen var morsom da, veldig MJ. :latter
Mrs_Moonwalker
09-11-2009, 06:22 PM
Jeg har virkelig ikke sansen for Uri Geller. Jeg skjønte aldri helt hvorfor MJ begynte å henge sammen med han og Shmuley (eller hvordan det skrives), og mista litt interessen da han ble med de på å promotere bøker og andre teite ting.
Tror kanskje jeg så noe av dette intervjuet på youtube. Geller virker så falsk innimellom at jeg får lyst til å rive ut håret. :rolleyes Beskjeden MJ la igjen på svareren hans om å være første stjerne på månen var morsom da, veldig MJ. :latter
Nettopp. Michael var som en magnet som tiltrakk idioter og folk som utnyttet han. Shmuley backstabbed han og.
MJ-Zin
09-11-2009, 06:39 PM
ÆSJ! Ekkel og FALSK!
Shabana
09-11-2009, 06:44 PM
Helt ærlig tror jeg Uri var intet mer enn en fan, og jeg skulle ikke forundre meg om Michael var fan av Uri for hans merksnodige evner.
Ja, det ville ikke forundre meg. Han uskyldige nysgjerrighet og hans sult etter kunnskap endte ikke alltid like bra.
Tror kanskje jeg så noe av dette intervjuet på youtube. Geller virker så falsk innimellom at jeg får lyst til å rive ut håret. :rolleyes
Vet ikke helt om dere fikk med dere hva som ble sagt rett etter 25., og det er mulig det var hentet fra dette intervjuet, men da ble jeg rasende. Lurer på om ikke noen her fikk det med seg over MSN også. Det at Uri kunne sitte der å snakke om ting Mike garantert sterkt hadde mislikt fikk meg virkelig til å rase. Hvor lite respekt det går an å ha når det kommer til penger, og da også når det gjelder en person man kaller sin beste venn skjønner jeg ikke! 8-26-03sinna
Nettopp. Michael var som en magnet som tiltrakk idioter og folk som utnyttet han. Shmuley backstabbed han og.
Begynner å lure hvor mange virkelige venner han egentlig hadde... og det gjør meg så trist at han ble utnyttet nesten hele sitt liv... :(
MJ-Zin
09-12-2009, 07:28 PM
Det merkes så SYKT godt at Uri bare var en backstabbing ekkel falsk gold digger!! Og han utnyttet Michael! Først sier han ting som "The Most FAMOUS man in the World is going to be my best man!?" så "fikser" han på det ved å si "But it ment so much cause this was i the man i loved soo much!" Vet ikke helt om dere skjønnte det, men æsj..
Jeg liker ikke Uri F.... Geller!
MJ_Victoria
09-12-2009, 07:28 PM
Ser på dette programmet nå - og han Uri Geller gjør meg direkte kvalm. Stakkars MJ. Han blir jo bare overkjørt av han. For en ekkel "venn". Han er overhodet ikke vennen til MJ - da hadde han ikke omtalt MJ med etternavn hele tiden.
Men uansett er det hyggelig å se alle de fine bildene av MJ da - fra 2001 og sånn. Er jo ikke så lenge siden mener jeg - snufs... Savner han.... sukk...
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 07:31 PM
Jeg er kvalm.
MJ-Zin
09-12-2009, 07:31 PM
Jeg lurer på hvorfor ikke Michael fikk spille Peter Pan jeg!? Han hadde vært perfekt til det!!
MJ-Zin
09-12-2009, 07:32 PM
Jeg er kvalm.
AMEN!! Jeg ååå!
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 07:35 PM
Mark Lester. Fy f.
Guro Therese
09-12-2009, 07:35 PM
For en ekkel og oppmerksomhetssyk mann! Som flere av dere også nevner, blir jeg direkte kvalm av han..
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 07:41 PM
En ting jeg liker er klippene fra Harrods, jeg kjenner meg igjen. Elsker Harrods.
MJ-Zin
09-12-2009, 07:42 PM
Jeg likte også det, Michael er såå nydelig når han snakker i tlf !:) Haha..
MJ-Zin
09-12-2009, 07:45 PM
Æsj.. Bashir og Uri i SAMME dokumentar!? Jeg vet ikke om jeg takler det!
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 07:50 PM
Matt Fiddles var ikke livvakten hans lenger, Matt var også en backstabber.
MJ-Zin
09-12-2009, 07:51 PM
Nå begynner jeg seriøst å bli SKIKKELIG forbanna på han dritten der!!
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 07:56 PM
Endelig slutt. Herregud, det var verre enn jeg trodde. TV2 burde seriøst få noen tips om hva de BURDE sende.
MJ_Victoria
09-12-2009, 07:57 PM
Jeg elsker Michael. Han er så skjør. Huff, blir bare deppa av dette jeg.... Jeg syns så synd på han når han blir "lurt" med til f*** Exeter for å promotere et fotballag (!!!). Uri lurte han sikkert med ved å snakke om veldedighetsgreier for barn, mens i virkeligheten var det kun fortballklubben som Uri var formann i som han tenkte på. Fy f''.
:(
Michael er vakker på alle bildene.
MJ-Zin
09-12-2009, 07:57 PM
Jeg vet! Han ekle mannen fikk meg til å begynne å gråte! Æsj, jeg hater han!
Kay-10
09-12-2009, 07:59 PM
Jeg likte ikke slutten det med døden.:(
heal the world, make it a better place <3
KingOfPop
09-12-2009, 08:00 PM
Hvorfor snakker alle sammen her så mye dritt om Uri Geller her? Har akkurat sett dokumentaren på tv2 nå, og der så han ut som en god venn syns jeg. Jeg skjønner ikke at alle sier stygt om han. Og det derre med at det var hans skyld det med Martin Bashir. Han introduserte Michael for Bashir, men han hadde jo ingen anelse om at Bashir ville gjøre dette mot Michael i den dokumentaren. Blir litt irritert når jeg leser at alle her skriver at Uri er en dritt. Hvorfor er Uri en dritt da? Han sa jo bare fine ting om han på den dokumentaren. Skjerpings.....8-26-03sinna
Hvorfor snakker alle sammen her så mye dritt om Uri Geller her? Har akkurat sett dokumentaren på tv2 nå, og der så han ut som en god venn syns jeg. Jeg skjønner ikke at alle sier stygt om han. Og det derre med at det var hans skyld det med Martin Bashir. Han introduserte Michael for Bashir, men han hadde jo ingen anelse om at Bashir ville gjøre dette mot Michael i den dokumentaren. Blir litt irritert når jeg leser at alle her skriver at Uri er en dritt. Hvorfor er Uri en dritt da? Han sa jo bare fine ting om han på den dokumentaren. Skjerpings.....8-26-03sinna
må si jeg er litt enig med deg
MJ-Zin
09-12-2009, 08:06 PM
Okei.. Men det er lov å mene forskjellige ting er det ikke? hva om jeg sier at jeg blir irritert fordi du mener han ikke var det når jeg synes at han var det?
KingOfPop
09-12-2009, 08:12 PM
Okei.. Men det er lov å mene forskjellige ting er det ikke? hva om jeg sier at jeg blir irritert fordi du mener han ikke var det når jeg synes at han var det?
Jeg blir irritert når folk sier stygge ting om han når han var en veldig god venn. Og det er ikkenoe å mene. Man mener ikke at han var en god eller en dårlig venn. Enten så var han en god venn eller så var han en dårlig venn. Hva er det Uri har sagt eller gjort som gjør sånn at folk her begynner å hate ham?
MJ_Victoria
09-12-2009, 08:15 PM
Han gikk jo ut og sa at MJ ikke likte jøder blant annet. Han sådde tvil.
Han virker overhodet ikke som en god venn spør du meg. Gode venner utleverer hverandre ikke slik Uri Geller gjør her.
Virker som Uri bare vil godte seg på Michaels vegne.
Michael stakkars er veldig godtroende tror jeg.
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 08:19 PM
Det er mer enn denne dokumentaren som er grunnen til at jeg misliker Uri. Det var ganske lett å se at han var starstrucked rundt Michael, jo han sa mye fint om han, men lett å lese mellom linjene og. Sannheten er at han brukte Michael.
Mrs_Moonwalker
09-12-2009, 08:22 PM
Han gikk jo ut og sa at MJ ikke likte jøder blant annet. Han sådde tvil.
Han virker overhodet ikke som en god venn spør du meg. Gode venner utleverer hverandre ikke slik Uri Geller gjør her.
Virker som Uri bare vil godte seg på Michaels vegne.
Michael stakkars er veldig godtroende tror jeg.
Riktig. MJ var utrolig naiv og så aldri folks motiver.
JulieNaomi
09-12-2009, 09:00 PM
Jeg syns det er så rart at Uri hele tiden må referere til Michael som Michael Jackson. Altså, jeg bruker ikke etternavnet når jeg snakker om mine nærmeste venner.
Så et intervju med han på you tube for en stund siden der han sier: Jeg vil ikke ha så mye publisitet (eller hva det heter..), så jeg skal ikke si så mye, men dette kan jeg si: jeg har sett noen forferdelige ting i Michael Jacksons seng...
Den handlet om rettsakene...
Uri Geller kan råtne for min del...
MJ-Zin
09-12-2009, 09:14 PM
Nettopp.. Men som AppleHead sa.. Slutt å les mellom linjene, han utnyttet faktisk Michael.. Det finns måter å prate om en GOD venn på, å måten han har pratet om Michael, viser godt at han ikke var det Michael trodde han var.. nettopp en god venn!
stakkars michael, så mange utnyttet han
JulieNaomi
09-12-2009, 09:57 PM
Hva hadde egentlig Michael og Uri til felles?
LilAj
09-13-2009, 01:55 AM
ikke det verste tv 2 kunne gjøre. for folk som ikke viste hva uri geller gjorde mot michael, og ikke så rett gjennom han i interview, viste faktisk interview bare bra sider av michael. og uri sa jo dirkete ingen ting vondt om michael.
Anne-May
09-13-2009, 11:58 AM
Fikk helt dilla av hele mannen og dokumentaren. Har sett på denne skapningen som en merkelig skrue siden første gang jeg så han i media. Han ser falsk ut og han høres falsk ut!
Dette er absolutt ikke noen god venn av Michael!!!!!!
Nå man så de to klemte hverandre så fikk ikke jeg noen følelse av at dette var noe Michael gjorde av kjærlighet men heller noe som at ''dette er noe jeg må gjøre''. Det virket nesten tilgjort.
Ikke glem michael jackson 's this is it trailer og janet jacksons hyllest i natt på mtv.
Dette kom vel ikke MJ så godt utav..
Men jeg synes det var en til tider ærlig dokumentar. Og viste at MJ ikke var så utrolig fantastisk som noen gjør han til..
Det ble vist gode sider og dårlige sider av M.J , altså et sammensatt bildet av personen.
At han kom 2 timer forsent til et bryllup synes jo jeg er skamløst og respektløst- men det er jo en kjent ting med MJ, han var elendig til å komme på tida. At han var narkoman (eller medisinmisbruker)er noe vi bare må se i øynene, han var narkoman, og oppførte seg som en narkoman. Jentungen som hadde møtt MJ virket også som hun var ærlig, han så jo ikke helt ekte ut på slutten synes jeg..
At han hadde sine svake sider, naive sider, ekte sider og følsomme sider synes jeg bare er bra kom frem.. Men at den gjengse mann i gata kommer til å synes bedre om MJ etter denne dokumentaren er tvilsomt.
LilAj
09-13-2009, 03:06 PM
Mamma fikk ikke noe dårlig inntrykk av dokumentaren ihvertfall, haha. Jeg hadde egentlig virkelig ikke lyst å se den, jeg sa "Kan vi ikke bare la være å se det!" Men hun ville absolutt se det..
MJ-Zin
09-13-2009, 04:08 PM
Men hvem bryr seg om han SÅ ekte ut eller IKKE? det er jo ikke det det handler om engang.. Hva er vitsen? Vi elsker han ikke for hvordan han så ut eller hva slags yndlingsmat han hadde.. Vi elsker han for det han sto for, for det humanitære arbeidet hans, for musikken og for dansen!! Ingen er perfekte, ikke Michael Jackson engang, han er bare ett menneske, men en ting er sikkert.. Han er det nærmeste PERFEKT man kan komme! Og det tror jeg mange er enig med meg i..
Så Uri Geller, kunne spart oss for den dokumentaren!
KingOfPop
09-13-2009, 04:21 PM
Uri Geller sa BARE fine ting om Michael i den dokumentaren, og det så ut som om han mente det. Jeg syns Uri så ærlig ut, og ikke falsk som andre her mener. Jeg forstår ikke hvorfor så mange her sier Uri er falsk, han skal bare ha oppmerksomhet, han er en dritt osv osv... Jeg fikk ihvertfall ikke med meg at han sa noe stygt om ham. Han så ut som en god venn for meg.
Shadowfax
09-13-2009, 04:39 PM
Jeg har nettopp sett dokumentaren, og jeg synes det var en fin dokumentar. Men jeg ser at Uri elsker å fortelle verden at han var nær Michael og at han var ditt og datt for han. Det kan det ikke være tvil om iallefall.
Men når det er sagt så sier han heller ikke en eneste komentar som kan tolkes som negativt. Jeg tror på det Uri sier, men en må ta alt med litt klype salt. Som sagt så ser du at han elsker å vise fram at han var nær Michael, og bruker store ord når han snakker som Jesus, Tiger, MJ sprang raskere en lynet.
Men når alt kommer til alt så er dette en positiv dokumentar, spesielt også at dette med hypnosen kommer frem, og dette Uri sier om at MJ gjorde to feil under Bas*** intervjuet, han holdt hender med Gavin, handlingen er det ikke noe galt med, men det ser galt ut for en gal verden som ikke aksepterer slik. Han nevner også dette med at MJ var alt for ærlig, men det var det MJ var, dønn ærlig. Bare en utrolig idiot av en journalist som ødela alt og klippet intervjuet slik han ville ha det. Jeg vil ikke en gang si det navnet!
Mrs_Moonwalker
09-13-2009, 04:55 PM
spesielt også at dette med hypnosen kommer frem
Positivt at Michael var like bastant under hypnose som ellers ja, MEN hvor godt kjenner du den gode vennen hvis du må ty til hypnose for å kunne stole på han?
Shadowfax
09-13-2009, 04:58 PM
Positivt at Michael var like bastant under hypnose som ellers ja, MEN hvor godt kjenner du den gode vennen hvis du må ty til hypnose for å kunne stole på han?
Ja du har et poeng. Det er høyst uetisk av han å gjøre det, men likevel. bra at det kommer ut uansett.
MJ-Zin
09-13-2009, 04:59 PM
Jeg er HELT enig.. Skulle akkurat til å skrive det.. Er du SÅ god venn og så nær som du påstår, så bør det vel kanskje holde med å stole på hva Michael sier.. Ikke drive med hypnose?
Shadowfax
09-13-2009, 05:10 PM
Jeg er HELT enig.. Skulle akkurat til å skrive det.. Er du SÅ god venn og så nær som du påstår, så bør det vel kanskje holde med å stole på hva Michael sier.. Ikke drive med hypnose?
Jo, ja, men han hadde MJ i hypnose for å avvende han for junkfood, noe MJ ville. Men jeg er helt enig, det var høyst uetisk og dårlig gjort, men i ettertid, så er det bra verden får vite om det. Jeg tror ikke de var så gode venner som han sier, og jeg skriver jo også:
Men når det er sagt så sier han heller ikke en eneste komentar som kan tolkes som negativt. Jeg tror på det Uri sier, men en må ta alt med litt klype salt. Som sagt så ser du at han elsker å vise fram at han var nær Michael, og bruker store ord når han snakker som Jesus, Tiger, MJ sprang raskere en lynet.
Jeg tror han var nær Michael, men ikke så nær som han selv utgir seg for å ha vært. Dere ser vekk ifra at han prøvde desperat og få Michael til å slutte med å legge seg selv i søvn, iallefall i følge han selv, og jeg tror på han.
Mrs_Moonwalker
09-13-2009, 05:21 PM
Nettopp.
Ja du har et poeng. Det er høyst uetisk av han å gjøre det, men likevel. bra at det kommer ut uansett.
Faktisk - nei. Han fortalte det aldri til Michael, man kan jo tenke seg til hvorfor han ikke gjorde det. Han turte ikke.
Og hvorfor velge MJ som forlover i bryllupet sitt. Jo, for oppmerksomhet. Michael var alltid for sen, han var til og med for sen til sin egen begravelse LOL, og med en brukket fot gjorde det nok ikke lettere. Saken er at Uri brukte MJ for publisitet - intet mer, intet mindre.
MJ_Victoria
09-13-2009, 05:24 PM
Dere ser vekk ifra at han prøvde desperat og få Michael til å slutte med å legge seg selv i søvn, iallefall i følge han selv, og jeg tror på han.
Ja, det er selvsagt veldig positivt - og slik en god og sann venn skal gjøre! Pluss i margen til Uri Geller for det!
Jeg får mer og mer inntrykk av at MJ faktisk hadde det bedre når han var neddopet enn ikke....veldig trist...men dessverre slik mange misbrukere har det.
Veldig synd at det måtte ende slik... utrolig unødvendig. Snufs.
Shadowfax
09-13-2009, 05:35 PM
Nettopp.
Faktisk - nei. Han fortalte det aldri til Michael, man kan jo tenke seg til hvorfor han ikke gjorde det. Han turte ikke.
Og hvorfor velge MJ som forlover i bryllupet sitt. Jo, for oppmerksomhet. Michael var alltid for sen, han var til og med for sen til sin egen begravelse LOL, og med en brukket fot gjorde det nok ikke lettere. Saken er at Uri brukte MJ for publisitet - intet mer, intet mindre.
Jeg synes iallefall det var bra at vi fikk vite det. Ikke bra at han gjorde det, men bra at vi fikk vite om det.
Hvem hadde ikke ønsket Michael til å være ens forlover. Jeg tror Uri brydde seg om Michael, iallefall utifra det jeg har sett. Men jeg ser også at han har brukt han for publisitet, når vi ser at han ville MJ skulle være der når han gav ut bok, etc..
Shadowfax
09-13-2009, 05:36 PM
Veldig synd at det måtte ende slik... utrolig unødvendig. Snufs.
Det er det som gjør det så bittert og så ekstra surt, å miste han på en slik måte:(
MJ-Zin
09-13-2009, 07:33 PM
Nettopp.
Kunne ikke vært MER enig!! AMEN!!
Caroline
09-13-2009, 11:03 PM
Må si jeg er 100% enig med Ola.
Dokumentaren var positiv og en god ting for MJ. Jeg likte den.
Calaquendi
09-14-2009, 12:26 AM
Er enig med Ola her. Fin dokumentar, selv om Uri Geller er litt pr-kåt. Men han sier mye fint om Michael..
Becka
09-14-2009, 12:21 PM
Jeg kan ikke si jeg likte dokumentaren. Ikke fordi, joda det ble sagt mye fint, og den satt MJ i et positivt lys sånn sett. Men det var noe ekkelt over den også.... Jeg blir nå veldig lett trist over å se MJ, men den kunne gått vært litt mer "lighten up", om dere skjønner... Jeg klarte ikke se hele.
Og Uri Geller, vel, her lukter det muffins... Det er en grunn til at de to ikke lenger var venner. Det føles som han vil lette på sin samvittighet, nå som Michael er borte. Og for all del, det kan jo være han virkelig angrer på ting han har sagt tidligere, skjønt han nevnte jo ikke noe særlig med det.
Nei, jeg venter forsatt på en gøøøøøy dokumentar, fra en EKTE venn. :D Elisabeth, sett i gang. :p
Mrs_Moonwalker
09-14-2009, 01:04 PM
Jeg kan ikke si jeg likte dokumentaren. Ikke fordi, joda det ble sagt mye fint, og den satt MJ i et positivt lys sånn sett. Men det var noe ekkelt over den også.... Jeg blir nå veldig lett trist over å se MJ, men den kunne gått vært litt mer "lighten up", om dere skjønner... Jeg klarte ikke se hele.
Og Uri Geller, vel, her lukter det muffins... Det er en grunn til at de to ikke lenger var venner. Det føles som han vil lette på sin samvittighet, nå som Michael er borte. Og for all del, det kan jo være han virkelig angrer på ting han har sagt tidligere, skjønt han nevnte jo ikke noe særlig med det.
Nei, jeg venter forsatt på en gøøøøøy dokumentar, fra en EKTE venn. :D Elisabeth, sett i gang. :p
Igjen, enig. 8-26-03respect
Caroline
09-14-2009, 01:12 PM
Ja, den er trist og det er noe mystisk ved Uri Geller, men den setter fremdeles MJ i et godt lys og det holder for meg.
Når dere sier at Uri Geller ikke er en ekte venn og slikt, så er jo det en annen sak. Uansett om han var en ekte venn eller ei, var dette en positiv dokumentar for MJ. Man kan ikke nekte for det.
Calaquendi
09-14-2009, 03:53 PM
Nettop, uansett hva Uri Geller har gjort og hvor nære venner de noen gang var, fikset han opp en finfin dokumentar som setter MJ i et veldig bra lys for alle mennesker som ser den.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.